![]() |
wrom doen me ouders...
...moeilijk over me haar. :s me vader is gewoon boos, niet grappig boos maar echt boos dat ik me hoar zo lang heb laten groeien |:( ik vind me haar cool dus ze motte nie zeure man. ze komen met opmerkingen: "je kan zo geen werk krijgen" en ze vinden me mutsen voor baby's :{ wat een k*****ouders hebben soms zeg :[ |:( ik begin echt te boos te worden
|
Re: wrom doen me ouders...
Citaat:
|
Re: Re: wrom doen me ouders...
Citaat:
|
zeg maar dat irene je haar goed vind zoals het nu is! want dat vind ik :yes:
|
Met je eigen lichaam mag je doen wat je wil vind ik...
En zeker je haar.. Dat ze over je piercing/tatoe/weet-ik-veel-wat zagen.. Kan ik maybe nog ergens begrijpen, omdat je je lichaam er wel mee bewerkt... maar je haar... :no: |
Re: Re: wrom doen me ouders...
Citaat:
Ik heb nu echt wel serieus lang haar nu, en ze zouden wel een beetje zagen als ik het nu bv. tot aan me kin zou laten knippen :p *wat ik niet laat doen :p* Maar als ik dat nu ECHT zou willen, zouden ze die keuze wel accepteren :) |
ik vind je haar mooi :yes:
|
ik vind het ook wel cool staan:7
|
Re: Re: Re: wrom doen me ouders...
Citaat:
maar ze waarschuwen al gelijk als ik de zin: mijn haar knippen zegt..... en dat dan 5 minuten achter elkaar ;) snappie ut een beetje?? |
wat zeuren ze over werk!? je bent fucking 16.. en dan nog.., bij het werk moet je het vast toch af doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
hij voert auto's op oid :? 8-) |
Citaat:
|
This jouw haar :? Jij moet ermee rond lopen, als het zo erg is dan loop jij toch voor schut en niet jij?:? Wat een onzin zeg....
Tss, ouders :no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.