![]() |
wat gaan jullie dit weekend doen?
ik heb dus vanavond schoolfeest... en ik vrees dat het echt saai wordt :{ morgenmiddag voetballen... en morgenavond? nog niets voorlopig.
en jullie? |
met mijn nichtje naar amsterdam
naar de kroeg gaan en zondag uitslapen en zo weinig mogelijk doen en nog wat huiswerk maken en dan weer vakantie vieren :+ |
Re: wat gaan jullie dit weekend doen?
Vanavond een beetje schieten, morgen korfbalwedstrijd bekijken (hoef zelf pas weer volgende week te spelen in zeewolde8))..en morgen ook naar een verjaardag eventjes...enne zondag...niksen denk ik...
|
vanavond niks
morgen met 2 vrienden naar amsterdam, hilversum of utrecht (we zijn er nog niet helemaal uit :z ) zondag staat nog open.. |
vanaaf FFX spelen, chatten, luieren, slapen :p
en morgen en overmorgen leuk meisje zien :7 |
leren, wat ik de hele vakantie al heb gedaan
|
Citaat:
|
uhm, uitslapen, boekje lezen, en computeren en misschien voetbal kijken en naar een verjaardag:yes:
|
vanavond film kijken met een vriendin
morgen avond zuip feest met een groepje vrienden, 4 flessen goldstrike + nog veel andere dranken :] |
Citaat:
|
vanavond misschien ff terrasje pakken en morgen naar de bios, verder niet echt plannen
|
ik gaaaaaaa zelfmoord plegen vanavond
|
vnaaf niksen, morgen werken en dan nog uit denk ik, verder dit weekend maar een leren :(
|
vanavond uitrusten van een vervelende dag werken 8|
morgenochtend werken smiddags naar vriendin savonds komen dan nog meer vrienden van ons bij haar -> verjaardagfeestje :d blijven slapen daar zondagmiddag naar mn nichtje. ook al verjaardag :p savonds naar the coral in amsterdam :d |
|
vanvond: eerst en vooral zorgen dat ik op dezelfde trein als m'n vriend zit, dan naar zijn huis, eten, dan naar opening van schaatsbaan, dan film, dan naar huis..
Zaterdag en zondag: beetje werken, beetje dozen vullen, beetje bij vriendje, beetje nx-en, ... zondagavond: trein terug naar gent en wiskunde overschrijven |
morgen naar oosterhout, en dan misschien morgenavond naar een vriend denk k.. hij was jaarig deze week en hij ons allemaal uitnodigen een keer maar ik weet niet of dat dit weekend is :?
|
vanavond uit
morgenmiddag aan school werken morgenavond naar timeout waarschijnlijk blijven slapen bij vriendin zondag dansles en dan weer naar huis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ liever iets dat niet gesponserd wordt door Heineken :p |
Citaat:
dat het maar gauw morgen is:z |
Citaat:
|
vanavond oppassen, morgen concert, overmogen film kijken.. met wat mensen
|
Citaat:
|
Vanavond: Niks
Zaterdag: Met 2 vriendinnen paar films kijken" Zondag: Naar mijn lieve oma :) |
Ik ga morgenaaf naar Boom Chicago 8-) :d 8)
|
Morgen ga ik met mijn paps winkelen 8-) en zondag ga ik naar mijn zus toe en moet ik huiswerk maken...Interessant he...;)
|
werken en naar me oma's verjaardag saai weekend dus :)
|
Citaat:
|
Ik heb vannacht met nog een paar vriendinnen de hele nacht filmgekeken:d Echt supertof! Allemaal met matrasje, chips en bier voor de tv:respect: Ben nu dus heeeel moe8| Vandaag werken, morgen feest van vriendin:):
|
Heb gister lekker gewinkeld :D
Lekkerrrr gesjopt *prrt* :love: Vandaag hoefde ik niet te werken, fnaaf óf naar een vriendin van mijn óf naar mijn ex, zal het 1ste wel worden :) Morgen aan mijn huiswerk!! :p |
(ik zit niet op loeloe dr account want ze zit naast me :O )
maar ik ga gezellig met mo naar de film en we gaan naar een verjaardag en we gaan dvd's kijken en mensen pesten op msn en fotos maken (zuige he mo :p ) |
Citaat:
ene ik ga vanaaf helemaal klem zuipen :$ |
over 2uur moet k werken :)
ben gister weggeweest :P gebowld en gepoold :D was dik gezellig... en morgen ga ik uitslapen :D:D ;) |
Citaat:
no she wont LoL |
Citaat:
|
a. wie zegt dat mo een geil lichaam heeft
b. wie is wij? |
Citaat:
zo te zien zit je wel op haar account, ook al zit ze naast je :{ |
dat is voor het geval er gezecht word dat ik mo dr account gejat heb. dat is dus niet zo omdat we samen hier zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdag is mark hier weze slapen, zaterdag hebben we uitgeslapen, en daarna ff met mama en vera naar de stad geweest, vandaag is het oma dag..
|
ik moet zo werken :/
|
kamer opruimen, pc fixen, tentamens leren :(
|
Citaat:
|
project afmaken :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.