![]() |
ik ben AL mijn foto's kwijt...
en AL mijn MP3's...
en AL mijn schoolwerk... Mijn gegevens van mijn I-schijf zijn naar de kloot :'( :notgood: |
das kut, voortaan toch maar n back up maken zo nu en dan:)
moet ik eigenlijk ook doen |
Citaat:
moest nieuw moederbord kopen... Alles oke, blijkt dat door één of ander gedoe mijn I leeg is :'( Ik heb van alles een backup bijna, behalve van de I :'( |
:* :aai: :)
|
ooej dat kut...hebben wij ook een keer gehad...alles van sgool enz weg :{
|
Aww...:( :aai:
|
Zow ongeveer om de week alles op een cd branden.. doet mijn vader ook en het werkt perfect
|
bij mij is ook al alles weg :S
|
pech
maar nu mag je lekker weer beginnen met je collectie kan je weer nieuwe liedjes downloaden en zo heb je ook geleerd dat je overal een backup van moet hebben |
meeste foto's kun je zo uit het mannenforum ofzo plukken hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat er allemaal wel niet staat joh:o
(vreest voor hackpogingen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? :S sorry hoor :? |
ik heb nog wel een paar foto's van jouw
zelfs nog gewone, die nooit op pc zijn verschenen :) |
en wil je ook altijd men cd's met mp'3s meegeven :)
maar weet niet of je smaak er echt op gaat vinden en als je nieuw moederbord nodig hebt daar kan ik ook voor zorgen het is een amd athlon xp moederbord van asus (het antwerpse voor uw zus) :) en schoolwerk mjaah das nu het minst belangrijke he :) |
kutje saar! jammer
:aai: |
Citaat:
8-) 8-) 8-) Die moeten dan toch ook al een poosje zijn huh, als je ze ooit eens inscant mag je ze atlijd sturen naar me :d |
Citaat:
En ik heb al een nieuw moederbord gekocht... AMD Duron :d asus... LoL...ik heb hem :d En schooolwerk idd, dat mis ik nie :d |
en heb ook nog wel paar foto's van u, diegene die je toch niet gedelete hebt uit mijn account van vroeger :)
|
Citaat:
Gewoon geendomme dingen doen met je pc dan kan er nix gebeuren. ;) |
Das best kut als je alles kwijt bent... maare 1 tip:
als je maar 1 schijf hebt, fragmenteer hem dan... Het kost maybe een KLEIN beetje van je snelheid MAAR als er iets misgaat dan hoef je bijvoorbeeld alleen de windows schijf te formateren ipv alles.. Bovendien moet je gewoon niets geks met je PC doen. Een externe Back Up schijf is ook handig, mara kost wel veel geld... daarom heb ik er ook geen. |
Citaat:
Ik heb een interne backup-disk ;) Alleen niet van mijn foto's :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.