![]() |
weet je waar ik echt niet tegen kan
dat ellelange afscheid op MSN.
als je zegt dat je gaat, rot dan ook op en blijf niet 10 minuten plakken :{ zo dat moest er ff uit :) |
ja idd, 'ik moet gaan' en dan blijven ze nog 10 minuten online, terwijl je dat schermpje allang hebt weggeklikt
|
Citaat:
hahahhaa osorry ben vervelend he? nou gaak echt 8| trutten gedoe :{ |
Citaat:
|
:Y)
|
Ah bah!
En dan die duizenden kusjes en hartjes en alles ik heb er ook een hekel aan! |
Re: weet je waar ik echt niet tegen kan
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je met meerdere mensen aant chatte bent, ist soms wa irri als je dan te horen krijgt van degene die je als eerste doei hebt gezegd: " ben je nou nog nie offline? " :p Maja ligt weer aan me compu en dat weten jullie oowk allang :$ Of ze gaan vragen van : " oh wat ga je doen dan ? " " Ja verlaat me maar weer " " nu al ? "
Bla :p |
ja ik ben het helemaal met je eens!!
verschikkelijk...! dan zeg je doei en wa kusjes en word je helemaal overstroomt met kusjes, en dan moete ze nog ff snel iets zegge....verschikkelijk |
ja idd, irriteer ik me ook aan
|
ik ken het, dan zegt iemand ik ga
doei en dan is ze er nog steeds na 5 minuten en nog steeds aan het chatten met me |
Bij mij is het zo:
Dan ben ik der met een paar aan het chatten, Dus ik zeg: Ik ga weg. Dan gaan sommige vragen, waarom?? of anderen nee blijf!! En dan moet ik de reden weer zeggen, of zeggen dat ik der vanavond wel weer ben ofzo. Of dan gaan sommigen expres nog dingen vragen. Dus bij mij is het andersom, dan wíl ik weg maar lullen hun maar door, daarom duurt het bij mij soms ff :p |
Ik zeg altijd: "Marruh, ik moet gaan, spreek je nog wel eens, doeg kus kus" ofzow iets, dan wacht ik op antwoordt en weg ben ik :yes: Ga niet moeiliujk liggen doen.
|
ik zeg: ik ga weg
zij: doei *zet afwezig met melder* zij: xx of owja.... nog ff.bllaaaaaa away: rot op biiiaaaatch :Y) |
Nou sorry hoorO-)
wij zijn toch heel leuk en gezelligO-) mandy en mo (of andersom) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.