![]() |
Ggggggg Unit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=321471
echt losers en al helemaal als blanke gangsters dat gaan roepen |
best wel :{
|
ja en dan die sukkel van een brainpower die helemaal opleeft als 50 cents dat doet... doet brainpower zo peace... ik vind hem echt een loser:yes:
|
toevallig dat een blanke gast die 50 cent en al die andere gasten heeft ontdekt :z
|
pfffffffff headliner daar gaat het niet om.... het gaat erom dat van die blanke gastjes gangster lopen doen en praten|:( kijk naar brainpower hij staat toch voor lul met zijn "dat is dope man" enz...
|
Citaat:
|
wat wou je dr aan doen eh 8)
|
Citaat:
|
"Pimp Pimp !"
Rest van de klas : " Hooray !! " 8| |
Citaat:
|
ik mis iets geloof ik :?:+
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Racisme ? Voor welke kleur dan ? Blank? Hij was er zelf een :p
Trouwens, had hij per ongeluk een Lonsdale sweater aan moeten trekken :d :$ Voor de leken ( Hoorde het ook maar van iemand hoor :p ): Die sweaters mogen niet meer worden gedragen op school want het schijnt dit te betekenen: Laat Ons Nederlanders Snel De Allochtonen .... (forgot) Executeren |
Lonsdale is sponsor van acties zoals "Rasism Beat It" om van dat imago af te komen. Maar ja, dat gaat ze denk ik (helaas) niet lukken.
|
Is lonsdale verboden op school, typische paniek reactie, maar ik heb het toch niet
|
Citaat:
tsssss, zegt de grootste gangster die hier rondhangt 8) |
ik liep zo door de stad, kzag zo 2 gozers echt met hun broek tyfuslaag en te grote shirts en een bed en doekje op hun hoofd. en ze liepen ook echt: yo yo yo.
en ik wou voor ze lopen dus kging beetje sneller en opeens hoorde ik ze: g-unit! g-g-g-g-g-ggggg unit! :{ |
amsterdam was made for 50-scscscscsslent
hij sist :7 |
Citaat:
|
Lonsdale truien worden gedragen omdat wanneer men een bomberjack draagt het net lijkt of er NSDAP staat
loNSDALe de L zie je niet helemaal vandaar............. loNSDAPe |
no offence....maar wanneer leren mensen eens dat lutjebroek echt bestaat
het ligt pvd in de gemeente Stede Broec... waar ook bovenkarspel en grootebroek in ligt ;/ *zucht* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.