![]() |
herfstvakantie
wanneer hebben jullie herfstvak. en ga je nog ergens heen?
|
niet en dus ga ik ook nergens heen
|
Citaat:
|
Volgende week, heb nog geen plannen! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgende week herfstvakantie
mss een dagje naar slagharen 8) |
Citaat:
|
ook volgende week.
en dan zie ik iig anoesjuh (mijn allerliefste skaap:Y)) en RandyJC weeeer als 't goed is:) verder eigk nog geen plannen:p |
over 2 weken...ga nergens heen, behalve naar vrienden dan. nouja...de vrienden die niet naar barcelona, rome parijs o.i.d. zijn...*) :{ :huh:
|
volgende nog school en dan vakantie, 2 weekjes dus. geen speciale plannen verder
|
Vanaf 27oktober dacht ik pas :(
psychobunny komt slapen :yes: |
Ik heb geen herfstvakantie:) Doet mn school niet aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hen geen herfstvakantie :{
maar ga wel een dagje weg :z |
Citaat:
|
11 oktober, dan is ook IRIS terug :Y) en die hele week wordt leuk :yes: hoopik:p
|
Citaat:
|
Citaat:
:d |
Citaat:
|
Citaat:
gaan wij ook n keer op stap ofzo dan, goed?:9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schelden, buiten mensen uitschelden, thuis ouders uitschelden op mensen schelden in de bus, in de bios tegen het beeld schelden in de winkel schelden tegen het personeel
kep zin in schelden:{ |
ga van het weekend feesten van vrijdag tot en met zondag :7 dan bij komen en nog wat afspreken als het goed is en dan nog 3 dagen naar doetinchem enzo :Y)
En herfstvakantie begint donderdag om 14.00 :thumbsup: |
volgende week en ga 3 dagen werken, verjaardag/logeren vriendinnetje, blur-concert, en f0cking veel huiswerk :( maar behalve dat huiswerk ist wel leuk :p
|
Citaat:
|
Schoolvakanties bestaan voor mij niet meer :'( :'( :'(
Maar om nou te zeggen dat ik iedere vakantie zo erg mis, das nou ook weer teveel van het goeie |
volgende weekd :d
|
geen herfstvakantie :(
|
volgende week vrijdag krijgen we herfstvakantie, voor een week
Dan ga ik naar Turkije (marmaris):yes: |
Citaat:
|
Volgende week gelukkig anders zou ik het echt niet volhouden . Elke dag van 8 tot 5 over 4 naar school en heb dit jaar nog maar 1 echt goed nood rooster gehad :kots:
|
Ik hoop wel dat het leuk en mooi is! Ik ben nog nooit in Turkije geweest, omdat mijn broertje niet tegen de hitte kan. Dus vandaar dat we nu ook pas in de herfstvakantie gaan
En k weet alleen dat t in Turkije ligt, waar precies, al sla je me dood |
Citaat:
|
Ja nog ander half weekjes en dan VAKANTIE. Eindelijk maar weet nu al dat vakantie heeeel snel voorbij zal gaan.:(
|
Mijn moeder en zussen gaan naar Hammamet, maar ik blijf hier want ik moet gewoon elke dag naar therapie en dat kan ik niet een hele week missen!
Ik ga dus niet zo heel veel doen... |
over 7 dagen..
*telt af* |
nog maar 2 dagen naar school8-) en dan zaterdag naar de studiebeurs, met m'n vriendin8-) en dan echt vakantie, jippie:p :+
|
ff zien
vakantie van maandag 13 tot vrijdag 24 oktober (2 weken dus) en ik ga dan nederland door karren met nichtje uit australie en nog wat dingen voor school doen :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.