![]() |
Rare gebeurtenissen meegemaakt?...
Haar door me tong gehad
verder nie heel veel:rolleyes: |
efteling meeting gehad, is dat ook raar? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf, haar door je tong ? foto !
hoe krijg je dat voor elkaar dan ?:? |
Kheb raar gedroomd
Kdroom de laatste tijd dat ik overal waar ik in het dagelijks leven kom of kwam kan zwemmen :? |
Ik droom de laatste tijd heel vaak, njah nu onthoud ik ze tenminste laat ik het zo zeggen :)
En ze gaan bes wel vaak over school..!! |
Kheb een keer gehad, dat ik in de klas zat :huh: en toen zag ik ineens iets dat ik had gedroomd die avond daar voor en kreeg opeens heel erge rare buikpijn, dat heb ik 2 weken elke dag achter elkaar gehad en toen kwam ik erachter dat ik chronisch slaaptekort had, toen ben ik eens op een zaterdag heel lang blijven liggen in bed en sindsdien heb ik er geen last meer van. :)
Das toch best wel heel eng om mee te maken dat je iets ziet wat andere niet zien ofzow :? Kwam omdat ik gewoon nog droomde terwijl ik in de klas zat, dan denk ik dat ik dat al eerder heb gedroomd en de buikpijn kwam dat mijn lichaam protesteerde tegen het slaaptekort.:yes: |
ja toen ik net in Amsterdam was hoorde ik dat er een boot-ongeluk ergens was ofzo :o
|
ik heb vaak dan droom ik iets heel doms of zo dat ik een boom zie en dat ik die dan ook de volgende dag zie maar dan is het meer zo'n gevoel he die ken ik want 90% van de tijd vergeet ik mijn dromen toch
raar he? |
Citaat:
Echt vet irri gewoon...of ik d8 een keertje : Hm, als er luizen op onze school komen kan het toch niet verder verspreiden vanwege de kluisjes. Kom ik de volgende dag op school: Ja, er is een gigantische luizenplaag op onze school (die nu weer weg is :)) Maar ik die dag ervoor had ik er nog helemaal niks over gehoord.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb laatst een droom gehad dat ik een pilletje nam en dat er toen allemaal tampons in m'n hoofd groeide :+ was best wel raar :D8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.