![]() |
Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Lekker flamen op hoog niveau is eigenlijk soms best gezellig en brengt een beetje een actief forum. Tenminste, ... het is pas echt leuk als je lekker ordinair ouderwets gezellig kunt flamen in een topic.
Je ziet het zelf, vlaak vliegen de reacties om hoog en je bent niet de hele tijd saai oude topics aan het lezen :O :Y). |
Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
t helpt niet echt voor de sfeer
|
Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Was er niet ooit een spamhoekje?
|
Re: Re: Re: Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
Citaat:
en flameforum? slecht idee, dan erger je alleen maar aan elkaar lijkt me :z |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
|
sticky fun flame topic :D met het idee je agressie een beetje op leuke manier kwijt te kunnen? als het op een goede manier wordt gemod en geen echte serieuze flames worden toegelaten.. lijkt me geweldig :d
|
jij misschien niet, maar de meesten wel
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat je het alleen maar leest, kan je die persoons houding of gezichtsuidrukking niet zien. volgens mij zal dat in een flame forum niet erger zijn dan normaal? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het idee van een flame forum lijkt me eigenlijk wel lachen :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naja, al die ruzies die nu niet worden uitgepraat enzo...
da's lekker voor de sfeer bedoel je... |
er is een tijd geweest dat topic's wel eens langer open bleven als het op een ruzie uitliep
misschien dat de "nieuwe" Fb's er geen zin in hebben om veel gescheld in hun forum te hebben ook zou het zo kunnen zijn dat men het niet meer kan hebben als iemand allemaal kritiek over zich heen krijgt |
ik zie dat dus echt ff helemaal niet zitten heh....
|
Flames met een lekker hoog nivo vind ik prima.. lekker diep onder de gordel.. :] ;)
Maar zoals jullie flamen.. :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is de lol om iedereen erbij te betrekken die niks met een ruzie hebben te maken? :?
|
Felle discussie met af en toe een steek onder water, keihard onder de gordel: prima, dat is wat ik zelf ook het liefste doe..
Maar echt flamen... :no: edit: je hebt gelijk hoor, een felle discussie met vele voor en tegenstanders maakt het forum alleeen maar levendiger, maar je kunt ook te ver gaan.. En schelden op een lag niveau doet het al helemalan iet goed bij mij :p |
de mensen hier zijn toch wel slim genoeg om ruzies en funflamen (hee nieuw woord 8)) uit elkaar te houden :{
nja misschien ook nie |
je acht dan sommigen te hoog in :?
|
Citaat:
|
Citaat:
:kots: tot de macht 100000 |
Nah wat hier laatst gebeurde tussen de meiden was gewoon elkaar bestoken en elkaar gewoon de meest erge dingen toewensen en dat kunnen we hier geowon niet tolereren.
|
Citaat:
Mja,... ik ga me mond er over houden :) |
Citaat:
Mja,... ik ga me mond er over houden :) |
Citaat:
en toch vind ik het niet slim om die topic te sluiten op meiden, zo blijft het probleem rondgaan... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat is er eigenlijk mis met flamen?
Citaat:
Ik heb het uitgepraat met appelshampoo op msn... Blijkbaar had ze het zo niet op mijn uitspraken, mja... In ieder geval... Zoals ik daarboven al zei, voor mij was het geen ruzie, ik haat niemand ofzo, daar nx van....Hoewel ik sommigen hun gedrag hier wel erg spijtig vind natuurlijk... :) |
naah moet je niet over echt flamen beginnen
ik stem voor een FUN(!)flame topic :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.