![]() |
wat ga jij in de herfst vakantie doen ??
nog een uurtje of twee naar school en nix doen..
en dan is er vakantie... :d wat gaat de tijd ook snel.8-) ..... maar wat ga jij doen???? |
ik moet volgende week ook nog naar school ik heb pas de 20e ofzo vakantie:? en wat ik ga dan.... dat zie ik nog wel:p
|
Ik moet nog een hele week :[
Maar als het vakantie is ga ik eerst als een speer naar Den Dungen voor een weekendje weg met Tijs' familie. Maandag komen we terug, dinsdag werken, woensdag iets leuks doen met Tijs, donderdag werken, vrijdag werken, zaterdag werken, zondag werken, maandag vrij en dinsdag weer naar school..:thumbsup: |
weekie weg met mijn vriendin naar huisje:thumbsup:
|
euhm leren voor me pta's , 5 boeken voor nederlands lezen en een boek voor engels
School :no::( |
|
Van het weekend feesten
daarna 5 dagen thuis en dat is ook aan schoolwerken dan weer 3 dagen weg en dan naar Doetinchem:9 |
Ik ga naar de efteling in de vakantie met een stuk of 50 man en vrouw:yes: :thumbsup:
|
lopen, fietsen, bukken :)
|
naar school ;)
|
Schijten.. :+
|
werken/school/de studio in/repeteren
|
Ehm:
- Zuipen - Feesten - Zuipen - Xboxen - Nog meer zuipen - Nog meer feesten En dan weer naar school. :Y) |
- skaten
- colafles en pfp en instructio4 :+ - bioscoop :yes: - motörhead zien!! - IRIS !!!!!!!!!! |
werken, leren, efteling :+ en misschien nog sixflags ook :+
|
Werken, op vakantie, 6-flags en waarschijnlijk ook wat leren.. (doe's gek)
|
boekverslag nederlands, boekverslag frans, practicumverslag bio en ga maar door maar ga ook uitslapen en winkelen:)
|
6-flags,me kamer schoonmaken,voetballen,en voor de rest heeeeeeel veeeeel slapen....
|
Meeting, school werk, duitsland met me vriendin
|
naar raspberry toe :d
en verder week nog nie |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.