![]() |
Wat voor een troep...
...heb jij in je portemonnee zitten? :)
- zooi kleingeld - plectrum - noorse kroon - 2 vestingbar muntjes - pinpas - studentenkaart - betaalpasje voor op school - biebpas die allang verlopen is - toegangskaartje van de stuntnacht 2001 - kortingskaartjes van de introductie van vorigejaar - bioscoopkaartje van Wild-Wild-West anno 1999 :+ - zwemkaartje van een vakantie in 1999 - vrijkaartje van comedy night van 2 maanden geleden ennem, in de binnenkant van mijn portemonee (hijs een beetje kappot) zit een Nescafe kartonnetje? :? :+ conclusie: ik moet m'n portemonnee eens opruimen :+ |
euhm... pin pas, pin pas, schoolpas, schoolpas, condoom, bonnetjes, donorpas... etc :p
|
-schoolpas
-pinpas -cjp pas -pasfoto's -geld :+ -bioscoop kaartjes -nog van die penningen voor op de kermis:p -edah kaart -bonnetjes |
*pakt portemonnee*
-OV -Rijbewijs -kaartlees dingetje -artikel over dood van een leerling ergens in nederland -stikker van de b25 van de duke of brabant -condoom -visite kaartje van mijn broer -100 lire -20 euro briefje -5 euro briefje -young persons rail card (korting voor trein reisjes in engeland) -bewijs van inlevering sleutels ex werk -bonnetje -scouting BIK bagde -RIAD 2003 badge -college kaart 2000-2001 -college kaart 2003-2004 -bieb pas -videoland pasje -duik brevet -fitness pasje -2 buskaartjes (1 met korting 1 zonder) -pin pas -kleingeld |
strippenkaart, paar muntstukken, pasfotos, verlopen melkweg jaarkaart (F*CK), ns kortingskaart, nog een condoom :+ , donorkaart, creditcard, pinpas, verlopen ID-kaart, unive verzekeringspasje, visitekaartje van vriendin in argentinie, oud treinkaartje, enne...nog wat stof :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Pin pas
-school pas vorig jaar -bioscoop kaartjes AMerican Pie the wedding -bieb pas -six flags toegangspas -six flags kaartje -wat muntgeld -schoolpas dit jaar :p |
Citaat:
|
Ehms..
*identiteitsbewijs *schoolpas *pinpas *lemniscaatpas *cocacolacard (is dat eig nog geldig..(..is van 3 jaar geleden :wave: )) *cjppas *foto vriendje..:) :love: *55 euro aan briefjes 8-) *treinkaartje den helder-den bosch (19,60..:() * transactiebonnetje van de treinkaartjesmachineding.. *LOSGELD! |
euh ik
- universiteits biblitheek pas - Scooterbewijs - verzekerings papieren - college kaart - kopieer kaart voor HBO - OV -20 euro aan papiergeld - 5,40 aan kleingeld |
Citaat:
|
je hoeft niet eens na te denken om het te kunnen weten :+
|
-20 euro briefje
-5 euro briefje -kleingeld -blaadje met daarop de betekenissen van auto's:+ -pinpas -biebpas -videotheekpas -voetbalclubpas, ben alleen van voetbal af:p -schoolpas 2003-2004 -schoolpas 2002-2003 -id kaart -vervalsde id kaart :p -dagretour hengelo-enschede 30-6-2003 -2 bioscoopkaartjes My Little Eye van 14-6-2003 -2 treinkaartjes hengelo-utrecht van vorige week -dagretour hengelo-enschede zonder datum, dus nog steeds te gebruiken:+ -2 bioscoopkaartjes The Italian Job 16-9-2003 -verder nog een paar treinkaartjes -bonnetjes uit de winkel en betaalautomaten en pinautomaten verdikkeme wat een zooitje eigenlijk:p |
Citaat:
btw, is wel heeeel erg off topic |
-filters
-bladjes -5 euro -vervallen busypas bankkaart siskaart kaart voor videotheek bankuittreksels pas voorlopig rijbewijs briefje van 50 belgische frank |
- pinpas
- chippas - ID-kaart - geld - bonnetjes van de burger king:p - Ah bonuskaart - airmiles pasje - icecard met mn gegevens dat was het wel |
-geld
-pinpas -schoolpas van een vriendin -coca-cola card - metrokaartje - paar treinkaartjes - strippenkaart - bioscoopkaartjes - entreekaartje studiebeurs - adressen H&M - zwemkaartje - paracetamol dat was het volgens mij wel |
Citaat:
|
Citaat:
maar omdat je er zo op in wilt blijven gaan, moet je dat gewoon doen |
Citaat:
|
uhhhm
- blaadjes met allemaal nummers - Bioscoopkaartjes - Schoolpas - Pinpas - Foto's - Abbo - Biebpas van 12 jaar geleden ofzo - Allemaal losse briefjes - Treinkaartjes - entree kaartjes - Strippekaart - Kaartjes van concerten - paar centen :p - Edah kaart - een paar pasjes |
ik heb niet eens een portomonee :{
|
Citaat:
biljetten met hoogste waarde aan buitenkant enzo.. :+ |
jerry jerry! :)
|
Me protomonnee is erg netjes :)
*week-OV *postbank giropas *postbank chippas *HBO schoolpas *2 videotheek-pasjes *sportstudiopas *bibliotheekpas *ziekenfondspasje *HBO kopieerkaart *ponskaartje MST *buskaart *condoom (Ik vergeet ze vaak mee te nemen alsk ze nodig heb. :)) *Donor codicil!!! !! (altijd meenemen he!) *kleingeld *en natuurlijk een klein, maar mooi fotootje van me girl en /me :) |
donor ding hoef je niet altijd bij je te hebben geloof ik... staat ook wel geregistreerd bij de ziekenhuizen hoor :p
|
Citaat:
Ik heb toch altijd alleen maar geld bij. Wat heb ik nog meer nodig? Als ik uitga ID. Verder heb ik niets nodig hoor ? Condooms heb ik toch niet nodig :z :wave: |
Re: Wat voor een troep...
