![]() |
Roken in bioscoop
bij ons in harderwijk heb je 1 (jaaaah 1 maar) avond in de week waar je NIET mag roken.
Dat is toch achterlijk! Als ze het nou omdraaien...maar nee:no: |
ja dat is echt klote, net zoals in het stadion, als er iemand net voor je zit die de ene na de andere peuk rookt :kots:
|
Tisnog op een dinsdag ook. En dan ga je dinsdag nar de bios om er geen last van te hebben, zijn er alsnog wel mensen die dan gaan zitten roken :kwaaist:
|
Re: Roken in bioscoop
Citaat:
|
roken moesten ze gewoon gana verbieden :yes: :)
|
je mag hier in de bioscoop sowieso alleen in een klein hoekje van het bioscoopcafe roken..
|
roken in de bioscoop? in de zaal???? in wat voor een uithoek woon jij? :p
Je krijgt hier altijd standaard voor de film zo'n dia van "verboden te roken". Kan me trouwens niet voorstellen dat dat uberhaupt mag gezien brandweer voorschriften enzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en harderwijk is geen uithoek:kwaaist: |
ik ga soms weles met mijn zus naar de bios in harderwijk maar dat is dan altijd op vrijdag of zaterdag en gaat zij naast me zitten paffen omdat ze te aso is om het niet te doen
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons in de bios mag je niet roken :7
|
Citaat:
|
klacht indienen en daarna boycotten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In geen enkele bios in belgie heb ik iemand geweten die rookte in de filmzaal... |
dat mag bij ons alleen in de 'foyer' :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
getsie, je zal maar een halve zaal vol rokers hebben :S
ik vind dat je in een bios best een paar uurtjes je sigaretten kunt bewaren :) jammer.. moet je je maar verkassen naar een andere bios he :p |
Hier bij ons is het 'hou het roken beperkt tijdens de film'
en dus rook ik niet tijdens de film :7 :Y) |
Citaat:
Er zijn nog genoeg plaatsen waar je je irritante gewoonte maar even moet bijhouden :) Twee uurtjes zonder sigaret... Doe niet dom huh :) |
Citaat:
maar goed :) roken in de bioscoop mag toch al nooit :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.