![]() |
Ik geloof er geen reet van!!
Er zijn nu binnen 5 minuten ineens 4 nieuwe mensen op het forum gekomen en ik geloof er geen reet van dat dat mensen zijn die nog nooit hier zijn geweest of wat dan ook. Er moet minstens 1 Forza bij zitten8|
Dit klopt gewoon van geen kanten!!:no: Snap er geen eene reet van......:? |
tsja....da hedde wellis he...
maar de meeste komen, en gaan weer gelijk...:S |
wil de echte forza NU opstaan? 8)
|
Citaat:
|
Liekjuh
Grunnings Lid *HeHe* Registered: May 2003 Location: winschoten Posts: 448 is het iig nie :p |
Citaat:
|
je kunt beter vragen wie er GEEN forza is
tsja, dit soort dingen krijg je als de fb's liggen te nagenieten van een dagje efteling :p dan duikt er ineens een forza-epidemie op en de echte forza lacht ich nu dood omdat wij er geen f*ck van snappen nogmaals: wil de echte forza nu opstaan? :p 8) |
Citaat:
|
als we nou eens opletten wie er allemaal tegelijk online zijn....want er kan volgens mij maar 1 forza tegelijk online zijn. Nou, moeten we iemand hebben die zo gek is al die gegevens bij te houden en in korte tijd hebben we een verdachte in De Zaak Forza...
de Cock en de Zaak Forza...klinkt gaaf, niet? |
Citaat:
|
oh...dankje
denken jullie dat ik een forza ben ofzo?? ghehe neej hoor...ik ken jullie verder nog nie maar ik ben dus al een tijdje nie meer online geweest... geloven jullie mij niet... kampie weet ook wel dat ik lieke ben:) |
mwuhahahahaaaaa
uuh ja.. vuile... bedriegers... enzo... FOEI!!!:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
huh? sjeeezus iedere 5 minuten komt er weer een nieuwe bij....
dat kunnen nooit alleen forza's zijn....waarschijnlijk heeft ie de forza-gang ingeschakeld...:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.