![]() |
Misschien moet ik eens minder internetten...
Een stukje van me modem is zwartgebrand :9
|
whaha :D overbelaste modem :+
ik zou gaan klagen hoor :p want ik neem aan dat je een 24/7 abonoment hebt, zonder dat je modem gaat fikken :+ |
Citaat:
Ik weet van nix hoor :9 Ik kan misschien eens vragen of ik een nieuwe krijg... :p |
ik heb er geen last van :) hebben thuis 3 computers, 1 van mn vader, 1 van mij en nog eentje van ons allemaal. we hebben een draadloos netwerk en internetverbinding aangelegd :) da's alleen lastig bij heel slecht weer want dan kan m'n pc de draadloze straling of wat het ook is niet ontvangen...enigste wat mij kan gebeuren is dat mn accespoint stukgaat :)
|
Wij hebben 3 pc's die over één modem gaan :p
|
maar toch...best wel vaag, een modem die zwartbrand....weet je wat ik denk, ik denk dat dat eigenlijk niet zo hoort ;)
|
hmz zit je modem wel in een goed geventileerde ruimte? dus niet in een ketelhokkie waar t > 50 graden wordt. Mocht ie in een luchtige ruimte zitten, dan mag ie in principe niet verbranden om t maar ff zo te noemen
|
die van ons is ondertussen ook al doorgebrand
maar dee van telenet zei dat da normaal is we zitten hier ook wel met drie op 1 modem geval |
5 pc 1 modum en een hub, werkt nog altijd goed
denk dus toch dat je hem hebt over belast, of hij heeft zijn warmte niet goed af kunnen geven |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.