![]() |
Telemarketeers afzeiken
1 Bijlage(en)
Die telemarketeers....
-Dit is een verzekeringmaatschappij die komt vragen of u geld wilt lenen. -Nee, ik hoef geen geld te lenen -En waarom niet? -Ik word niet zo slecht betaald als jij. -DIS- Emperor |
Die telemarketeers doen ook maar gewoon hun werk. Je kan ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dat je ze verder een goede dag wenst. Klaar.
Als ze door blijven zeuren, dan kan je gewoon zeggen dat je hier geen zin in hebt en dat je nu ophangt. Een hele goedenavond. |
Het vetst is het om met ze mee te lullen en dat ze denken beet te hebben en dat je er daarna toch vanaf ziet. Das toch geinig joh...
Of denk aan de film Boilerroom die ging over een stel gasten die aandelen probeerde te verkopen over de telefoon. De hoofdrolspeler werd toen ook opgebeld door een telemarketeer (voor een krant). Hij ging toen tot het uiterste om een goed verkooppraatje uit die telemarketeer te halen omdat zoals ie begon ie niet gauw iets zou verkopen. En toen ie m uiteindelijk had dat goede praatje toen zei hij dat hij al geabboneerd was op een andere krant.. Das toch vet. Het is toch ook niet leuk een Jehova getuige voor de deur te laten staan of te openen en de deur direct dicht te gooien. Neej nodig ze uit..bied ze een koppie koffie aan en ga heftig met ze in discussie en lul ze klem. Of verzin wat anders. Das tenminste nog leuk. |
Citaat:
|
altijd gezellig als je gebeld word door die mensen, gewoon nee zeggen en dan wachten tot ze je gaan "overtuigen" met zooi argumenten en dan zeggen ohw U moet mijn vader hebben.. ja die is er niet :Y)
|
Citaat:
|
Ok nie boos worden allemaal maar ik ben zelf als bijbaaantje ook telemarketeer. Ik begrijp dat sommige mensen het vervelend vinden maar als je wilt kun je tog gewoon ophangen? Doe ik ook altijd als wij worden gebeld :p Maar het verdient lekker en je hoeft alleen maar te praten en dat vind ik wel chill om te doen dus perfect baantje voor mij. En veel (oude) mensen vinden het wel leuk als ze gebeld worden!! Dus niet iedereen vind het zo erg!!! Erg lang zal het waarschijnlijk niert meer duren ook want alle bedrijfjes gaan failliet:'( Nja voor jullie mischien wel beter maar voor mij dus nie
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.