Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   smoor jij (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37549)

BlackMystery 7 October 2003 10:55

smoor jij

dezelfde vraag als saar maar dan over groene sigaretten if you know what I mean :p

AmbyPur 7 October 2003 10:56

als ik denk wat jij denkt: nee :+

BlackMystery 7 October 2003 10:57

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
als ik denk wat jij denkt: nee :+
ook nog nooit geprobeert?
proficiat :)

AmbyPur 7 October 2003 10:58

Citaat:

Originally posted by BlackMystery
ook nog nooit geprobeert?
proficiat :)

ja maar het is om het roken O-)

Kampie 7 October 2003 11:00

ooit eens een probeerseltje maar meer niet..

kmoet er nix van hebben.. :no:

BlackMystery 7 October 2003 11:00

Citaat:

ja maar het is om het roken O-)
kan zijn dat ik gewoon traag ben of het nog iets te vroeg is maar die zin snap ik niet echt :p

lou 7 October 2003 11:32

Ja

dext0r 7 October 2003 11:45

slappe poll

als je voor optie 3 kiest is het net of je het wekelijks doet ofzo :|

AmbyPur 7 October 2003 11:48

Citaat:

kan zijn dat ik gewoon traag ben of het nog iets te vroeg is maar die zin snap ik niet echt :p
t gaat over blowen toch? :p

Riddler 7 October 2003 12:22

de 2e optie :x :$

ViveLaFète 7 October 2003 13:32

ja , maar af en toe

JennyMindTricks 7 October 2003 13:43

Citaat:

Originally posted by dext0r
slappe poll

als je voor optie 3 kiest is het net of je het wekelijks doet ofzo :|

De poll had inderdaad iets beter gekund ja :)

Ik heb nummer1!!

JOY 7 October 2003 14:42

Optie 1
*Trots*:)

biffyclyro 7 October 2003 14:47

nope, en ga er niet aan beginnen

appelshampoo 7 October 2003 15:25

optie 3,

3 a 4 x per week..

Plankje 7 October 2003 15:58

wat is smoren? net zoiets als wokken ofzo?

Larsjuh 7 October 2003 16:44

optie 1 voor mij, wat het ook mag zijn:?

sunnyflower 7 October 2003 17:01

nee nooit gedaan en ook niet van plan om te gaan doen

Garet 7 October 2003 17:38

what is in godsnaam smoren?? als het blowen is: nee, en ga het nooit doen.

psychobunny 7 October 2003 17:42

Citaat:

Originally posted by ViveLaFète
ja , maar af en toe

BlackMystery 7 October 2003 23:09

Citaat:

t gaat over blowen toch? :p
yup :)

lou 7 October 2003 23:34

Citaat:

yup :)
Zet er dan gewoon blowen neer want dan weet gelijk iedereen waarover het gaat ;)

Raspberry 7 October 2003 23:40

Neen, nooit gedaan nooit doen

lieve colafles 8 October 2003 08:12

nooit gedaan..

BlackMystery 8 October 2003 09:30

Citaat:

Originally posted by lou
Zet er dan gewoon blowen neer want dan weet gelijk iedereen waarover het gaat ;)
ben geen makkelijk persoontje :p
geef de mensen graag ook wat denkwerk :)

Little Angel 8 October 2003 09:55

Okeej, in het begin dacht ik WTF?? Maar this dus blowen blijkbaar, heb 1 gekozen, maar om nou te zeggen dat ik het nooit ga proberen,..... Nooit is een groot woord :d

nevaeh1987 8 October 2003 10:31

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
nope, en ga er niet aan beginnen

Stevie 8 October 2003 10:31

waar hebben jullie het over:{

Garet 8 October 2003 10:32

Het gaat dus over blowen neem ik aan...

BlackMystery 8 October 2003 10:34

Citaat:

Originally posted by Stevie
waar hebben jullie het over:{
sorry maar jij bent nog een beetje jong voor deze topic
:)

Stevie 8 October 2003 10:36

Citaat:

flikker op man, te jong... :O

BlackMystery 8 October 2003 10:42

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Okeej, in het begin dacht ik WTF?? Maar this dus blowen blijkbaar, heb 1 gekozen, maar om nou te zeggen dat ik het nooit ga proberen,..... Nooit is een groot woord :d
sorry bij ons noemen ze het niet blowen
blowen heeft ier beetje andere betekenis
(gaat geen tekeningetje bij maken, maar denk maar aan het engels)
en noemt het gewoon smoren
je hebt smoren en roken

eneri 8 October 2003 11:04

nee nooit gedaan en niet van plan ook.

lou 8 October 2003 11:07

Citaat:

Hij is ouder dan mij en ik doe het ook ;) . Ik ken zelfs kinderen van 12/13 die het doen :x. Ik heb trouwens optie 3. Maar soms doe ik het een paar weken niet , soms doe ik het een paar dagen achter elkaar en nu doe ik het een paar keer in de week . Alleen de laatste keer ( zaterdag) werd ik echt vreselijk misselijk , maar dat kwam ook vooral omdat ik na 2 blows 10 bier ofzo dronk :p

ThE ViRuS 8 October 2003 11:11

Neeh ik smoor niey, lk leef liever nog wat langer :yes:

Garet 8 October 2003 11:12

Citaat:

Originally posted by lou
Hij is ouder dan mij en ik doe het ook ;) . Ik ken zelfs kinderen van 12/13 die het doen :x. Ik heb trouwens optie 3. Maar soms doe ik het een paar weken niet , soms doe ik het een paar dagen achter elkaar en nu doe ik het een paar keer in de week . Alleen de laatste keer ( zaterdag) werd ik echt vreselijk misselijk , maar dat kwam ook vooral omdat ik na 2 blows 10 bier ofzo dronk :p
Hoe oud ben jij dan?

