![]() |
poehhh
ons pap weet al wat ze kerstkadootje moet worden 8{
hij wil de cd van the sounds off the sixties hebben :p jaah hattie op tell sell gezien :+ nu wil hij die hebben... kan ik wat vor kerst al die dingen van kazaa afhalen :D |
het is geweldig
inclusief virussen |
tjah joa.. maar heb wel een goede fire wall maar jah och,..:p
|
Die cd heb ik niet, maar weeeeeeeeeeel....
Simply The Best of the 60s. Da's een 4 cd set waar al dezelfde nummers op staan en dies nog veel beter ook :Y) |
Wij doen niet aan kerstcadeautje, krijg gewoon geld op mijn rekekning gestoord met mijn verjaardag en daar zit het geld van sinterklaas ook bij. Geen irritante gedoe met cadeautje verzinnen:Y)
|
Citaat:
|
hmm vind kadootjes geven wel leukk...
maar 80 € vind ik een beetje veel :) en jah dies beter jah.. maar jah paps wil sounds of the sixties dus dan doen we dat maar :z |
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar geld, dan kan ik er zelf kleren voor kopen:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. nieuwe telefoon 3. kleding 4. dvd's 5. wenkbrauwpiercing 6. sigaretten 7. nieuwe dvdspeler 8. nieuwe mp3speler 9. een doos lege cd's 10. nieuwe digitale camera O-) |
Citaat:
2 same thing 3 ik zou mijn ouders geen kleren voor me laten kopen :no: 4 oke is een goed cadeau 5 das dan een cadeau dat je later of eerder rkijgt, is ook niet joepie. 6 Roken is dodelijk (O-)) 7 kan ook nog, die dingen zijn opzich niet duur 8 duur 9 :d beetje standaard 10 ook duur. Zijn meestal alleeen maar duure dingen en 1 cadeau is ook nie leuk vinnik. :no: |
Citaat:
maar dan vraag ik gewoon geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 dagen na 1e kerstdag dan he 2e kerstdag vinden wij minder speciaal:z |
Kwil al heel lang een nieuwe mobiele en een digitale camera :)
( Doe me dan maar een mobiele met camera ingebouwd :+ ) Maja is toch veelste duur voor Sinterklaas |
kben vrijdag jarig en weet nog steeds niet wat ik moet vragen|:( :+ mja krijg dan wel geld en koop daar wel kleren voor ofzo, die heb ik toch nog nodig..:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.