![]() |
lizz
als forza dan toch zogezegd onder lizz haar account zit,waarom worden ze dan niet alletwee gebanned? zowel haar account,als haar nieuwe? had ze haar pass maar niet moeten doorgeven...
k vraag btw OW aan voor het uitlokken in verschillende topics,waaronder deze: 1 2. 3. 4. toevallig altijd wel naar saar en mij gericht,heeft dr eentje frustraties teveel? :z |
er is iets van Lizz gebanned nu.. alleen dat mag BW uitleggen.. ik weet het namelijk niet precies nu meer.. :?
|
heb er hier ook nog 1 van "Lizz", waar "zij" zit te discrimineren
|
De naam lizz is nu ook gebanned, ik had enkel het paswoord veranderd waardoor die persoon er dus niet meer op zou kunne, die persoon kan er wel weer op dat wil dus zeggen dat ie ook in lizz der mail kan .. dus lizz als je dit leest je weet wat je te doen staat :p
|
Wat maakt t uit als iemand onder Lizz zit :? Ze was toch al van meiden afgehaad? :x Als er dan nog iemand steeds op haar naam zit, en onder die naam flames uitlokt, dan is de waarschuwing voor Lizz, daar hoeft verder toch niemand OW's voor aan te vragen :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle offtopic replies zijn verwijderd en degene die onder lizz haar naam postte was lizz niet zelf maar degene die ook de nickname argentinO bekostigde.
|
Citaat:
|
Of ze haar pass nou heeft weggegeven of niet dat maakt niet uit.
Ze is gewoon verantwoordelijk voor wat onder haar pass gebeurd. Jammer voor Lizz dan... :{ |
Re: lizz
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar uiteindelijk helemaal anders begon te gedragen... Hoewel lizz ook nooit vriendelijk was tegen mij, ben ik 99% zeker dat het Forza is, om privé-redenen :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het valt te hard op :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij bent zo naďef om te veronderstellen dat Forza dat voor zich zal hebben gehouden? Het kunnen natuurlijk ook meerdere personen zijn geweest... |
Citaat:
Maareuh, idd, dan heeft hij het verdergezgd... MAAR dan zou 't toch nog steeds iemand zijn die met HEM te maken heeft ;) En daarbij... ik zei : En doe de groetjes aan forza ! en die x-lizz-x van msn zei : Oke ! Zal ik zeker doen TIENS :wave: :wave: :wave: |
Kan natuurlijk zijn om Forza de schuld in de schoenen te schuiven :? Hoe dan ook, ik dacht zeker te weten dat het iemand anders was, maar weet het nie zeker :no:
|
Iedereen heeft hier te maken met Forza... Als je mij zou vragen om hem de groeten te doen, zou ik ook zeggen dat ik dat zou doen... Dus zo sterk is dat niet, Saar... :aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.