En ik wil er gewoon niet aan beginnen, verneukt je leven. Leuk als je het doetmaar later spijt van.

lou 8 October 2003 11:15

Citaat:

Originally posted by Garet
Hoe oud ben jij dan?

En ik wil er gewoon niet aan beginnen, verneukt je leven. Leuk als je het doetmaar later spijt van.

15 , maar het is niet verslavend ofzo . Als je zou willen zou je gelijk kunnen stoppen . Ik doe het alleen omdat ik er relaxd van word .

Garet 8 October 2003 11:17

Stevie is ook 15. Werd ie pas in julie... weet je dan zeker dt je jonger bent?:?

Maja, ok, als je ermee kan stoppen is het al wat beter, maar toch... denk dat het je lichaam erger aantast dan roken of zwets ik nu maar wat?:?

ThE ViRuS 8 October 2003 11:20

Nou denk niet dat je zomaar wat zwets, blowen is veel slechter voor je dan roken anders zou blowen niet verboden zijn. (is toch verboden, smoren?) en roken niey dus zal roken wel "gezonder" ijn.

lou 8 October 2003 11:27

Citaat:

Stevie is ook 15. Werd ie pas in julie... weet je dan zeker dt je jonger bent?:?

Maja, ok, als je ermee kan stoppen is het al wat beter, maar toch... denk dat het je lichaam erger aantast dan roken of zwets ik nu maar wat?:?

In ze profiel staat 20 juli en ik ben op 27 juli jarig dus hij is dan 7 dagen ouder ;)

Citaat:

Nou denk niet dat je zomaar wat zwets, blowen is veel slechter voor je dan roken anders zou blowen niet verboden zijn. (is toch verboden, smoren?) en roken niey dus zal roken wel "gezonder" ijn.

Het is volgens mij niet verboden , anders zou je de coffeeshops wel gelijk kunnen sluiten ;) . Alleen je moet wel 16/18 zijn om het te kunnen kopen in de shop.Ik weet niet of het slechter , misschien wel alleen niet veel . Een blow is gewoon wiet met tabak. ( als je geen pure rookt)Dushet enige verschil is dat er een wiet door heen zit .

Stevie 8 October 2003 11:27

als het zoiets is als blowen... optie 1 :)

Garet 8 October 2003 11:30

Citaat:

Originally posted by lou
In ze profiel staat 20 juli en ik ben op 27 juli jarig dus hij is dan 7 dagen ouder ;)

Het is volgens mij niet verboden , anders zou je de coffeeshops wel gelijk kunnen sluiten ;) . Alleen je moet wel 16/18 zijn om het te kunnen kopen in de shop.Ik weet niet of het slechter , misschien wel alleen niet veel . Een blow is gewoon wiet met tabak. ( als je geen pure rookt)Dushet enige verschil is dat er een wiet door heen zit .

Ja dus slechter als roken... Maar goed, denk dat je wel 18 moet zijn ja

ThE ViRuS 8 October 2003 11:31

Citaat:

Originally posted by lou
Volgens mij mag je het wel kopen en bij hebben, (maximum 20 gram of zo weet ik veel) maar je mag niey blowen, zoiets vaags :?

lou 8 October 2003 11:38

Citaat:

Ja dus slechter als roken... Maar goed, denk dat je wel 18 moet zijn ja
Als je geen 18 bent zijn er nog genoeg andere manieren om er aan te komen :p

Citaat:

Volgens mij mag je het wel kopen en bij hebben, (maximum 20 gram of zo weet ik veel) maar je mag niey blowen, zoiets vaags
Wazig dan

easyprintscherm 8 October 2003 11:38

als smoren blowen is zoals je zegt Virus.. Nee dat doe ik niet, nooit gedaan, en ben ook niet van plan te gaan doen.
En hetzelfde geldt voor gewoon roken

BlackMystery 8 October 2003 11:48

Citaat:

Originally posted by lou
alcohol en weed gaan nu eenmaal niet echt samen :p
ik ken dat :)
heb ik ook een paar keer geprobeert en moet zeggen dat het niet echt goed is gekomen
(3 gram en halve fles vodka orange gespreid over 1 avond, moet je geen verdere uitleg geven zeker?)

BlackMystery 8 October 2003 11:49

Citaat:

Originally posted by ThE ViRuS
Neeh ik smoor niey, lk leef liever nog wat langer :yes:
het is nogaltijd een discussie of weed nu slecht of goed voor de gezondheid is :)

BlackMystery 8 October 2003 11:51

Citaat:

toch niet, weed puur is vele gezonder, maar als je de mengeling pakt van weed en tabak is het weer ongezonder zeggen ze? :?
allemaal om het maar beetje moeilijk te maken
trouwens drinken is zeker ongezonder dan smoren, en dat is dan weer legaal, dus het is niet illigaal omdat het ongezond is :p

BlackMystery 8 October 2003 11:52

Citaat:

Volgens mij mag je het wel kopen en bij hebben, (maximum 20 gram of zo weet ik veel) maar je mag niey blowen, zoiets vaags :?
je mag maximum drie gram op zak hebben volgens mij
in belgië mag je nog altijd NIETS op zak hebben, in tegenstelling wat meesten denken, je mag wel drie gram over de grens nemen

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.