![]() |
Weet Je
mijn eerste vertstandskies is nog niet door of de tweede komt al :love:
en nu de derde ook al :o |
ja ik verveel me :p
|
stoer.
ik heb alleen de twee bovenste. die heb ik al een jaar ofzo. en die andere twee zijn al twee bezig om door te komen :p |
[standaard opmerking]
Goh! Je wordt verstandig! [/standaard opmerking] moet je zo nog laten trekken dan? of kan je ze laten zitten? :) |
Citaat:
nja die ene die er al door is zit daar mooi zo, en ik denk niet dat ik last krijg van de rest ofzo nja, binnenkort toch naar de tandarts, we zullen zien :Y) |
Ik heb ze alle 4 al laten trekken.. en als er iets zeer doet.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel pijn gehad dan met het trekken van die krengen.. 8|
|
ik heb ze alle 4 al heel lang en ze zitten mooi op hun plek zonder last ervan..
|
volgens mij beginnen ze bij mij ook, hopen dat ze niet raar gana zitten ofzow, waar door ik ze moet laten trekken. naja... vrijdag naar de tandarts :{
|
jaja ll.com wordt oud :d
Ik heb ze links onder en boven bijna allebij op de goede plek zitten.. krijg er af en toe wel koppijn van... tot nu toe gaat het wel goed volgens de tandarts... |
nog niks gemerkt van die krengen, ze komen toch niet, heb namelijk al verstand :p :+
|
mn eerste is er pas eruit gehaald ( ik heb er niks van gevoeld hoor :P)
en nu komt er alweer de tweede door. |
ik heb ze al n jaar of drie..hoewel de laatste nog af en toe pijn doet. dr hangt zo'n lap tandvlees over heen.
|
Kheb nog geen verstandskies hoor, die komen toch pas op je 18e ofzow?:?
|
hoe weet je eigenlijk of je ze hebt :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben der al 1 kwijt :'(
|
ik heb boven dubbele verstandskiezen .. dat is een beetje raar ik heb er dus 6 :x zes keer laten trekken... :|
foutje van moeder natuur :| edit: telfoutje :+ |
ik heb ze lekker niet :+ , en zullen nooit komen ook, volgends de ortho, en de tandarts zijn ze die vergeten. Scheelt mij weer.. .. :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.