Citaat:
zucht.. :) Ik had het toch wel een beetje bij het rechte eind, dat alles bij jullie thuis beetje stoffig is ;) hehe |
-geld
-militaire pas -verblijfsvergunning (kben een hollander in belgie dus moet dat) -unive verzekerings pas -foto's -en wat bonnetjes |
Ist nu weer in belgie joh? :);..
btw, hoi ireentje (long time not seen at forum) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Re: Re: Wat voor een troep...
Citaat:
|
lol @ dext0r :+
- portemeene - bonnetj fame muziek - bon fame 2 - bon fame 3 - artis entree kaartje voor 3 personen - bioscoopkaart american pie 3 (2x) - bioscoopkaart the italian job (2x) - bioscoopkaart matrix reloaded (2x) - bon boudisque - bon boudisque 2 - 10 euro briefje - 10 euro briefje - 5 euro briefje - 2x 2 euro - 1 euro - wat rood geld - pasfoto groep 7 - melkweg jaarkaart(HIJS NOG GELDIG) - mediatheek pas 3de klas - mediatheek pas 4de klas ja ik spaar bonnetjes :D |
*zoekt portemonnee*
- enkeltje boxtel-best van eeuwen trug - oud bios kaartje voor how to lose a guy in 10 days - pasje van 't centrum - cjp pas - bank pas - visitekaartje van mijn zusje :+ - oude opwaardeerkaart - medische pas - biebpasje - 2 trein kaartjes best-tilburg - het bonnetje van die 2 kaartjes - treinkaartje best-boxtel - bonnetje van dat kaartje - bonnetje van geldautomaat - papiertje met onzin erop geschreven - bonnetje van de k'doos - bonnetje van de action - betaalautomaatbon van dat bonnetje - bonnetje van het kruidvat - kleingeld pff kheb wel veel bonnetjes zeg :7 |
-buskaart
-visitekaartje -papier met mijn abnksaldo -bankpasje -fitnesspasje -schoolpasje -cjp pasje -rocks pasje -geld -nagellijm -muntjes van de DassTov -papiertje -pin bonnetjes -pasfotos :yes: |
Citaat:
|
- heel veel bonnetjes
- bioscoopstempelkaartje - london-stempelkaart - klant-is-koning-kaart.. nostalgie van de nieuwe weme - Rocks-kaart - Konmar-kaart - Albert Heijn bonuskaart - Bioscoopkaartjes: oa. van American Pie 1, 2 & 3 :huh: - Pinpas - CJP-pas - Identiteitsbewijs - 10 euro - condoom - zakje wiet - coca cola card - pasfoto's - Hongaarse buskaart :+ |
* Haalt alles uit dur portomonnee *
- Adres van me Indonesische nichtje :) - Bonnetje van de juwelier - Retourtje Enschede - Hengelo - Twee bioscoopkaartjes van Bruce Almighty - Orthodontistkaartje - Identiteitskaart - Postbankbonnetje - Twee CJP pasjes - VIPcard van een schoenenzaak :+ - Cduitleenpasje - Club Nokia pasje - Coca cola card ( Nie meer geldig ) - Giropasje Geen geld :+ |
offtopic.. FOEI martijn :[
ontopic: mijn halve huishouden: -IZZ bewijs van deelneming (jaa een a4 papiertje 8| -collegekaart -2x bewijs van inschrijving van school -heel pak foto's -papiertje met adres van martijn :? -respoc sport lidmaatschapkaart -openingstijden C1000 -ID kaart (zo'n coole nieuwe 8-)) -windesheim betaalkaart -coca-cola kaart :? -café Roots Shoot your Shot kaart, voor een gratis late night shot :+ -spaarkaart van stationdingen (kiosk, pain en nog 11 anderen) -biebpasje almelo -biebpasje almelo -content visitekaartje :? -zo'n persoonlijk visite kaartje van monique (loeloe) :love: -pilstrip -pil bijsluiter -horloge gespje (officieel fossil, mocht ik hem ooit nog nodig hebben *)) nope geen geld :( mn 1,2,5 cent net in mn spaarpot gedaan :) en mn condooms er onlangs uitgehaald omdat mn portomonnee niet meer dicht kon :D:+ edit: geheime vakjes vergeten :+ -pinpas -ov -buskaart met korting -treinkaartje zwolle - almelo? weg :+ |
