![]() |
schreeuwen; HOT or NOT
schreeuwen in muziek?
|
allebei. wat ik bijvoorbeeld bij emo hoor dat er geschreeuwd en gezongen wordt, dat spreekt me erg aan :)
maar een heel liedje geschreeuw.. en onverstaanbaar, dat vind ik helemaal nix :( maar ik ga maar voor hot dan :+ |
hoeft ook niet hele song door, maar meer of schreeuwen in muziek ( al is het een beetje) volgens jullie cool of uncool is
|
tis een must maar het moet wel uniek zijn en zo een scream van agresion is weer anders als een scream van slipknot en zo
ow ja een heel liedje schreeuwen vind ik nep dan is het net alsof je niks anders kunt:notgood: |
Citaat:
want ik kan het zelf niet:o |
Citaat:
haha, nou zangers die alleen maar zingen vind ik ook kut, want die kunnen kennelijk ook niet anders ;) ik schreeuwe wel de hele tijd, maar wissel nog wel af met verschillende soorten stemmen, is dat dan wel een beetje goed???? :) |
Citaat:
|
the used heeft een kutschreeuw soms..voor de rest is het soms wel cool :)
|
Citaat:
|
beetje schreeuwen is super :)
|
ik haat zangers die schreeuwen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja moet wel lukken, komt wel op onze nieuwe demo, dan laat ik het je wel horen en die gozer van the used klinkt bij a box full of... wel cool, maar kan dat live niet waarmaken heb ik verschillende videos gezien, zitten op die cd een paar vette effecten op |
Citaat:
|
And I try not to feel, this music's for you...
and over, HEEEY, and over, HEEEY, and over, HEEEY dus alleen als drummers schreeuwen vind ik het mooi :D schreeuwen kan zo z'n charmes hebben, als het maar op het juiste moment gebeurd (bijv. bij Biffy Clyro) |
hot!
|
veriej hot
|
Hot!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
had ik op begin ook, gewoon veel oefenen en vanzelf 'kweek' je zo'n 'strot' zeg maar :) maar ik beschouw het zelf niet als een betje schreeuwen, tis moeilijker dan elke halve gare vaak denkt, ook al is het soms moeilijk te begrijpen voor iedereen |
muziek waarin gescreamed wordt kan ik wel waarderen, grunten vind ik wat minder maar screams van bands als Saetia of Converge zijn zeer goed te beluisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.