![]() |
ooow jippiie...:(
leuk leuk leuk....moet dadelijk mee naar m'n oma....
not dus....:(:'( gaaaap zo saaaai....en ze stopt me maar vol met eten, en ze loopt door dat flatje rond te springen om schoon te maken of nog meer eten te zoeken....ze zegt dat ik gezond meot eten, maar stopt me wel vol met snoep, chips, frisdrank en weet ik veel wat nog meer... ...uit mijn onderzoek is gebleken dat de meeste oma's deze verschijnselen vertonen....klopt dat? |
ja bij die van mij wel ja
|
er staat wel altijd chips op tafel ja... maar ik mag zelf bepalen of ik het opeet gelukkig :)
|
Citaat:
'Lieke lust je dit?' 'ehm...nee dank je, even niet zo'n zin in' 'en dit dan?' 'kheb ff niet zo'n trek' 'o....maar je moet goed eten hoor!' 'ja, doe ik ook.' stilte 'wil je echt niet dit dan?' :rolleyes: |
lekker toch
|
:9
|
Wees is ff blij dat je een oma hebt die om je geeft :{
De mijne moest mij en me broer niet en dat zei ze ook gewoon he :{ sorrie gevoelig onderwerp :x |
Mijn oma komt straks bij mij dat vind ik wel leuk ze is echt heel lief :)
Maar ook me irritante neefje :( IEMAND HELP ME :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wees blij dat je nog een oma hebt |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen op leeftijd hebben de wereld al een beetje gezien ze zijn klaar met werken en hoeven zich niet meer zo een zorgen te maken om hun gezin. Ze hebben klein kinderen en zien hoe zij zelf vroeger jong waren nog wild vol met idealen en wilde plannen. Hier genieten ze van.
Ze proberen dan zoveel mogelijk te zorgen dat jij kan profiteren van hun ervaring en rijkdom door je vol te stouwen met snoep zij weten echt dat je maar 1 keer leeft. En proberen met veel verhalen van vroeger je kennis te vergroten zodat je niet nog een keer het wiel hoeft uit te vinden. jammerlijk is dat jongeren wij dus altijd die raad in de wind slaan en claimen dat de tijden anders zijn. (wat deels waar is) en we gaan lekker onze eigen gang vinden zelf het wiel uit en maken domme fouten in het leven. Alleen maar om later als we zelf oud zijn onze klein kinderen te vertellen dat... efin je snapt hem wel. |
mijn oma was liev :love:
|
Citaat:
|
ja ik ken het. Als ik kom belt ze me twee dagen van te voren op om te vragen wat voor chips ik lekker vind en dat soort dingen, dan zeg ik dat dat niet hoeft, kom ik er heeft ze het nog gekocht. En ze schoonmaakt ook de hele dag. maar ze is wel liev!:yes:
|
Citaat:
wakker blijven jonge :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn oma wil me oowk altijd volgooien met snoep maar het is niet altijd even houdbaar :no:
Ze had in 2000 een keer patat gehaald en toen zei ze : " Haal jij even de mayonaise uit de koelkast ? " Kijk ik op de datum : April 1992 :kots: Maark heb verder wel een hele lieve oma hoor :) 65 jaar, nog niet zo oud gelukkig ( En dat feestje was zo leuk * sentiment * :( --> Maar dat heeft weer met iemand anders te maken sorry ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.