![]() |
Iedereen zit op Stevies naam
Volgens mij zitten heel veel mensen nu op Stevies naam te posten :P
|
goh, leuk
|
jij bent verantwoordelijk voor die posts he? O-)
|
:d
|
Lol... wie zal er nu op zijn naam hebben gezeten?
|
okee dat gebeurt wel vaker :z
|
Citaat:
|
Moet je je wachtwoord veranderen... zo snel mogelijk :) en dan invullen dat je automatisch uitlogt :)
|
ik wil hierbij een ban aanvragen voor de users Garet, The virus en Alpha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS @ Kampie: Nee dit is niet weer zoals gisteren dat we gewoon naast elkaar zaten. |
Citaat:
Dat is valselijk beschuldigen mannetje dat is een ernstig vergrijp dat is niet netjes neeeeeeej dat is echt niet netjes zomaar zeggen dat ik iets doe terwijl ik dat niet doe:kwaaist::kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: ik vraag ook een ban aan voor stevie vanwege deze beschuldigingen |
Citaat:
|
Citaat:
Stevie waarom klaag je mij nou aan, ik heb helemaal nix gedaan en nou wil je dat ik gebant wordt. Jij bent hier de forum terrorist. We zijn hier niet gedient van valse beschuldigingen. Ik vraag bij deze een ban aan voor Stevie :d |
Hij beschuldigd ons dat we zijn account hebben gehacked terwijl ie zelf gewoon vergeten was uit te loggen.... Op 3 computers nota bene...
:notgood: |
Stevie is wel geliefd zeg :love:
|
jippie kom op gaan we voor iedereen een ban aanvragen :love:
Ik vraag er 1 aan voor mijn Youssef :love: en ik heb er totaal geen reden voor :love: |
Citaat:
Enne @ AmbyPur Dat krijg je als je op iemands account gaat zitten en dingen neerzet waardoor die geband wordt.... Hij moet blij zijn dat dat nog niet terug is gedaan. |
Het is stevie zijn eigen schuld.. hij had _moeten_ uitloggen en dat heeft hij _niet_ gedaan
|
Citaat:
Mooi dan kunnen we deze topic denk ik wel achter ons laten toch??? Tenzij iemand nog wat te zeggen heeft... Kampie heeft gelijk, zijn eigen schuld:yes: :yes: |
1 - 0 voor Kampie
en voor Stevie: Houdie en bedankt Olé Olé |
Oke :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:{
:? humor...:? |
wees eens lief voor elkaar!
met zijn drieen of meer tegen een mannetje is niet aardig ook al heeft ie wat fout gedaan!:kwaaist: stevie sterkte met die lui:aai: :] |
kleuterzz
|
Citaat:
|
stevie is dom bezig :+
|
Citaat:
En over kleuters gesproken (iemand anders), als wij kleuters zijn is hij het ook want hij heeft ook een keer zitten kloten met een ander z'n account en daardoor is DIE nu geblokt... Kijk zoiets doen wij toch niet.... VOortaan please het hele verhaal weten voor je iets zegt .....:kwaad: :no: Maja, zand erover? O-) :) |
hmmzz... nog meer mensen uit DB :respect:
|
Citaat:
|
wie zegt dat ik dat doe? maar me houd er niet van als jij gelijk krijgt voor de zoveelste keer... ach ja zal wel komen omdat ze jou al langer kennen he op dit forum...;)
|
Citaat:
Ik denk dat ik maar naar Den Bosch moet komen de mensen daar lijken mij zeer gaaf:o |
Zijn ze ook :p:p:thumbsup: :yes:
|
den bosch gaat hengelo inhalen volgens mij :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens... denk eens na... Den bosch heeft de laatste paar jaar al 2x de toto egwonnen en is al 2x weer gedegradeerd :p:p
Als we goed ons best doen winnen we met ease... Ze geven de rest gewoon af en toe de kans op de titel...:thumbsup: I miss the good old time toen Ruud van Nistelrooy nog bij Den Bosch zat en de oude keeper.... Toen waren we goed... |
Citaat:
Dus ik vraag een ban aan voor Garet, gewoon omdat ie irri is. voor de Virus, omdat ie iedereen ziek maakt En voor Alpha, omdat ik meer van de Betavakken ben En voor Stevie, omdat ik tegen spekbiggen ben:9 |
sinds wanneer bestaat er een woord valselijk...... Dat heet vals.... toch alpha ;)
Maar goed... als we zo doorgaan is zometene het hele forum gebanned :p |
Citaat:
1. ten onrechte |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.