jullie hebben zeker niet in jullie bilzak, anders zitten de meeste wel heel hoog :huh:
oh kut ik ging huiswerk maken :x 8) |
dat wil ik zelf niet eens weten :+
|
-heleboel treinkaartjes
-heleboel bioscoopkaartjes -melkweg lidmaatschapje -paradiso lidmaatschapje -mn blur kaartje nog van gister :) -pinpas -cjp-pas -10 euro -2 plectrums, of is het plectra? :huh: -30 fotootjes ongeveer -kopie van mn paspoort zoiets :) |
- Toegans kaartje JBB 18-10-2003
- Toegans kaartje JBB 02-05-2003 - Toegans kaartje JBB 30-09-2003 - strippekaart :p - gekopiereerd verlopen indentiteits bewijs - rammel pas foto's - coca cola card 2001 - pinpas - gemeente pas Valkenburg a/d geul (dak naar binnen mag:p ) - pasje voor met de taxi te gaan voor 0.50 € - school pasje - visite kaartje van me moeder - visite kaartje van me neef - leeg zekje Zwiets - kassa bonnetje blokker (15.07.2002 :huh: ) - sinasprillen - bank bonnetje 17/10/03 - kruitvat bonnetje17/10/2003 - blokker bonnetje 17/10/2003 - aldi bonnetje 01/10/03 - bonnetje van me kisten - oude bel kaart - briefje van me moeder wat ik moets mee nemen van de winkel - postbank briefje 24/07/2003 - edah briefje 14/08/2003 (goeie herinering aan) - abn ambro bank briejfje 14/08/2003 - briefje van de rabo bank 02/05/2003 ook hele goede herinering aan. - briefje rabo bank 18/07/2003 (staat op geschreven; hoeraa naar tijn :$ ) - bristol briefje 17/05/2003 - bruna betaalautomaat 21/08/2003 (goeie herinering) [edit] geen briefjes geld, voor 7.73 12 drankbonnen (nog geldig) 1 drankbon van zaterdag 0.5 munt van sjummert:p geloof dak ik ook eens mag gaan opruimen :d |
schoolpasje
OV 2001 OV 2002 OV 2003 15 strippen kkaart met 1 strip over Rijbewijs ANWB pasje Ziekenfonds Bankpasje Airmiles Bobs salloon pasje Video cine pasje Luneburg pasje HHS fitness pasje 7 fiesiete kaartjes :p 2 condooms houdbaar tot 2006 expert korings bon briefje van 5 euro briefje van 10 euro en 5 euro 20 kleingeld |
*pakt portomonee*
- kaartje met afspraak ortho - pasfoto's - kaartje met inleverdatum biebboeken :P - bonnetje van de AH (kan ook wel weg :P) - briefje met boel gekrabbel - vaste gasten kaart van Pinoccio Restaurants - voordeel kaart Open 32 - voordeel kaartje van de kapper - Icecard - Kortings kaartje van Nijhof Ruiter en Sport Speciaalzaak - Visite kaartje van fam. - Bieb pas - Telefoon kaart - Schoolpasje - Pin pas - paar losse muntjes... dat was t wel zo'n beetje :P |
-3 euro en 2 cent
-pinpas -schoolpas -idpas -AH bonuskaart -muntje pieperfestival (bewaren tot volgend jaar) -biebpas -buskruitpas -pak fotos (*telt* : 36) -icecard -strippenkaart -paar bioskaartje -treinkaartje |
Zooi Plectrums (plectra... what ever)
Donorregister Vriendschaps Kaartje Foto die ik nog moet verbranden Telefoonkaart van 10 GULDEN :o AH Bonus Kaart 2 Videotheek Pasjes Pinpas Schoolpas OV 2003 IDkaart Bonnetje van me nieuwe gitaar Bonnetje van zooi plectrums, Snaren en kabels 3 Condooms 2 oude pasfoto's van mezelf Nog een valse OV van 2002 (goed nagemaakt :p) Wat rood geld zo zo... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.