![]() |
Jah hoor..
alweer zown klote-scheids vandaag..
pfft 2 penalties tegen binnen 5 min :no: en allebei onterecht.. 1tje gestopt door moi (dat meisje barste in huilen uit want ze had er nog nooit 1 gemist :]) maar die andere was onhoudbaar :kwaaist: Sjah sta je zow goed te voetballen en dan verlies je gewoon met 2 - 1 (er was dus ook een goal van ons afgekeurd (zuiver doelpunt) tegen de koploper nog wel .. :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: |
Re: Jah hoor..
das kut....
|
nee hoor..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik speel voetbal gewoon voor de fun in mun school (ook al verlies ik, dan zun ik nog nie ZO boos als jij)
|
Waarom heb je de scheids niet gewoon ge:o:o:o
|
das niet leuk, maar het is en blijft gewoon een spelletje
kan je gewoon weinig aan doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:9 *) |
Citaat:
Citaat:
|
Klote huh,... Ik maak het elke week mee... 50% van de wedstrijden in ons voordeel (thuis dus :p) en 50% van de wedstrijden in ons nadeel..
:7 |
Citaat:
|
Citaat:
sjah .. en toch zijn we vorig jaar nog 2e geworden O-) |
Ik maak het ook wel vaak mee, dat is vaak het probleem bij lager amateurvoetbal (waarbij lager = onder 1e klasse ofzo). Soms zijn er positieve uitzonderingen qua scheidsen, jonge knvb scheidsrechters bijvoorbeeld, of opvallend objectieve regioscheidsrechters. Maar vaak is het ergernis alom en is de scheidsrechter een blinde homo (All Stars 8-)) en is de grensrechter partijdig.
Maar als je gewoon echt goed was geweest maak je de kansen af en scoor je vaker:p dan hoef je de scheids ook niet te :o:yes: |
ja maar door zon scheids word het wel een stuk moeilijker
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.