Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   iehhhh (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37633)

virginia 8 October 2003 18:54

iehhhh

soms weet k af en toe echt nie waar k mee bezig ben maar op een of anderuh manier voel k me er toch goed bij. Maar ut is meer de mening van anderuh mensuh die me aan ut denkuh zet omdat die mijn gedrag vaak afkeuren. Nou denkuh jullie misschien wat voor dinguh dan? Nou k doe heel vaak heel maf zeg maffe dinguh enzo maar thats me. En met jongens ik versier ze en dan dump ik ze weer want k kan geen relatie met een jongen beginnuh omdat k dah nei aan durf. Ik hoop dah jullie me kunnuh helpuh.
alvast bedankt:respect:

WishfulDreaming 8 October 2003 19:36

Even terug in de realiteit proberen te komen,
en volwassen te worden...

Enige goeie raad dat ik kan geven...

L_angeldc 8 October 2003 20:08

misschien eerst eens leren om normaal te kunnen typen zonder al die irritante h overal achter te plakkuh enzo, juh snapt toch wel een beetjuh waar k ut over heb nu? dah is namuluk zeer vervelund voor anderuh mensuh om tuh lezuh....
:)

BlackMystery 8 October 2003 20:12

beste raad dat ik je kan geven?
begin dan met niemand
anders moet je de gevolgen van de naamgeving kunnen verdragen
*kijkt paar posts naar boven*
if u see my point...

Chrizlybeer 8 October 2003 20:24

k denk dat je wat aan juh typ gebrekjuh mot doen. Want daar knappuh een heleboel jonguhs op af (k in elk geval wel).
Dusssssss...
Ow ja misschien ot juh ook nie zo sletturig doen dan wordt het nooit wat met jou en jonguhs.
En waarom zou juh dr nie aan durfuh dan?
Ik zou t namuluk moeilijkur vinduh om zomaar wat met een meisjuh te kloten en dan te dumpuh dan om dur goed te leruh kennuh en een relatsjie tu beginnuh.

Ik hoop dat juh muh een beetjuh begrijpt:respect:

appelshampoo 8 October 2003 20:53

Re: iehhhh

Citaat:

Originally posted by virginia
soms weet k af en toe echt nie waar k mee bezig ben maar op een of anderuh manier voel k me er toch goed bij. Maar ut is meer de mening van anderuh mensuh die me aan ut denkuh zet omdat die mijn gedrag vaak afkeuren. Nou denkuh jullie misschien wat voor dinguh dan? Nou k doe heel vaak heel maf zeg maffe dinguh enzo maar thats me. En met jongens ik versier ze en dan dump ik ze weer want k kan geen relatie met een jongen beginnuh omdat k dah nei aan durf. Ik hoop dah jullie me kunnuh helpuh.

Soms weet ik echt niet waar ik mee bezig ben maar op de een of andere manier voel ik me er toch goed bij. Maar het is meer de mening van andere mensen die me aan het denk zet, omdat die mijn gedrag vaak afkeuren. Nou denken jullie misschien wat voor dingen dan ? Nou ik doe vaak heel maf, zeg dan maffe dingen enzo maar dat ben ik. En met jongens: Ik versier ze en dan dump ik ze weer want ik kan geen relatie met een jongen beginnen omdat ik dat niet aandurf. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ?

Stapper 8 October 2003 20:56

ff een tip
probeer nou eens gewoon nederlands te typen, zo moeilijk moet dat ook niet zijn, of je moet 12 zijn en elke dag dronken zijn van een breezer

en dan nog iets, als je geen relatie met een man kan onderhouden, begin dan ook nooit iets, gebroken harten zijn niet echt iets leuks, of begin iets met een vrouw

Little Angel 9 October 2003 12:08

Jongens knok eens even met haar af te zeiken ,dan typt ze misschien wel irritant, maar je ken het toch lezen of niet dan?:{

Sgatje 9 October 2003 13:19

Meid ik denk dat het gewoon bij je leeftijd hoort! Pas als je er zelf aan gaat irriteren dan moet je er wat aan gaan doen, maar doe gewoon je eigen ding ik was ook zo toen ik jou leeftijd had

Chrizlybeer 9 October 2003 13:44

Citaat:

Originally posted by Sgatje
doe gewoon je eigen ding ik was ook zo toen ik jou leeftijd had
Profile For virginia
Birthday August 24, 1987

Profile For Sgatje
December 14, 1987

ik zeg niks:z

HazesRules 9 October 2003 13:55

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Jongens knok eens even met haar af te zeiken ,dan typt ze misschien wel irritant, maar je ken het toch lezen of niet dan?:{
Uh, wat zeg juh? Dat wuh niej zow irritant moetuh typuh? Dit iz zwaar irritant joh, zo typuh, dan wordt iedereen gekjuhs van juh joh eg welles!

