Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   lizz (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37761)

psychobunny 11 October 2003 10:04

lizz

als forza dan toch zogezegd onder lizz haar account zit,waarom worden ze dan niet alletwee gebanned? zowel haar account,als haar nieuwe? had ze haar pass maar niet moeten doorgeven...
k vraag btw OW aan voor het uitlokken in verschillende topics,waaronder deze:
1
2.
3.
4.
toevallig altijd wel naar saar en mij gericht,heeft dr eentje frustraties teveel? :z

Kampie 11 October 2003 10:46

er is iets van Lizz gebanned nu.. alleen dat mag BW uitleggen.. ik weet het namelijk niet precies nu meer.. :?

Bird Of Prey 11 October 2003 13:39

heb er hier ook nog 1 van "Lizz", waar "zij" zit te discrimineren

BlueWolf 11 October 2003 13:58

De naam lizz is nu ook gebanned, ik had enkel het paswoord veranderd waardoor die persoon er dus niet meer op zou kunne, die persoon kan er wel weer op dat wil dus zeggen dat ie ook in lizz der mail kan .. dus lizz als je dit leest je weet wat je te doen staat :p

bartje518 11 October 2003 15:48

Wat maakt t uit als iemand onder Lizz zit :? Ze was toch al van meiden afgehaad? :x Als er dan nog iemand steeds op haar naam zit, en onder die naam flames uitlokt, dan is de waarschuwing voor Lizz, daar hoeft verder toch niemand OW's voor aan te vragen :no:

psychobunny 11 October 2003 16:38

Citaat:

Originally posted by bartje518
Wat maakt t uit als iemand onder Lizz zit :? Ze was toch al van meiden afgehaad? :x Als er dan nog iemand steeds op haar naam zit, en onder die naam flames uitlokt, dan is de waarschuwing voor Lizz, daar hoeft verder toch niemand OW's voor aan te vragen :no:
wie zegt er dat ze het toch niet echt is onder haar adres? kan jij dat bewijzen? trouwens,was jij niet weg?

bartje518 11 October 2003 16:51

Citaat:

Originally posted by psychobunny
wie zegt er dat ze het toch niet echt is onder haar adres? kan jij dat bewijzen? trouwens,was jij niet weg?
Dat zeg ik, dat kan dus diegene die ertegen optreed wel bepalen :wave: En ja, ik ben weg op adb enz, maar niet op sport, heeft Tuur me overgehaald, en af en toe feedback om onterechte zaken jegens leden aan te kaarten :*

BlueWolf 11 October 2003 18:03

Alle offtopic replies zijn verwijderd en degene die onder lizz haar naam postte was lizz niet zelf maar degene die ook de nickname argentinO bekostigde.

psychobunny 11 October 2003 18:06

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Alle offtopic replies zijn verwijderd en degene die onder lizz haar naam postte was lizz niet zelf maar degene die ook de nickname argentina bekostigde.
dan mag ze voor mijn part ook gebanned worden voor het weggeven van haar paswoord :{

Tyskie 11 October 2003 18:46

Of ze haar pass nou heeft weggegeven of niet dat maakt niet uit.
Ze is gewoon verantwoordelijk voor wat onder haar pass gebeurd.
Jammer voor Lizz dan... :{

Little Angel 11 October 2003 18:52

Re: lizz

Citaat:

als forza dan toch zogezegd onder lizz haar account zit,waarom worden ze dan niet alletwee gebanned? zowel haar account,als haar nieuwe? had ze haar pass maar niet moeten doorgeven...
k vraag btw OW aan voor het uitlokken in verschillende topics,waaronder deze:
1
2.
3.
4.
toevallig altijd wel naar saar en mij gericht,heeft dr eentje frustraties teveel? :z

Snap het ook niet waarom ze nog steeds niet is gebanned, ik zie er redenen zat voor.:{

psychobunny 11 October 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by Tyskie

kijk,jij legt uit wat ik bedoelde :p

bartje518 11 October 2003 19:30

Citaat:

Iedereen die ooit Lizz haar pass had op meiden, die heeft tegelijk die van haar mail, dat is dezelfde.. Weet niet of dat Lizz euvel te duiden valt. Hoe dan ook, ik denk meld het even :)

Tyskie 11 October 2003 19:31

Citaat:

Iedereen die ooit Lizz haar pass had op meiden, die heeft tegelijk die van haar mail, dat is dezelfde.. Weet niet of dat Lizz euvel te duiden valt. Hoe dan ook, ik denk meld het even :)
Dan is Lizz dus gewoon oerstom en is het dus ook aan haar te wijten... Dit is zeker een geval van eigen schuld, dikke bult.

