![]() |
liefdesverklaringen
aan wie wil jij je liefde verklaren? :love:
ik aan martijn, want martijn is de aller aller liefste, en het zit hem even niet helemaal mee nu op bepaalde gebieden, maar gelukkig voor hem heeft ie mij *) dikke kus voor martijn en op naar de 13e http://www.heerenvanh7.nl/smilies/love3.gif |
dankjewel
neuken? :$ en je bent ook uberlief :9~ |
Citaat:
ik verklaar ook de liefde aan Tijn.. omdat hij morgen zijn tentamen verneukt :p |
Ik wil graag de liefde verklaren aan Danielle.., ze is nu ziek en heb de'r gister liefdevol naar bed gebracht. (Na uitgaan)
Ik hoop dat ze snel beter wordt, en dat we saampjes leuke dingen kunnen doen :) |
O ja.. verrek.. zij is er ook nog :$
Ik verklaar de liefde aan Lineke :love: zij is lief en ikke niet.. daarom.. :p |
Ik wil de liefde verklaren aan mijn moeder, omdat ze altijd op tijd het eten af heeft en ik niet hoef te wachten... |:( :wave:
|
Ik verklaar de liefde aan Rensia... mijn vriendin. Omdat ze me het gevoel geeft speciaal te zijn... Ze is lief grappig en knap.... :love:
|
verklaard liefde aan mafkeez mijn keesiej :love: :love: :love:
mn vriend, hijs sooooooo lievvvv :D |
Ik verklaar de liefde aan Dennis..gewoon..omdat ie t liefste meneertje is van de hele wereld :)
|
Ik verklaar mijn liefde aan aan aan uhhh jullie allemaal :love:
|
ik verklaar ook mijn liefde aan COTN omdat ze liev is :love: en er leuk uitziet en euhm nog 1000 redenen O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik verklaar de liefde terug naar COTN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verklaar mijn liefde ook hoor :)
|
WhizzCat verklaart zijn liefde aan Krisje en Kampie :love: :*
(edit: ook aan Raspberry natuurlijk :9~ ) :+ :p |
pfp O-)
|
mijn kees is ook de liefste :+ kusje voor hem :* ookal zit hij nu nog even een paar maandjes in het regenwoud van ecuador.
hij geeft me het gevoel dat ik veilig ben, en dat ik best wel wat goed kan doen.. en voor de rest is hij heel lief en heel mooi en heel erg grappig... en verder aan ko, omdat hij gewoon een heel geod vriendje is :love: :p |
*liefde verklaart*
|
Citaat:
ik verklaar mijn liefde aan FREE LIMBABWE!!!!:yes: |
Ik verklaar de liefde aan iedereen die ik liev vin...en die mensne weten zelf zeker wel wie ik daarmee bedoel:*
|
Ik verklaar mn liefde aan Mark! Omdat hij mijn lieve vriendje is, en al hebben we soms wat problemen, hij is wel altijd lief voor mij, en door en door trouw :)
En ook verklaar ik mn liefde aan lieve christiaan :) omdat ie best lief is meestal ;) |
Mwha is me iets teveel van het goeie op dit moment
|
Citaat:
|
Citaat:
*verklaar geen liefde* |
Citaat:
|
Citaat:
|
*doet maar mee* Ik verklaar de liefde aan mijn familie in Amerika, omdat ik altijd bij ze terecht kan en omdat ze met heel hun hart van mij houden:love:
|
ik verklaar hier officieel de liefde aan.........
Biffyclyro :love: 8-) |
ik aan amber
..of had ik alleen maar neuken gezegd :? 8) |
Ik aan mijn merel en mamma :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik aan Marvin :love: :p
|
Re: liefdesverklaringen
Citaat:
|
Anke, Bruggi O-)
|
aan Wilco, mijn lieve vriend!:love:
|
aan iedreen :love:
|
aan iris :love:
|
Citaat:
|
Ik aan niemand:{
|
hoe komt t? :{
|
Citaat:
( nu gaan er natuurlijk allemaal mensen ineens mij de liefde verklaren:p) |
ik verklaar de liefde aan Little Angel :yes: :thumbsup:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verklaar de liefde aan iedereen die ik liev vin :Y)
|
Citaat:
whoei :9 |
Ik aan Stapper :love: :* :9
Iedereen vindt hem triest en een loser, maar ik vind hem echt een hunk :$ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.