Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Makaay, van Hooydonk & Hasselbaink (of hoe je het ook schrijft) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37944)

Alpha 15 October 2003 09:49

Makaay, van Hooydonk & Hasselbaink (of hoe je het ook schrijft)

Naar mijn mening maakt Advocaat verkeerde keuzes wat betreft de spitsen voor het Nederlands Elftal.

Het is naar mijn mening beter om Kluivert er zeker uit te gooien en van Nistelrooij misschien, omdat die gasten gewoon geen flikker uitvoeren, en dan met kop en schouders er boven uitstekend Kluivert. Ik vind dat Advocaat eens nieuwe spitsen moet gaan inzetten, zoals van Hooijdonk, Makaay, Hasselbaink en van Persie

Meningen? Reacties? Kritiek? Allemaal welkom:yes:

Ps to mod's en fb's : gooi alsjeblieft eens n keer niej dicht

Stevie 15 October 2003 10:30

jij wil dus met drie spitsen spelen, maar je hebt nu alleen spelers neergezet die diep in de spits spelen en 1 iemand die achter de spits speelt (v persie).

ik vind dat makaay als enige diepe spits moet, met vd vaart achter hem. rechtsbuiten v/d meyde en linksbuiten robben.

Headliner 15 October 2003 11:27

Makaay en van Nistelrooy in de spits en van der Vaart er achter

Alpha 16 October 2003 08:12

Citaat:

Originally posted by Stevie
jij wil dus met drie spitsen spelen, maar je hebt nu alleen spelers neergezet die diep in de spits spelen en 1 iemand die achter de spits speelt (v persie).

Sorry

Bon 17 October 2003 07:38

Citaat:

Originally posted by Alpha
Sorry
zeg dan niks jah

Alpha 17 October 2003 09:44

Citaat:

Originally posted by Bon
zeg dan niks jah
Hou jij helemaal je mond dicht als je niks zinnigs te zeggen hebt

Stevie 17 October 2003 09:49

Citaat:

Hou jij helemaal je mond dicht als je niks zinnigs te zeggen hebt
:rolleyes:

Alpha 17 October 2003 09:50

Citaat:

:rolleyes:
?

Stevie 17 October 2003 09:59

Citaat:

?
reageer gewoon niet meer op haar :{

Tyskie 17 October 2003 10:14

Maar ze heeft wel gelijk.
Kom dan met een goede stelling aan, want op zich zit er wel potentie in dit onderwerp...

The Phit 17 October 2003 10:21

sowiso geen Ruud vN. Kluivert kan er wel inblijven omdat die gewoon zowizo wel 1 x in de 2 wedstrijden scoort. Ruud daarentegen scoort geen fuck van wat hij bij manUtd scoort in oranje. Wel jammer, ik vind Ruud een goede voetballer, maar hij in oranje gaat niet :no:

Alpha 17 October 2003 13:50

door oa. Tyskie heb ik inzicht gekregen over dat de stelling niet goed was (thanks Tyskie).

nieuwe stelling:
Kluivert en van Nistelrooy doen het niet goed als spitsen en moeten vervangen worden.

Mee eens? Niet mee eens? en alternatieve graag :d

Ar-Tuur 17 October 2003 14:53

Kluivert en van Nistelrooy samen hebben inderdaad nog weinig laten zien, maar ik blijf er op de één of andere manier nog wel in dat duo geloven. Maar aan de andere kant gun ik Makaay ook wel een grotere kans.. die man presteert al tijden goed.

Van Persie hoort nog niet in oranje, wel iemand om rekening mee te houden in de toekomst. Van Hooijdonk is een ideale pinchitter, voor een basisplaats vind ik de andere drie spitsen beter.

mijisstoer 17 October 2003 22:42

Citaat:

ik vind dat makaay als enige diepe spits moet, met vd vaart achter hem. rechtsbuiten v/d meyde en linksbuiten robben.

bijna , ik zou dan makaay eruit en nistelrooy in de spits.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.