![]() |
favo uitgaanssteden?
brand los
|
hm. nog niet echt ondekt denk ik :p
Zwolle is wel erg gezellig.. maar ik wil Groningen en Amsterdam ook nog ontekken qua uitgaan :) |
zeist en utrecht
|
Zuid-Nederland en België natuurlijk :) En dan met namen:
Tilburg Eindhoven Maastricht Heerlen Antwerpen Hasselt Aken :) |
amsterdam
barcelona :love: balado (schotland!) ja zoiets |
Amsterdam,
Haarlem, Leiden, Den Haag, Groningen, Alkmaar hebben allemaal wel iets wat leuk is niet echt 1 betere ofzo |
ben alleen nog maar in hengelo geweest :$
|
Groningen :respect:
|
amsterdam, rotterdam, enkhuizen :+
|
almere
amsterdam utrecht hilversum rotterdam |
Citaat:
|
Amsterdam - Jordaan
Zaandam - dam van zaandam Groningen - (nooit geweest maar het schijnt) |
Citaat:
|
Citaat:
ik vin nog steeds Alkmaar een heel leuk uitgaanscentrum hebben..waagplein :thumbsup: volgend weekend ff de gemoedelijkheid van Maastricht beleven..schijnt ook wel tof te zijn..nog nooit wezen stappen |
Terborg, Dinxperlo.. 8)
En qua grote steden is Utrecht voor zover ik het nu al kan beoordelen wel gezellig. Enschede lijkt me ook wel gaaf, ben er donderdag met Bas geweest en dat zit daar allemaal wel leuk bij elkaar. :thumbsup: |
Rotterdam
Kos stad ben 1 keer in Lelystad geweest omdat vrienden van mij daar wonen maar daar hadden ze 1 discotheek maar onderling was het gezellig...... |
zottegem en rimini
|
Eindhoven
Rotterdam Amsterdam & Zoetermeer & Den Haag voor het gemak van de korte afstand |
Leuven :yes:
|
Firenze in Italië en Calella in Spanje zijn ook gezellig.
|
Gouda, knus en dichtbij zegmaar :)
rotterdam zoetermeer, de boerderij en tillburg, 013 misschien wel de beste zaal van nederland |
Kortrijk , Gent
|
Amsterdam rulezzz :respect: :d
|
Citaat:
Alkmaar natuurlijk :) en verder is Amsterdam ook wel gezellig om te stappen. En andere plekken waar t wel leuk stappen is, zijn geen steden :o |
Tilburg
Eindhoven Amsterdam Rotterdam |
Citaat:
|
AMERSFOORT....
Maar het is vaak zo dat als je ergens je vrienden hebt zitten, dat het stappen daar dan meteen ook leuk is. |
Citaat:
|
ik ben eigenlijk niet echt in grote steden uitgeweest
naja eindhoven ga ik wel vaak naartoe, maar ik ga meer in boxtel uit of gewoon naar een concert |
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit meer gezien dan de stad hier in Helmond en Axis en Timeout in Gemert. En met TimeOut ben ik dik tevreden dus is Gemert het uitgaansdorp voor mij :z
-edit- ben van plan op korte termijn toch wel een keer naar de Matrix te gaan .. |
amsterdam natuurlijk! Ecsape, more, hotel arena:thumbsup:
maar the now and wow in rotterdam is ook wel erg kewl :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.