![]() |
Creanacht!!
Whoei ik heb om 8 uur fnaaf crea-nacht op school :D:D ( tot morgen 8 uur sochtends)
Hehe :d 24 uur opblijven :huh: hoop wel dat ik het gat redden :p We gaan allemaal modeltekenen (man of vrouw weet niet wat der komt, vind een vrouwenmodel leuker om na te tekenen :)) portertekenen, misschien een lokaal schilderen , en allemaal van dat soort dingen!! Lijkt me wel kick *) Jullie horen later wel hoe het was ;) En of ik niet in slaap ben gevallen :p En ik neem men digitale mee haha :D |
van 8 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends is geen 24 uur hoor :p
|
:O ???:Z
Leuk.. zo'n tekendag. uhum:kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat maakt het uit :? Je bent toch het kind van de nacht? :p
|
lijkt me geen zak aan
|
Lijkt me vet gaaf! Jammer dat ze dat hier niet hebben.. :p
|
het creatieve lijkt me niet geweldig maar met al die mensen is wel vet gezellig:d
|
Cool:)
|
Citaat:
Maareh wel kewl in ieder geval zo'n nachtje. Lijkt me ook wel lachen om eens te doen. Maar met mijn kwastbeheersing zal dat wel bijzonder weinig worden. |
hee, dat is echt een cool idee!
veel plezier :* |
waah vet...cotn is daar nu alwel bijna een uur :D jeeej
ben benieuwd hoet was... |
Citaat:
En dankjewel mensen :) Ben tot 8uur vanochtend gebleven, heb net fftjes geslapen, Ik had nog wel energie was nog niet moe, alleen mijn benen wouden niet meer zo :p Maar was echt wel leuk hoor!! Harstikke gezellig :D |
Gelukkig maar, zou wat zijn als het niet leuk was:yes: Dan was je voor niks geweest:x
|
Citaat:
Maar heb veel gelachen en me doodgeschaamd :p Heb een schop ik men gezich gehad (niet expres) en ik heb in men vinger gesneden.... We kregen om 2 uur vreten (pannenkoeken en saté, lekker op dat uur:p) en we hebben nog op het strand gelopen, rond een uur of -wat zal het zijn- 6 ofzo, we woeiden bijna weg maar ok :p maar we hebben vanalles gedaan en ben niet in slaap gevallen :d |
Citaat:
|
leuk 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.