![]() |
Christmasssssssssss
Kom maar op mensen met de kerst liedjes!! het is er weer tijd voor, het weer wordt slechter, en het is weer fijn om lekker thuis voor de openhaard te zitten :)
:* :aai: mijn favoriet eagles - pleace come home from christmas |
Jingle Bells - Suck on my Cock
:p |
Citaat:
hoe lang had je al weer geen sex gehad? mischien keer een steegje bezoeken? oja nog een goeie brenda lee - rocking arount the christmas |
Citaat:
Als ik er geen probleem mee heb, waarom jij dan wel ;) :p |
Citaat:
|
wham - last christmas :love:
(oja THNX NW :*) |
met kerst wil ik gewoon de ouderwetse liedjes horen. Wham - last christams etc
|
let it snow let it snow let it snow 8-)
|
Kerst? Alleen regen regen regen en nog eens keiharde regen. 's morgens 'smiddags en 's avonds een regenjas en broek aan en nog zijn je spijkerbroek en sokken de eerst volgende keer dat je ze aandoet niet droog. Weinig kerstgevoel hier. :{
|
Citaat:
en voor lizz iets vraagt: 3u geleden :* |
Mariah Carey - all i want for christmas is you :d
|
Citaat:
En dat kan niet in een PM? :? :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij blijft leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wham - last christams
Mariah Carey - all i want for christmas is you :love: :love: |
FLAPPIE!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flikker nou is op met onder mijn naam te posten kutzak
|
wat is er nog over van kerstmis?
dacht dat dat alleen nog maar fabeltje was... |
Oww geweldig kerst..ik heb er nu alweer zin in!!
Jammer allene dat er dit jaar geen kerstmeeting is :( :( Want die was vorig jaar toc hwel super te gek gaaf nietwaar? Maar goed..mijn lievelingsliedje ===>> Santa Claus is coming to town van Mariah Carey...heerlijk om mee mee te blerren:p Wiiiee heb echtr vet veel zin in de sneeuw enzow en in de sfeer en gezellig heid:d :d :d |
Citaat:
|
Tyskie heeft het wel te pakken vandaag ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval komt der wel een meeting jongens :d |
Citaat:
|
Oww jij wil in de zomer gaan nakersten ofoz?:D:D
We kunnen misschien van de zomer wel met zijn allen gaan kamperen ofzo! Die plannen waren er ooit al maar....jah iedereen gaat op een ander moment op vakantie enzo. Moeilijk om te plannen, wel leuk om te done. Ik zla er nog eens over nadenken;) |
Citaat:
|
Zebrahead-Deck the halls
|
Het kerstalbum van Ally McBeal, dies echt zo cool 8-)
|
Citaat:
|
zullen we eerst maar eens sinterklaas liedjes gaan zingen? Dat is eerder dan kerstmis.. Dus
Zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan... |
Do they know its Christmas
En nog wel veel meer eigenlijk |
ik ben al helemaal in de stemming!
|
saar en lizz, ajb hou op met ruzie zoeken kvind jullie allebei schatjes, ik vind het echt nie normaal hoe jullie met elkaar omgaan
|
Citaat:
Ik heb geen ruzie met lizz? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-baerd heeft dit topic ook geupt, een dag voor ie een maand oud was 8|
|
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn, heb ik die kerstliedje nu zo vaak gehoord, dat ik ze spuugzat ben... :o
Radio is in dat opzicht best wel een hersenspoelend medium. Ze draaien een liedje wat je aanvankelijk kut met peren vind zo vaak dat je maar met de situatie te leven hebt en daarom maar toegeeft. En als je een bepaald liedje dan uiteindelijk okay vind, word ie weer zo vaak gedraaid dat je m weer te vaak hebt gehoord. Die kerstliedjes zijn eigenlijk allemaal wel in die laatste fase terecht gekomen in de loop der tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.