![]() |
smoor jij
dezelfde vraag als saar maar dan over groene sigaretten if you know what I mean :p
|
als ik denk wat jij denkt: nee :+
|
Citaat:
proficiat :) |
Citaat:
|
ooit eens een probeerseltje maar meer niet..
kmoet er nix van hebben.. :no: |
Citaat:
|
Ja
|
slappe poll
als je voor optie 3 kiest is het net of je het wekelijks doet ofzo :| |
Citaat:
|
de 2e optie :x :$
|
ja , maar af en toe
|
Citaat:
Ik heb nummer1!! |
Optie 1
*Trots*:) |
nope, en ga er niet aan beginnen
|
optie 3,
3 a 4 x per week.. |
wat is smoren? net zoiets als wokken ofzo?
|
optie 1 voor mij, wat het ook mag zijn:?
|
nee nooit gedaan en ook niet van plan om te gaan doen
|
what is in godsnaam smoren?? als het blowen is: nee, en ga het nooit doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, nooit gedaan nooit doen
|
nooit gedaan..
|
Citaat:
geef de mensen graag ook wat denkwerk :) |
Okeej, in het begin dacht ik WTF?? Maar this dus blowen blijkbaar, heb 1 gekozen, maar om nou te zeggen dat ik het nooit ga proberen,..... Nooit is een groot woord :d
|
Citaat:
|
waar hebben jullie het over:{
|
Het gaat dus over blowen neem ik aan...
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
blowen heeft ier beetje andere betekenis (gaat geen tekeningetje bij maken, maar denk maar aan het engels) en noemt het gewoon smoren je hebt smoren en roken :) |
nee nooit gedaan en niet van plan ook.
|
Citaat:
|
Neeh ik smoor niey, lk leef liever nog wat langer :yes:
|
Citaat:
En ik wil er gewoon niet aan beginnen, verneukt je leven. Leuk als je het doetmaar later spijt van. |
Citaat:
|
Stevie is ook 15. Werd ie pas in julie... weet je dan zeker dt je jonger bent?:?
Maja, ok, als je ermee kan stoppen is het al wat beter, maar toch... denk dat het je lichaam erger aantast dan roken of zwets ik nu maar wat?:? |
Nou denk niet dat je zomaar wat zwets, blowen is veel slechter voor je dan roken anders zou blowen niet verboden zijn. (is toch verboden, smoren?) en roken niey dus zal roken wel "gezonder" ijn.
|
Citaat:
Citaat:
Het is volgens mij niet verboden , anders zou je de coffeeshops wel gelijk kunnen sluiten ;) . Alleen je moet wel 16/18 zijn om het te kunnen kopen in de shop.Ik weet niet of het slechter , misschien wel alleen niet veel . Een blow is gewoon wiet met tabak. ( als je geen pure rookt)Dushet enige verschil is dat er een wiet door heen zit . |
als het zoiets is als blowen... optie 1 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
als smoren blowen is zoals je zegt Virus.. Nee dat doe ik niet, nooit gedaan, en ben ook niet van plan te gaan doen.
En hetzelfde geldt voor gewoon roken |
Citaat:
ik ken dat :) heb ik ook een paar keer geprobeert en moet zeggen dat het niet echt goed is gekomen (3 gram en halve fles vodka orange gespreid over 1 avond, moet je geen verdere uitleg geven zeker?) |
Citaat:
|
Citaat:
allemaal om het maar beetje moeilijk te maken trouwens drinken is zeker ongezonder dan smoren, en dat is dan weer legaal, dus het is niet illigaal omdat het ongezond is :p |
Citaat:
in belgië mag je nog altijd NIETS op zak hebben, in tegenstelling wat meesten denken, je mag wel drie gram over de grens nemen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.