![]() |
Heb jij huiswerk vandaag?
Zoja van wat? :d
|
Ik mis de optie: weet ik niet :?
Ach, ik zie het vanavond 11 uur wel..En nee, das niet stoer maar stom :rolleyes: :p |
nee!! geen zin :]
|
mja eigenlijk wel, maar heb nooit zin/tijd om t te maken en als ik t maak, dan schrijf ik t vaak in de pauze van iemand over, of uit t antwoordenboek.
ow jah me hw voor morn is: paar woordjes frans leren enneuh duits paar opdrachtjes maken en wiskunde opdrachtjes maken en maatschappijleer paar opdrachtjes maken, maar die bedenk ik vaak in de les zelf wel |
Ja, en Speak for yourself maken en een ak toets. En nog veel meer maar dat doe ik niet
|
juh
S.O duits S.O bloemkunde Dierhouderij heel veel vragen beantwoorden over vitamientjes:+ en nog wat voor ned. als ik tijd/zin heb. :Y) |
Kotler leren..kotler leren.
Degene die een economische studie doen zullen dit vast en zeker kennen. |
och ja genoeg.. voor spel, psychologie, transculturele hulpverlening, methodiek, enz :Y) moet nog ff plannen wanneer ik het allemaal ga maken, iig binnen nu en de toetsweek over 4 weekjes ofzo :)
|
bergen...
MT&O tentamen aanstaande vrijdag IBIS verslag voor woensdag af Sociologie essay voor volgende weekwoensdag productie management voor volgendeweek donderdag MT&O tussentoets voor volgendeweek vrijdag 3e tussenverslag project voor volgendeweek vrijdag nou hoeft dat niet persee vandaag allemaal af, maar blijft fucking veel werk :p |
neuj
|
Yup :notgood:
Volgens mijn voor 301C en 302A :wave: |
tuulk nie :d morgen maar 1 uur les 8-) dus morgen ook geen huiswerk :d
|
jahzeker...! :/
Geneeskunde, opdracht 8 :{ Verpleegtechnische handelingen, catheteriseren bestuderen Verslag HV 8 maken, Reflectieverslag HV 1-4 maken :{ Dit voor morgen :{ |
wil je de hele lijst..
Duits overhoring Engels grammaticaboekje (35 blz) Spaans leren wiskunde 25 sommen maken.. anw presentatie.. en dat allemaal voor morgen.. pfft.. en nu ga ik mun kamer eerst opruimen.. |
helaas, morgen een vet moeilijk frans proefwerk..
en woensdag 2 proefwerken 8| en vrijdag ook een 8| |
Citaat:
|
-Proefwerk scheikunde, maarja dat telt niet mee maar wil het wel leren
-betoog nederlands van 400 woorden - wiskunde 13 opgavens en dat was het wel:d |
iedereen heeft wel huiswerk. ik heb morgen alleen een presentatie voor scheikunde
|
Lol die presentatie is wel easy... Hoef je helemaal niet veel voor te doen. Onze zoog maar ja... we waren de enige dus toch goed :d
|
heb verschrikkelijk veel huiswerk voor deze week
voor morgen: - latijn herhalingstoets - latijn zelfstandig werk - frans vocabulaire |
kga straks naar de kinderopvang van een basisschooltje om mijn hw van psychologie te gaan maken , jeuj:)
|
Citaat:
|
moet een workshop over drugs nog ff afmaken
|
latijn.... lol, is dat leuker of slechter als frans?
|
wat een saaie topic zeg :Z :Z
ben ik niet gewend van je angel ;) :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen voor vrijdag en woensdag een beetje, meer niet
|
ik heb nooit huiswerk :d
|
morgen voor wiskunde een klein beetje en donderdag een grote toets :{
|
Tegen morgen men hele werkwoordenboekje (= 100 werkwoorden) kennen in 6 verschillende tijden
Recht leren Boekhouden leren *klaar ! * :d |
Citaat:
430 Huur 1.200 aan 010 Gebouwen 1.200 Das een klassieker :p |
Citaat:
|
ik heb altijd huiswerk....:kots: :'( :{ |:( :( :no: 8|
|
Citaat:
Maareh in het boekhouden beat je mij niet snel. Dat denk ik niet. |
nee k ga morgen naar antwerpen met school dus geen lessen. maar k heb eigenlijk bijna nooit huiswerk.. niet dat ik het niet doe, ik heb het gewoon bijna nooit 8-)
|
nee, kheb morgen beroepetest :S
|
frans woordjes,maar die doe'k morgen wel...
en voor de rest wat aan mn GP werken... |
Ja.
|
Citaat:
|
Nee ik ben cool.
|
Nee, ik doe niet aan school
|
Citaat:
Tegen morgen herhalingstoets aardrijkskunde, oefeningen wiskunde, tekst frans en taak geschiedenis |
heb geen school dit jaar *)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag niet ben morgen vrij!!! en woensdag modul instructie dus weet nog niet wat ik moet doen
|
Citaat:
Ach maakt eigenlijk ook niks uit. Maar ik heb der iig wel duidelijk verstand van. Maar dat zul jij ookl wel hebben...daar twijfel ik niet aan. |
ja ik heb huiswerk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.