ZE MOET NEDERLANDS TYPEN!!!!! NIEUWE VERPLICHTING VOOR DIT FORUM, DE WOORDEN JUH EN HET EINDIGEN VAN WOORDEN MET UH ZIJN VANAF NU VERBODEN.

OPS??? Niewe regels???

HazesRules 9 October 2003 14:05

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Yes master........ What ever you want master.......
Ga heen vrouw!!! GA KOKEN MENS!

virginia 9 October 2003 14:25

ga jij eens normaal doen. Probeer wat aan juh argresieve buien te doen! En denk nie altijd dah juh geweldig bent. Wat anderuh mensuh denkuh of doen is ook goed hoor en je gaat zelf maar lekker kokuh *)

PFP 9 October 2003 14:27

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Profile For virginia
Birthday August 24, 1987

Profile For Sgatje
December 14, 1987

LOOOOOOOL :D :respect:

HazesRules 9 October 2003 14:30

Citaat:

ga jij eens normaal doen. Probeer wat aan juh argresieve buien te doen! En denk nie altijd dah juh geweldig bent. Wat anderuh mensuh denkuh of doen is ook goed hoor en je gaat zelf maar lekker kokuh *)
Ja daag lieverd!!! BLIJF MAAR LEKKER DOM!!!!

HazesRules -->> GEWELDIG
IK BEN GEWELDIG
IK BEN GOED
IK BEN THE MAN!!!!!

Sgatje 9 October 2003 17:54

Citaat:

Profile For virginia
Birthday August 24, 1987

Profile For Sgatje
December 14, 1987

Leeftijden zeggen niet altijd alles..

Chrizlybeer 9 October 2003 19:35

Citaat:

Leeftijden zeggen niet altijd alles..
Wel als je dit
Citaat:

maar doe gewoon je eigen ding ik was ook zo toen ik jou leeftijd had
zegt:wave:

Sgatje 9 October 2003 21:48

Citaat:

Wel als je dit zegt:wave:
Van mij mag je die dingen denken hoor, Ik ga er verder niet op in!

PFP 9 October 2003 22:26

Citaat:

uitgeluld dus

Chrizlybeer 10 October 2003 07:26

Citaat:

Originally posted by PFP
uitegeluld dus
volgens mij ook:+

Eelcotje 10 October 2003 08:23

Citaat:

volgens mij ook:+
:thumbsup: Mensen uitlullen opt forum met hun leeftijd is altijd lol :p

L_angeldc 10 October 2003 11:56

Citaat:

zou ik ook maar doen als ik jou was meid :+

Chatty 12 October 2003 23:59

Re: iehhhh

Citaat:

Mjah hulp heb je zeker nodig, ten eerste hulp bij je typvaardigheid en ten tweede hulp bij je "sociale vaardigheden" met jongens en ten derde hulp misschien bij het volwassen worden. In je info stond : "beroep: patatbakster" geloof ik... Nou, haal je hersens is uit het frituur en gebruik ze zou ik zeggen|:(

0Vera 13 October 2003 23:07

Ontopic mensen, ze weet nu wel dat we haar typstijl irri vinden, je hoeft niet de tekst van tien mensen voor je over te typen :{

Ook: geen flame- of chatgedrag ajb anders gaat ie op slot.

HazesRules 14 October 2003 07:14

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Ontopic mensen, ze weet nu wel dat we haar typstijl irri vinden, je hoeft niet de tekst van tien mensen voor je over te typen :{

Ook: geen flame- of chatgedrag ajb anders gaat ie op slot.

Doe m dan maar lekker op slot schatje! :yes:

liekpiek 22 October 2003 12:10

Citaat:

virginia
Lid

Registered: Sep 2003
Rosmlauh, is dat ook Rosmalen? :d :huh: :?

0Vera 22 October 2003 13:17

Citaat:

Originally posted by HazesRules
Doe m dan maar lekker op slot schatje! :yes:
nu wel ja.

Liekpiek: ik had in dit topic al gewaarschuwd tegen offtopic replies!
Vind het overigens ook niet zo aardig van je om op-de-man te spelen bij virgina, en er WAS al gezegd dat ze irri typte.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.