![]() |
pol over enquete
vul maar in he
|
jij ook dan he :yes:
ontopic: wat maakt zo'n enquete uitslag nou uit voor je forumleven :? |
Citaat:
|
t was gewoon een enquete voor de fun :{
|
ik vind dit een kut poll :yes:
|
why zou ik deze pol invulle? :p
ben nergens genoemd dus voor mij maakt het niet uit dju das ook een antwoord zal dan ook maar stemmen zeker? :) |
2e
|
wat een suffe poll
niet dat die enquête zo vet boeiend was, maar ok |
maakt me nix uit :p ik weet toch wel wie op mij gestemt hebben en wie niet :Y) wrom dacht je dat bartje518 nog in dat topic reageerde :z
|
Citaat:
| Deelnemers: | | ... and call me the tumblin' dice (8) (barturlings@hotmail.com) | | ... you only just f*cking look at me? ] (go_steveb@hotmail.com) | .--------------------------------------------------------------------. [22:55:56] [ STEViE.. ]: en heb je de uitslag van de enquete al gelezen :Y) [22:56:02] Bart :[ Kut : nee? [22:56:11] [ STEViE.. ]: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...p?s=&threadid= 37591 [22:56:19] [ STEViE.. ]: als je er behoefte aan hebt :): [22:56:40] [ STEViE.. ]: je bent best vaak opgenoemd [22:56:42] Bart :[ Kut : Ze hebben niet teveel gereageert zeg ;} [22:56:50] [ STEViE.. ]: hehe klopt :wave: |
En deze link ook gekregen van Stevie, Bartje? :p
|
Citaat:
dát je reageerd boeit me geen fuck :) |
Citaat:
Believe me, I'm just as lost as you says: e waarom ga jij eigenlijk niet mee naar de efteling? Bart Ik was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk.. Dat gebeurt ons allemaal oeeehh says: ben best trots Bart Ik was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk.. Dat gebeurt ons allemaal oeeehh says: Omdat ik nie meer op t forum kom Believe me, I'm just as lost as you says: kheb je al gemist Believe me, I'm just as lost as you says: maar kdacht dat dat maar ff was? Believe me, I'm just as lost as you says: je bent nu echt weg weg?! En toen keek ik ff wie er kwamen :wave: |
Dan zit je in de verkeerde thread... ;)
|
Ik wist zelfs niet dat er 1 was *schaam*
Maar ik ben wel 1x genomineerd ofzo :) Maar geen stemmen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.