![]() |
Youssef gaat dood
:'( :'( :'( :'(
Youssef is aan't sterven... Stoer hoor, ik heb hem nog geen 24u en 't beest is zal half-dood :( Me papa zegt dat de vis waarschijnlijk in de winkel al ziek was, en ik krijg er een nieuwe vis van hem... Ik noem hem Youssef II dan :( |
:aai: :*
|
Ohw, ik dacht dat het over andere Youssef gin!!:D
Gerrum..... Youssef is niet echt een sterke jongen dan...:( |
ahhh :aai: :*
|
Citaat:
Mama heeft hem uit de bokaal gehaald en in een andere bak met water gezet, want anders besmet ie misschien Frank en Sharkie... dus jah :( Ik heb net youssef nog geaait... en dan zwemt ie weer een paar centimeter... en dan ppffff :( |
Citaat:
|
ik zei toch dat je hem head moest noemen :[ :kwaad: :kwaaist:
|
youssef is een loser.. :p
|
Gooi hem in de pan.. Heb je er tenminste nog iets aan! :thumbsup:
|
acharm... arme yous...
R.I.P :* :aai: je hebt um toch niet vergiftig he? |
r.i.p him to shreds :p :]
|
als je euthanasie wil plegen moet je m in een bakkie water zetten en dat dan in de vriezer doen. Voelt ie niet van.
Of de snellere manier, droog in een bakkie leggen bakkie in de magnetron: 1 min op vol vermogen. ..... Dag youssef Je magnetron wordt er wel ranzig van overigens |
je kan gewoon niet met huisdieren omgaan
|
:)
:'( |
wat wil je ook met z'n naam
|
1 Bijlage(en)
Met pijn in het hart, moet ik mededelen dat youssef overleden is :'( :'( :'( :'(
Hij was de kleine zwarte babyvis :( |
awww :aai:
waarom noemde je m eigenlijk youssef? ;p |
je moet ook geen komvissen nemen :notgood:
|
Citaat:
|
Trouwens, wat vind je eigelijk van me Frank met de hanekam ? :d
Hij's de oranje met zwarte punker :d |
Citaat:
|
ahw:'(
Frank is cool8-) :D |
Citaat:
Dus als jij een klein dik visje moest hebben, en je noemde het Saartje, dan is 't toch ook geen discriminatie :d Trouwens, ik had het aan Youssef gevraagd of ik men kleine visje naar hem mocht noemen... en hij vond het goed... 't was wel een erg lief visje hoor :( |
Citaat:
|
Gecondoleerd :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.