Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   wrom doen me ouders... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38173)

Banaan 20 October 2003 18:10

wrom doen me ouders...

...moeilijk over me haar. :s me vader is gewoon boos, niet grappig boos maar echt boos dat ik me hoar zo lang heb laten groeien |:( ik vind me haar cool dus ze motte nie zeure man. ze komen met opmerkingen: "je kan zo geen werk krijgen" en ze vinden me mutsen voor baby's :{ wat een k*****ouders hebben soms zeg :[ |:( ik begin echt te boos te worden

Judith 20 October 2003 18:12

Re: wrom doen me ouders...

Citaat:

Originally posted by Banaan
...moeilijk over me haar. :s me vader is gewoon boos, niet grappig boos maar echt boos dat ik me hoar zo lang heb laten groeien |:( ik vind me haar cool dus ze motte nie zeure man. ze komen met opmerkingen: "je kan zo geen werk krijgen" en ze vinden me mutsen voor baby's :{ wat een k*****ouders hebben soms zeg :[ |:( ik begin echt te boos te worden
ouders zijn gewoon zo, ik wilde mijn haar een beetje knmippen...en dan beginnen ze te zeggen: Is zonde blablabnlala.....:{

Banaan 20 October 2003 18:13

Re: Re: wrom doen me ouders...

Citaat:

Originally posted by Judith14
ouders zijn gewoon zo, ik wilde mijn haar een beetje knmippen...en dan beginnen ze te zeggen: Is zonde blablabnlala.....:{
mijn ouders kunnen een baksteen in hun kont verwachte :{

Irene!!!! 20 October 2003 18:30

zeg maar dat irene je haar goed vind zoals het nu is! want dat vind ik :yes:

WishfulDreaming 20 October 2003 18:30

Met je eigen lichaam mag je doen wat je wil vind ik...

En zeker je haar.. Dat ze over je piercing/tatoe/weet-ik-veel-wat zagen.. Kan ik maybe nog ergens begrijpen, omdat je je lichaam er wel mee bewerkt... maar je haar... :no:

WishfulDreaming 20 October 2003 18:33

Re: Re: wrom doen me ouders...

Citaat:

Originally posted by Judith14
Jah oke, maar dat is niet boos zijn huh :p

Ik heb nu echt wel serieus lang haar nu, en ze zouden wel een beetje zagen als ik het nu bv. tot aan me kin zou laten knippen :p *wat ik niet laat doen :p* Maar als ik dat nu ECHT zou willen, zouden ze die keuze wel accepteren :)

biffyclyro 20 October 2003 18:57

ik vind je haar mooi :yes:

The6thgate 20 October 2003 19:12

ik vind het ook wel cool staan:7

Judith 20 October 2003 19:24

Re: Re: Re: wrom doen me ouders...

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Jah oke, maar dat is niet boos zijn huh :p

Ik heb nu echt wel serieus lang haar nu, en ze zouden wel een beetje zagen als ik het nu bv. tot aan me kin zou laten knippen :p *wat ik niet laat doen :p* Maar als ik dat nu ECHT zou willen, zouden ze die keuze wel accepteren :)

ze houden me ook niet tgen...en ze zijn ook niet boos nu :p
maar ze waarschuwen al gelijk als ik de zin: mijn haar knippen
zegt.....
en dat dan 5 minuten achter elkaar ;)
snappie ut een beetje??

Eelcotje 20 October 2003 20:02

wat zeuren ze over werk!? je bent fucking 16.. en dan nog.., bij het werk moet je het vast toch af doen...

Banaan 20 October 2003 20:49

Citaat:

Originally posted by Eelcotje
je bent fucking 15
8{

PFP 20 October 2003 21:09

Citaat:

Originally posted by Eelcotje
wat zeuren ze over werk!? je bent fucking 16.. en dan nog.., bij het werk moet je het vast toch af doen...

hij voert auto's op oid :? 8-)

ik_ben_de_man 20 October 2003 21:48

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
zeg maar dat irene je haar goed vind zoals het nu is! want dat vind ik :yes:
wel eerst waarschuwen hé

Little Angel 20 October 2003 21:50

This jouw haar :? Jij moet ermee rond lopen, als het zo erg is dan loop jij toch voor schut en niet jij?:? Wat een onzin zeg....

Tss, ouders :no:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.