![]() |
Hoevaak in t jaar ga jij kansloos naar de klote?
nou? :)
|
1x :)
|
365 dagen p/j en soms, 1x in de 4 jaar ongeveer, 366 dagen :+
|
bezopen dus..hmm.. 2x ofzo...komt sporadisch voor..en heeft of een goede reden... of ik had er achteraf spijt van ;p
|
denk toch wel 1x in de 2 maanden
|
naar de klote ga ik enkele keren in t jaar,
en helemaal kansloos naar de kloten 1 x in een heel jaar. voor de rest is t gewoon genoeg ophebben. :7 |
euh eens of 2x per jaar.... ben niet zo heel vaak naar de klote, tis altidj zover naar huis toe :kwaaist:
|
Echt veel te veel/ naar de klote: zelden
Te veel ophebben: nu en wat vaker Lekker aangeschoten: om de week |
4x in het jaar ofzo...
|
nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit, dat is veel te duur:{
|
Echt veel te veel/ naar de klote: 1 keer per jaar
Te veel ophebben: enkele keer in de maand Lekker aangeschoten: paar keer in de maand |
k verspil mijn centjes niet kansloos dus k ga lekker nooit kansloos naar de klote *)
|
Echt veel te veel/ naar de klote: 1 keer per jaar
Te veel ophebben: enkele keer in de maand Lekker aangeschoten: paar keer in de maand ligt er ook vooral aan waar ik heenga....als ik echt de stad in ga probeer ik het wel rustig te houden want ik moet wel me koppie erbij houden als ik naar huis ga.... |
:d
iets van 4x per jaar ofzo denk ik :-/ ligt er nog steeds aan hoeveel geld ik heb :P :) btw is het forum bij jullie op dit moment ook zo traag 10-10-2003 13.41? :S:S vet irritant |
Echt veel te veel/ naar de klote: paar keer per jaar
Te veel ophebben: meerdere keren per maand Lekker aangeschoten: paar keer in de maand |
Citaat:
|
niet dus :no:
|
sinds 27 augustus drink ik niet meer, dat was dan ook een erg matig kots-avondje pour moi O-)
|
nooit, soms wel een beetje aangeschoten maar meer niet
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon lekker dronken: 3 a 4 x per maand (??) |
X of 6 maar dan ff goed maar naar een flinke herstel periode stijg ik met stip en zie het licht weer schijnen.
Af en toe doet het je goed. |
hooguit 1x denk ik... liever niet eigenlijk
|
van het weekend nog 8 op de schaal van 10 8)
|
tot nu toe 1 x gehad .. dus nie zo vaak :p
echt teveel ophebben 2x per jaar ofzo |
ben aan het afkicken *)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.