![]() |
wat is er dit weekend
bij jou in de buurt te doen? :Y)
|
int centrum hier 2 niet boeiende bandjes
Let's Quit & Solid Rocket Boosters en voor de rest heb ik er echt geen flauw idee van :+ lekker boeiend ook :P want ik ben toch bij ambi :love: |
cafefeest :{ alleen et zuigt altijd daarow :Y)
|
feestweek bij paps en mams thuis..
One Two Trio :Y) |
de discotheek bij ons in de buurt heeft dit weekend bubbeling party!!!:thumbsup:
|
dit weekend niks, maar het in weekend van 1 november is Full Force:thumbsup:
|
fatfest
69 charger tonka! bigns en fatburger 8-) |
Weet ik nog niet :) moet ik nog achter zien te komen ;)
|
Citaat:
laten we dan ign is een keer afspreken :) die zaterdag fftjes een biertje drinken ofzo :) |
Citaat:
|
en in albergen is veel te doen :o
maar verder.. -radio 538, DJ Lindo Duval -Broadway -Kane -Camel -Melrose -Rock im Extra Live on stage o.a. Mighty Lights_Twist Lost in a Maze_Frankfurt -Marc Acardipane mc Dick Rules van Scooter vs. Acardipane TOP-3-Hit MARIA I LIKE IT LOUD maarja dat is weinig boeiends :p |
zaterdag verjaardag van me zus
mayby daarna nog ff naar stad mayby, mayby n0t |
ijseten met mn band en daarna naar leiden ofzo
|
vrijdag gezellige avond met scouting
zaterdag indrinken bij een vriend en dan uitgaan zondag F1 kijken |
volgens mij wordt de vraag nie meer gelezen :+
|
Citaat:
Niet wat jullie gaan doen mensen. Maar wat er bij jullie in dorp te beleven valt ;) |
gelukkig zijn er nog enkele die hem snappen :+
|
dansles en vrijdansen :love:nja dat is er dus voor mij te doen :p
verder weet ik niet. pas trad jim wel op in HVO de stomste disco die je je kunt bedenken en ook nog es 1 km bij mij vandaan zit :( |
Binnenkort draaien DJ Pavo en nog een paar andere DJ's in de AA, maar dat is na dit weekend pas geloof ik :p
|
Vrijdagavond schoolfeestje..:D
|
de kroeg :D
|
Citaat:
noujah anderre keer dan maar weer :P |
Yasmin van gtst komt in kiekieris kijken!
Leuk tog? |
LOCO LOCO DISCO SHOW!!!!!
in de Kade! ; ) Whóó! |
Re: wat is er dit weekend
Citaat:
verder eigenlijk niet zo veel :o |
uhmm wat cafeetjes in de buurt organziseren elke zaterdag een gezellige avond...
en verder vrijdag avond schieten:p en zondag morgen wedstrijd.. en verder.. um denk dat bij ons in de ahoj wel wat te doen is of in de smid:p maar das saai:) |
MARY BLACK!!!!!!!!!!!11111111111111
Wpeo, daar verheug ik me echt op, met Iers buffet :Y) |
ik heb al iets gevonden :p
11 Oktober - Bok Bier Festival Weerwaterplein vanaf 12.30 u aan het Deventerpad ! en 's avonds club Sequoia 8{ |
In de stalker draaien beneden Gomes en Marvin en in de lounge waar ik bijna altijd ben draait SP
|
wijven :D
|
Citaat:
|
Yorin Drive-Inn show... (Jééééj ;)...!)
X |
Ga met vriendinnen naar een disco ergens in een dorpje hier in de buurt:yes: Wordt vet!!
|
trancefusion
|
euhmm... vanaaf disco met mense van 538 en morgen of zondag jim
|
o ja dit weekend is Raving nightmare maar daar ga k niet heen:+
|
Okey ik weet het, ik ga kansloos in de tap lam worden en dan misschien nog naar de stalker met bas en jerry als we daar fit genoeg voor zijn en nog geld over hebben
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.