![]() |
Mijn nieuwe katten forum....
Hallo iedereen,
Ik ben een erge fan van Katten en heb er zelf natuurlijk ook twee, ik wil en ga beginnen met een goed katten forum op te zetten maar zou het leuk en makkelijker vinden als iemand mee kon helpen? Ik heb ontdekt dat er niet veel echte goede katten forums zijn en wil dat dus ook veranderen. Wil je helpen? Zet hier dan een berichtje neer of mail me: et_clan_sisi@yahoo.com mzzl |
katten :{ alleen leuk als ze ijs en ijskoud zijn :+
|
STFU nu!!! Niet leuk.........ik kan niet snappen dat er zo veel leden zijn hier.....
|
is een beetje reclame maken
maar begin met een account aan te maken op lycos, daar kan je gratis een php forum hosten en ook mysql server |
Ik heb op de tweede gestemd :)
And i luvvvvvvvv them :love: Maar de laatste doet het ook bij mij, Want heb ook nog een liefff nijntje :) :love: :) |
btw, de poll heeft niets met je verzoekje te maken
|
Citaat:
|
Citaat:
KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK KRITIEK Vond ik gewoon leuk :) Lekkere steun zijn jullie 8| mzzl ga wel naar een ander forum. |
Citaat:
|
Citaat:
hahahah:wave: |
Citaat:
en bij lycos moet je ook die dingen eerst downloaden, dan weer uploaden en er staat genoeg info op de site zelf over php en mysql |
optie 3 en 4, ben(was ik vroeger iig) allergisch en we hebben honden:yes:
|
Ik wil wel helpen hoor ;)
|
Hallo forza, ik heb een kat hoor :yes: :wave:
|
ik heb al een hond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol :D over lange tenen gesproken :p
maarre ik mis de optie met gewoon "nee" :) |
Lol sorry en ik ben geen MOD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er moet nog een o tussen
|
Nee was net 1 o teveel :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens ik was serieus. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.