![]() |
wat gaan julllie vandaag doen?
ikke hw maken...
|
niksen denk ik :d
|
me vriendin uitzwaaie omdat ze een week naar barcelona gaat met school :kwaaist:
|
Citaat:
|
paar dingetjes voor school doen
|
veel huiswerk :(
|
poging doen tot leren...
doe'k al een hele week :p |
Leren en internetten, doe k nu ook allebei tegelijk
|
Citaat:
|
niks:)
|
huiswerk:(
bellen met Steve:)(vriend) |
huiswerk, gamen, tv kijken, zoeken voor een tft-scherm, eten, slapen en vast nog wel meer :z
|
ik ben nu eindelijk klaar met mijn project :D dus ik heb niets meer te doen :z
|
huiwerk:'(
|
Rusten
|
Internetten, tv kijken (net interessante docu over Twin Towers gezien op Discovery :thumbsup: ), huiswerk maken, opruimen, eten, slapen...:z
|
me mentaal voorbereiden op me wedstrijd die ik straks heb.
ga als het goed is dikke PR zwemmen. me tijd staat nu op de 100 meter school slag 1 minuut 17 seconden en 43 honderste hoop zowieso onder de 1.17 te zwemmen en misschien 1.15 die 1.15 zou een über pr worden namelijk, me beste school slag tijd is namelijk 1.16.2 ofzo dacht ik, maar das 4 jaar terug dak dat zwom. wens me succes :thumbsup: :D |
Citaat:
|
ik doe niet aan zwemles hoor :)
wedsrijdzwemmen schat |
Denken aan iemand :D :love: :9
|
gitaar spelen... ik bedoel 3 uur per dag is nog lang niet genoeg, moet zometeen weer verder!
Een nummer afschrijven (gitaar partijen inorde maken, en de lyrics schrijven) Andere dingen schrijven Film kijken met een vriendin van me uhm... zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel een PR maar niet waar ik op hoopte
een 1.17.06 :[ dacht op ze minst 1.16 te halen maar ach.. einde van het seizoen heb ik de 1.15 wel te pakken :yes: |
Ik ging dus appelflappen bakken :p
|
Ik ben dus gedwongen om naar de Femina te gaan met me moeder en me oma en heb een jaar lang gratis overnachten in Nederland gewonnen :D
|
mijn ouders zijn bij martijns ouders op bezoek geweest.. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat hebben jullie veel huiswerk zeg ik heb bijna niks omdat ik toch elke vrijdag 4 uur moet na blijven:o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.