Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Werkstuk (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38031)

Michell€ 17 October 2003 11:49

Werkstuk

Ik moet een werkstuk maken waarin ik een enquête via internet ga houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De vraag van mijn enquête is: 'Hoe denken jullie erover dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' (vermeld je leeftijd A.U.B).
Alvast bedankt voor jullie hulp.

AmbyPur 18 October 2003 20:35

Re: Werkstuk

Citaat:

Originally posted by Michell€
Ik moet een werkstuk maken waarin ik een enquête via internet ga houden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De vraag van mijn enquête is: 'Hoe denken jullie erover dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' (vermeld je leeftijd A.U.B).
Alvast bedankt voor jullie hulp.

beetje meer toelichting zou handig zijn... en bij een enquete denk ik eerder aan een lijste met vragen met MC antwoorden :/

Judith 18 October 2003 21:19

Re: Re: Werkstuk

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
beetje meer toelichting zou handig zijn... en bij een enquete denk ik eerder aan een lijste met vragen met MC antwoorden :/
Ik hoef dat nog niet te maken, maar mij lijkt het dat je haar vraag moet beantwoorden, en jou mening vergelijkt ze dan met je leeftijd....Weet niet of je hetzelfde bedoeld, zou best niet of wel kunnen...zie wel..

AmbyPur 18 October 2003 21:51

Re: Re: Re: Werkstuk

Citaat:

Originally posted by Judith14
Ik hoef dat nog niet te maken, maar mij lijkt het dat je haar vraag moet beantwoorden, en jou mening vergelijkt ze dan met je leeftijd....Weet niet of je hetzelfde bedoeld, zou best niet of wel kunnen...zie wel..
ja ik snap wel wat ze bedoelt, maar de vraag is sowieso alles behalve concreet..

Michell€ 19 October 2003 16:25

Re: Re: Werkstuk

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
Laat het woord 'enquête' maar zitten. Ik wil gewoon jullie mening weten.
'Wat vinden jullie ervan dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' Goed / Niet Goed + een argument.

jarno109 25 December 2003 19:58

de regering gaat fors vezuinigen op de ziektekosten, want nederland is er op dit moment gewoon slecht aan toe, overal moet bezuinigd worden.

WhizzCat 25 December 2003 20:38

Re: Re: Re: Werkstuk

Citaat:

Originally posted by Michell€
Laat het woord 'enquête' maar zitten. Ik wil gewoon jullie mening weten.
'Wat vinden jullie ervan dat de regering de ziekenkosten gaat bezuinigen?' Goed / Niet Goed + een argument.

Ik vind op de eerste plaats dat jij slecht Nederlands schrijft :Y)

Ten tweede vind ik ziekekosten dikke onzin. Het zijn kosten immers? Dus die moeten afgeschaft worden.

Voilá :)

electricity 25 December 2003 20:41

Ja slecht natuurlijk

kreeg vandaag een brief thuis. mag ik lekker 58 euro per maand gaan betalen (ipv 46) EN gaat de IB-groep (van mn studiefinanciering) ook nog eens minder vergoeden op mijn particuliere ziektenkostenverzekering. (wat ik gelezen heb dan)

en ik vind het zoiezo een stom idee. je gezondheid is toch het belangrijkste wat er is? byebye verzorgingsstaat.:no:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.