![]() |
hallo ik ben er weer helemaal
me internet was afgesloten, en nu hebben we nieuw internet aansluiting dus ben ik er weer :) ik heb ook gelijk nieuwe msn, dus als je wil kun je daar naar vragen door pm :)
:aai: |
hehe :D
wb :p |
WB dan maar :)
|
WB:*
|
Citaat:
lizzie_loves_erwt@hotmail.com |
Citaat:
|
Of dit is een parodie, of iemand is flink genaaid. :D
|
namens het hele forum wil ik zeggen dat we je gemist hebben :yes:
|
Citaat:
:* :o |
Citaat:
|
Nu wel de echte lizz?
|
Citaat:
|
volgens mij heeft iemand onder mijn naam zitten posten :S heb me pasword maar veranderd:kwaad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neej heb je gelijk in, ons internet was namelijk gekraakt, en hele computer was ook leeg, en nu hebben we dus nieuw internet aansluiting gekregen, en mag ik van die meneer die hier geweest is die ook onze computer gemaakt heeft, alleen nog maar achter deze proxy server zitten ofzo :s maar in ieder geval ik ben er weer :) :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik dan met een nep lizz lopen chatten :{
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoorrr ik heb sinds vandaag weer internet, alleen was er iemand die mijn pasword wist en vorige paar dage heeft gepost :s |
Citaat:
|
hallo,ik ben er weer,mn paswoord was gekraakt,maar nu ben ik helemaal terug :) haai lizz :)
|
Citaat:
Maar goed... WB! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo ik weet niet wat er allemaal gebeurd maar dit ben ik echt niet :S ik ben gister niet eens op de computer geweest en niemand hier thuis dus kan ook niemand van thuis zijn geweest :S:S wazig op mijn cu2 was ook al iets veranderd wat ik niet heb gedaan..
|
pigs can fly
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders zit dr al iemand maanden onder je naam. en forza of joey?je vrienden?hmz ik ben te bereiken via pm voor commentaar,maar verder dan dit reageer ik dr niet op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.