WishfulDreaming 11 October 2003 19:32

Citaat:

Ik heb iemand op men msn gehad, die zich aanmelde als x-lizz-x
maar uiteindelijk helemaal anders begon te gedragen...

Hoewel lizz ook nooit vriendelijk was tegen mij, ben ik 99% zeker dat het Forza is, om privé-redenen :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :{

bartje518 11 October 2003 19:33

Citaat:

Dan is Lizz dus gewoon oerstom en is het dus ook aan haar te wijten... Dit is zeker een geval van eigen schuld, dikke bult.
Wie weet is het handiger haar uit te leggen hoe ze haar pass van haar hotmail verandert ;) Anders kun je haar wachtwoord blíjven wijzigen :no:

bartje518 11 October 2003 19:34

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik heb iemand op men msn gehad, die zich aanmelde als x-lizz-x
maar uiteindelijk helemaal anders begon te gedragen...

Hoewel lizz ook nooit vriendelijk was tegen mij, ben ik 99% zeker dat het Forza is, om privé-redenen :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :{

Hehe, zou kunnen :D Ik heb het idee dat het iemand anders is, maar acht het niet acht nodig te zeggen wie ik denk dat het is 8)

WishfulDreaming 11 October 2003 19:36

Citaat:

Ze is dus echt lomp :{

WishfulDreaming 11 October 2003 19:37

Citaat:

Hehe, zou kunnen :D Ik heb het idee dat het iemand anders is, maar acht het niet acht nodig te zeggen wie ik denk dat het is 8)
Volgens mij zit ik wel in de goeie richting te denken...
Het valt te hard op :p

Tyskie 11 October 2003 19:38

Citaat:

Volgens mij zit ik wel in de goeie richting te denken...
Het valt te hard op :p

Het is Argentin0... en die is weer gelijk te stellen aan een ander volgens mij... Niet Forza dacht ik.

WishfulDreaming 11 October 2003 19:42

Citaat:

Het is Argentin0... en die is weer gelijk te stellen aan een ander volgens mij... Niet Forza dacht ik.
lizz zei iets wat alleen forza weet...

Tyskie 11 October 2003 19:44

Citaat:

lizz zei iets wat alleen forza weet...
Wat dan? O-)
Maar jij bent zo naďef om te veronderstellen dat Forza dat voor zich zal hebben gehouden?

Het kunnen natuurlijk ook meerdere personen zijn geweest...

WishfulDreaming 11 October 2003 19:49

Citaat:

Wat dan? O-)
Maar jij bent zo naďef om te veronderstellen dat Forza dat voor zich zal hebben gehouden?

Het kunnen natuurlijk ook meerdere personen zijn geweest...

Uiteidelijk is 't nx speciaal...

Maareuh, idd, dan heeft hij het verdergezgd... MAAR dan zou 't toch nog steeds iemand zijn die met HEM te maken heeft ;)

En daarbij... ik zei :
En doe de groetjes aan forza !

en die x-lizz-x van msn zei :
Oke ! Zal ik zeker doen

TIENS :wave: :wave: :wave:

bartje518 11 October 2003 19:55

Kan natuurlijk zijn om Forza de schuld in de schoenen te schuiven :? Hoe dan ook, ik dacht zeker te weten dat het iemand anders was, maar weet het nie zeker :no:

Tyskie 11 October 2003 19:58

Iedereen heeft hier te maken met Forza... Als je mij zou vragen om hem de groeten te doen, zou ik ook zeggen dat ik dat zou doen... Dus zo sterk is dat niet, Saar... :aai:

WishfulDreaming 11 October 2003 20:24

Citaat:

Iedereen heeft hier te maken met Forza... Als je mij zou vragen om hem de groeten te doen, zou ik ook zeggen dat ik dat zou doen... Dus zo sterk is dat niet, Saar... :aai:
Achja, misschien heb je wel gelijk... :)

Ar-Tuur 11 October 2003 20:30

Citaat:

Originally posted by Bartje518

Citaat:

Citaat:

Jammer voor Lizz dan...

Citaat:

Originally posted by Psycobunny
kijk,jij legt uit wat ik bedoelde

Het zal aan mij liggen, maar Bart zegt precies hetzelfde als Tijs, maar dan in iets andere bewoordingen?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.