Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Rare gebeurtenissen meegemaakt?... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38079)

Jennifer1203 18 October 2003 14:03

Rare gebeurtenissen meegemaakt?...

Haar door me tong gehad
verder nie heel veel:rolleyes:

Riddler 18 October 2003 14:05

efteling meeting gehad, is dat ook raar? :o

Setragasj 18 October 2003 14:06

Citaat:

Originally posted by Riddler
efteling meeting gehad, is dat ook raar? :o
hm denk t wel :yes: :d

Riddler 18 October 2003 14:08

Citaat:

Originally posted by Instructio4
:d

Jennifer1203 18 October 2003 14:09

Citaat:

Originally posted by Instructio4
Nee hoor:yes:

ik_ben_de_man 18 October 2003 15:43

wtf, haar door je tong ? foto !

hoe krijg je dat voor elkaar dan ?:?

Jamiel 18 October 2003 15:52

Kheb raar gedroomd

Kdroom de laatste tijd dat ik overal waar ik in het dagelijks leven kom of kwam kan zwemmen :?

JennyMindTricks 18 October 2003 18:24

Ik droom de laatste tijd heel vaak, njah nu onthoud ik ze tenminste laat ik het zo zeggen :)
En ze gaan bes wel vaak over school..!!

Little Angel 18 October 2003 18:39

Kheb een keer gehad, dat ik in de klas zat :huh: en toen zag ik ineens iets dat ik had gedroomd die avond daar voor en kreeg opeens heel erge rare buikpijn, dat heb ik 2 weken elke dag achter elkaar gehad en toen kwam ik erachter dat ik chronisch slaaptekort had, toen ben ik eens op een zaterdag heel lang blijven liggen in bed en sindsdien heb ik er geen last meer van. :)

Das toch best wel heel eng om mee te maken dat je iets ziet wat andere niet zien ofzow :? Kwam omdat ik gewoon nog droomde terwijl ik in de klas zat, dan denk ik dat ik dat al eerder heb gedroomd en de buikpijn kwam dat mijn lichaam protesteerde tegen het slaaptekort.:yes:

Headliner 18 October 2003 18:44

ja toen ik net in Amsterdam was hoorde ik dat er een boot-ongeluk ergens was ofzo :o

SpiNe 18 October 2003 19:36

ik heb vaak dan droom ik iets heel doms of zo dat ik een boom zie en dat ik die dan ook de volgende dag zie maar dan is het meer zo'n gevoel he die ken ik want 90% van de tijd vergeet ik mijn dromen toch

raar he?

Judith 18 October 2003 19:41

Citaat:

Originally posted by SpiNe
ik heb vaak dan droom ik iets heel doms of zo dat ik een boom zie en dat ik die dan ook de volgende dag zie maar dan is het meer zo'n gevoel he die ken ik want 90% van de tijd vergeet ik mijn dromen toch

raar he?

Ik heb de laatste 2 maanden 3x in de week last van een deja vu ;)
Echt vet irri gewoon...of ik d8 een keertje : Hm, als er luizen op onze school komen kan het toch niet verder verspreiden vanwege de kluisjes.
Kom ik de volgende dag op school: Ja, er is een gigantische luizenplaag op onze school (die nu weer weg is :))
Maar ik die dag ervoor had ik er nog helemaal niks over gehoord..

sunnyflower 18 October 2003 22:33

Citaat:

Originally posted by Judith14
Ik heb de laatste 2 maanden 3x in de week last van een deja vu ;)
Echt vet irri gewoon...of ik d8 een keertje : Hm, als er luizen op onze school komen kan het toch niet verder verspreiden vanwege de kluisjes.
Kom ik de volgende dag op school: Ja, er is een gigantische luizenplaag op onze school (die nu weer weg is :))
Maar ik die dag ervoor had ik er nog helemaal niks over gehoord..

bij mij op school ook al luizenplaag( maar had er niet over gedroomd)

Judith 18 October 2003 22:36

Citaat:

Originally posted by sunnyflower
bij mij op school ook al luizenplaag( maar had er niet over gedroomd)
luizen zijn irri. Een brugpieper op LWO niveau had het meegenomen. Niet dat ik iets tegen die mensen heb ofzo...!!

sunnyflower 19 October 2003 08:49

Citaat:

Originally posted by Judith14
luizen zijn irri. Een brugpieper op LWO niveau had het meegenomen. Niet dat ik iets tegen die mensen heb ofzo...!!
nee ik heb mijn jas nog steeds in mijn kluisje ik hoef echt geen luizen ( en zo kan ik mijn jas tenminste altijd vinden dus laat ik hem daar maar)

Irene!!!! 19 October 2003 11:06

kheb laatst een droom gehad dat ik een pilletje nam en dat er toen allemaal tampons in m'n hoofd groeide :+ was best wel raar :D8)

AmbyPur 19 October 2003 11:41

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
kheb laatst een droom gehad dat ik een pilletje nam en dat er toen allemaal tampons in m'n hoofd groeide :+ was best wel raar :D8)
:D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.