![]() |
het-grote-hoeveel-gaatjes-heb-jij-gehad-topic
Nou?? :?
Ik geen :7 was vanmorgen bij de tandarts en weer niets gevonden :7 |
0
|
Ik heb vroeger eens toen ik klein was 3 gaatjes gehad dacht ik :)
Wel niet allemaal te gelijk huh :+ De laatste 8 jaar heb ik er geen meer gehad :yes::d |
0
|
Citaat:
|
2 :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3, maar k moet 6 januari naar de tandarts en ik denk niet dat dat goed gaat aflopen :$
|
0 :)
|
Citaat:
|
2 maar da is alweer een jaartje of 6 geleden.
|
1, maar dat kwam van die beugel
|
0
|
Citaat:
|
ik maar 1!
en dat vind ik voorlopig wel weer genoeg |
0 *)
|
Citaat:
|
0:)
|
Veel! (slecht gebit, maar wel goed poetsen :yes: :(:(:( )
|
Citaat:
|
0, dat verbaast me altijd als ik bij de tandarts ben :o
|
*zucht*
dit wedstrijdje heb ik gewonnen ik heb er ondertusse 23 niet echt iets om trots op te zijn majah shit happens :) |
absolute 0
Citaat:
Hmmm, hoe denk je zelf dat dat zo kwam.. Cola, snoep, etc. teveel gekregen van je ouders? Of poetste je gewoon bijna nooit. |
3 :( maar de laatste is 2 jaar terug , die andere twee waren in mijn melkgebit
|
Citaat:
poets elke morgend dus tjah |
2
1tje was gewoon nutteloos omdat het een melktand was die op het punt stond gewisseld te worden |:( maar die tel ik nie mee |
Citaat:
ze zeiden dat het waarschijnlijk te maken had met dat ik een slecht gebit had, mede doordat ik vroeger altijd peniciline moest slikken gelukkig heb ik er tegenwoordig al iets minder last van :yes: |
donderdag geweest, had er 3 :{
|
NUL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over een aantal jaar neptanden.. :(:'( |
0 8-)
t schijnt dat je of n slecht gebit hebt, of slecht tandvlees. ik heb dat laatste dan weer wel, t bloedt bijna altijd als ik mn tanden poets :{ |
1tje , op me twaalfde ofzo
Damn wat deed dat zeer :( Nou zijn alle kiezen gepolijst zodat ut plak durlangs gaat 8-) ( Kheb gezegd dak niet zonder chocola kan :$ ) |
0 :d *)
|
2 maar poets wel goed hoor:d
|
ohw haha, ik scoor wel hoog met mijn 7-8 :$ maar waren vooral in mijn melktanden, nu nog 2 ofzo!
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.