![]() |
Welke SERIE heb jij als laatst gezien?
Ok ik verveel me nogal :)
Maar wat is de laatste serie dat je hebt gezien? (sorry als dit al bestaat?) |
Ik... The Gilmore Girls :p
|
euh......DBZ vanmiddag en gisteren......verder heb ik sinds vorige week dinsdag niet veel tv meer gekeken :no: 8)
|
Emergency Room op Net5, vaste prik..
En Cutzomer |
maandagavond heb ik nog even GTST zitten kijken :7
|
24 zondag avond
|
Friends
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Will and Grace
|
friends
|
Citaat:
|
herhaling the trip :love:
|
As The World Turns :p
|
Angel, van vorige week zaterdag.
|
Citaat:
als laatste gezien: Sex and The City:Y) |
Buffy heel seizoen 1 :love:
Ik heb de dvd's gekocht :) |
Gilmore Girls
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Emily en Rose hebben het afgehandeld met die ene vrouw en gingen Hal bellen. Hal probeerde te onderzoeken waar het telefoontje precies was gepleegd. Dat lukte dus niet en hij belde Jack voor het goede nieuws en zei dat Jack moest komen. Hall hing op en toen werd er geklopt.... Hall deed open maar niemand was er dus hij liep naar buiten en toen kwam Stennbeck om de hoek en gaf hem een knal op zijn achterhoofd dus nu is Hall ook ontvoerd :p Barbara weigert om te praten over Rose, Carly en Emily. Jennifer ging naar Billy, maar Billy speelde toneel en deed net alsof hij wat had met die slet Brandy :p en Jenn was verdrietig :p En is nu echt helemaal van plan om te vertrekken :( Molly en Jake zijn bezorgd en heel de aflevering was ze aan het zeuren dat ze niet echt in de dagboek van Abigail wou kijken. Abigail en Adam zijn een paar uur van Oakdale vandaan en ze gingen heel ff zoenen :* . En Jack kwam er achter dat Hall oppeens zomaar weg was ofzo... Sorry dat het niet in volgorde is :* |
Gilmore girls is vet lagguuhh mag wel een jongen zijn maar ik vind het wel leuk!!
en WILL AND GRAS (weet niet hoe je het typt) das ook wel lagguhh!! :thumbsup: |
Citaat:
|
thanx was het ff kwijt!
|
Roseanne gisternacht! 8-)
Altijd leuk voor het slapen gaan..:thumbsup: |
Alias!!
Ik ben dus echt helemaal verslaafd aan die serie.. Zondag komt pas 3.04 uit in Amerika en ik heb het al gezien tot 3.03:yes: :d |
Are you being Served
|
Charmed :love:
|
Sabrina :+
|
Oja, Third Watch ofzo :?
|
Citaat:
|
DB GT :p
|
oz
|
As The World Turns.. vanochtend gezien, had em van vrijdag opgenomen :Y) waars Hal nou gebleven?:(
|
De herhaling van Angel :[
Clauw, kan je maybe een samenvatting geven ik had het gemist :$ |
the trip....aflevering 9 en ook de laatste dus:'( geen Co meer elke dag in beeld:'(
|
Citaat:
|
Geen serie vandaag gezien :+
|
Citaat:
van de rtl4 site: Jack vermoedt dat Barbara alles op haar geweten heeft, inclusief Hals verdwijning. Barbara huilt uit bij John. Dan wordt ze gearresteerd. Jessica en Ben willen Bonnie en Isaac de waarheid vertellen. Abigail wil naar huis, maar Adam haalt haar over om in de cabin te blijven. Tom stelt de voogdijschap van zijn zoon Daniel ter discussie. Margo is het niet met hem eens. Bonnie en Isaac denken dus dat Jessica en Ben hun aan elkaar wil koppelen. Abigail en Adam zijn nog steeds in dat huisje.. Jennifer heeft aan Margo verteld dat ze Adam en Abi wel heeft gezien en dat ze hun geld heeft meegegeven. zo ongeveer ging het :) maandagochtend de herhaling! :) |
Citaat:
Maar ik moet morgen weer naar school dus ik moet het missen :( En de aflevering van morgen mis ik ookal, omdat ik pas om 5 uur uit ben :( |
Citaat:
|
Citaat:
Oja en ik heb Buffy the Vampire Slayer aflevering 3 gisteren nog gezien |
die met die 2 homo's en die 2 vrouwen..
net5 geloof ik |
Citaat:
|
laatste aflevering van the trip :love:
|
Citaat:
|
the trip
|
boston public
en wat was het weer spannend!! 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.