Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Muziek Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   schreeuwen; HOT or NOT (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37830)

yor 12 October 2003 20:24

schreeuwen; HOT or NOT

schreeuwen in muziek?

AmbyPur 12 October 2003 20:25

allebei. wat ik bijvoorbeeld bij emo hoor dat er geschreeuwd en gezongen wordt, dat spreekt me erg aan :)
maar een heel liedje geschreeuw.. en onverstaanbaar, dat vind ik helemaal nix :(

maar ik ga maar voor hot dan :+

yor 12 October 2003 20:27

hoeft ook niet hele song door, maar meer of schreeuwen in muziek ( al is het een beetje) volgens jullie cool of uncool is

SpiNe 12 October 2003 20:29

tis een must maar het moet wel uniek zijn en zo een scream van agresion is weer anders als een scream van slipknot en zo
ow ja een heel liedje schreeuwen vind ik nep dan is het net alsof je niks anders kunt:notgood:

SpiNe 12 October 2003 20:31

Citaat:

Originally posted by yor
hoeft ook niet hele song door, maar meer of schreeuwen in muziek ( al is het een beetje) volgens jullie cool of uncool is
ik heb er veel respect voor dus ik vind het wel cool
want ik kan het zelf niet:o

yor 12 October 2003 20:34

Citaat:

Originally posted by SpiNe
tis een must maar het moet wel uniek zijn en zo een scream van agresion is weer anders als een scream van slipknot en zo
ow ja een heel liedje schreeuwen vind ik nep dan is het net alsof je niks anders kunt:notgood:

haha, nou zangers die alleen maar zingen vind ik ook kut, want die kunnen kennelijk ook niet anders ;)

ik schreeuwe wel de hele tijd, maar wissel nog wel af met verschillende soorten stemmen, is dat dan wel een beetje goed???? :)

SpiNe 12 October 2003 20:40

Citaat:

Originally posted by yor
haha, nou zangers die alleen maar zingen vind ik ook kut, want die kunnen kennelijk ook niet anders ;)

ik schreeuwe wel de hele tijd, maar wissel nog wel af met verschillende soorten stemmen, is dat dan wel een beetje goed???? :)

yup ik vindt het wel goed maar kan je ook wat dieper?beetje killswitch achtig die wisselt dat ook af met scream en dan van dat diep lage shit dat vindt ik zo geil om te horen:p

Banaan 12 October 2003 20:46

the used heeft een kutschreeuw soms..voor de rest is het soms wel cool :)

SpiNe 12 October 2003 20:47

Citaat:

Originally posted by Banaan
the used heeft een kutschreeuw soms..voor de rest is het soms wel cool :)
ik vind dat die in a box full of sharp object een te gekke scream heeft

Stapper 12 October 2003 21:10

beetje schreeuwen is super :)

anemic 12 October 2003 21:27

ik haat zangers die schreeuwen!

Banaan 12 October 2003 21:29

Citaat:

ik vind dat die in a box full of sharp object een te gekke scream heeft
moetje die hele cd maar es luistere, hele goeie cdtje hoor maar soms echt een rare schreeuw erin :+

AmbyPur 12 October 2003 21:34

Citaat:

Originally posted by yor

kvind dat schreeuwen kan als het mooi is, en niet als het .. ruig is zeg maar :p en ik vind dat jij het mooi doet.. :)

yor 12 October 2003 22:41

Citaat:

yup ik vindt het wel goed maar kan je ook wat dieper?beetje killswitch achtig die wisselt dat ook af met scream en dan van dat diep lage shit dat vindt ik zo geil om te horen:p

ja moet wel lukken, komt wel op onze nieuwe demo, dan laat ik het je wel horen

en die gozer van the used klinkt bij a box full of... wel cool, maar kan dat live niet waarmaken heb ik verschillende videos gezien, zitten op die cd een paar vette effecten op

Banaan 13 October 2003 00:56

Citaat:

Originally posted by yor

en die gozer van the used klinkt bij a box full of... wel cool, maar kan dat live niet waarmaken heb ik verschillende videos gezien, zitten op die cd een paar vette effecten op

live heeftie best een dooie schreeuwende stem (download maar wat live nrs van aboxfullof.. )

Amnesiac 13 October 2003 09:15

And I try not to feel, this music's for you...
and over, HEEEY, and over, HEEEY, and over, HEEEY

dus alleen als drummers schreeuwen vind ik het mooi :D

schreeuwen kan zo z'n charmes hebben, als het maar op het juiste moment gebeurd (bijv. bij Biffy Clyro)

biffyclyro 13 October 2003 09:34

hot!

silverchair 13 October 2003 11:13

veriej hot

CharmedOne 13 October 2003 11:14

Hot!!!!

SpiNe 13 October 2003 16:00

Citaat:

Originally posted by yor

kan jij ook op chimaira nivau?

yor 13 October 2003 18:32

Citaat:

kan jij ook op chimaira nivau?
weet niet, we maken niet echt van dat soort muziek, beetje oefenen is dat bets te doen (wee niet of het ook zo goed is) maar het is niet onmogelijk dnek ik :)

SpiNe 13 October 2003 18:32

Citaat:

Originally posted by yor
weet niet, we maken niet echt van dat soort muziek, beetje oefenen is dat bets te doen (wee niet of het ook zo goed is) maar het is niet onmogelijk dnek ik :)
dat je dat allemaal volhoud man als ik 1 liedje meer bleer heb ik al een week keelpijn:p

yor 13 October 2003 18:37

Citaat:

dat je dat allemaal volhoud man als ik 1 liedje meer bleer heb ik al een week keelpijn:p

had ik op begin ook, gewoon veel oefenen en vanzelf 'kweek' je zo'n 'strot' zeg maar :)

maar ik beschouw het zelf niet als een betje schreeuwen, tis moeilijker dan elke halve gare vaak denkt, ook al is het soms moeilijk te begrijpen voor iedereen

Hi, I'm Nora 16 October 2003 23:20

muziek waarin gescreamed wordt kan ik wel waarderen, grunten vind ik wat minder maar screams van bands als Saetia of Converge zijn zeer goed te beluisteren

SpiNe 17 October 2003 17:42

Citaat:

Originally posted by yor
had ik op begin ook, gewoon veel oefenen en vanzelf 'kweek' je zo'n 'strot' zeg maar :)

maar ik beschouw het zelf niet als een betje schreeuwen, tis moeilijker dan elke halve gare vaak denkt, ook al is het soms moeilijk te begrijpen voor iedereen

veel respect krijg je er niet voor bij de meeste mensen maar ze moeten het maar eens proberen dan zien ze het wel hoe moeilijk het is:7

L_angeldc 17 October 2003 18:28

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
allebei. wat ik bijvoorbeeld bij emo hoor dat er geschreeuwd en gezongen wordt, dat spreekt me erg aan :)
maar een heel liedje geschreeuw.. en onverstaanbaar, dat vind ik helemaal nix :(

maar ik ga maar voor hot dan :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.