![]() |
*huil*
Ik doe echt iets fout met huisdieren... :(
Deze morgen stond ik op en waren men twee andere visjes ook dood :( Nu heb ik er geen meer :'( |
:aai: ik koop wel nieuwe haaien voor je :'(
|
misschien heeft die andere ze toch besmet :p
nu is Frank dood, die was leuk:( |
HAhahahahAHha jou moete ze een huisdierverbod afsluiten!
dierenmishandelaar!! nee een tip: je moet die vissen wel in schoonwater doen, en bijvoobeeld de bak niet eerst grondig met sop schoonmaken, dan vol late lope en die vissen er in doen, want ze kunne niet zo goed tege sop |
dierenmishandelaar!! nee een tip: je moet die vissen wel in schoonwater doen, en bijvoobeeld de bak niet eerst grondig met sop schoonmaken, dan vol late lope en die vissen er in doen, want ze kunne niet zo goed tege sop |
aaaaah :aai:
|
:aai: :*
|
hm
vissen zijn stom :{ |
Citaat:
Waarschijnljik zijn ze besmet door me andere visje... Nu zijn ze alledrie dood... Toen ik gisterenavond ging slapen waren ze nog gezond... Nx mis... En vanmorgen dreven 'm boven... en eetje dreef op de bodem :'( |
Citaat:
dus het is niet jou schuld meis :aai: :* |
:aai: :*
|
nou jah iig namen genoeg :+
|
doosje toch :aai: :*
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik Frank zal missen :'( |
ik zet jou niet de buurt van mijn hondjes :no:
|
Mijn goudvissenrecord is 4 weken! Bij mij gingen ze namelijk ook altijd dood...
Goudvissen zijn gewoon moeilijke beesten... Probeer eens wat vlooien, die krijg je weer met geen mogelijkheid dood, hoe graag je ook wil... LEVEN GEGARANDEERD! |
Re: *huil*
Citaat:
|
Eten genoeg vanavond... :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.