Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Heb je nog zn snelle verbinding (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38234)

Little Angel 21 October 2003 20:36

Heb je nog zn snelle verbinding

moet zonodig mn broer Warcraft3 gaan spelen over battlenet, dan schiet het nog niet op, krijg de hele tijd van die schermpjes dat winproxy te druk bezig is terwijl er in principe 7 computers tegelijk moeten kunnen internetten bij ons.

Gaat ie ook nog eens lopen zeggen dat ik zijn warcraft ophoud met mijn msn, komt goed Frank... komt goed:yes:

dext0r 21 October 2003 20:40

tip: gebruik geen winproxy

Little Angel 21 October 2003 20:42

Citaat:

Originally posted by dext0r
tip: gebruik geen winproxy
Moet van mn vader..... Zeikerd, hijs ook bijna allergisch voor kazaa geworden volgens mij :{

dext0r 21 October 2003 20:49

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Moet van mn vader..... Zeikerd, hijs ook bijna allergisch voor kazaa geworden volgens mij :{
je vader is een n00b

zeg dat maar :)

Judith 21 October 2003 20:50

Winproxy (of hoe je het ook mag schrijven) ---> :?

Little Angel 21 October 2003 20:56

Citaat:

je vader is een n00b

zeg dat maar :)

hij zit in Londen samen met mijn mama, dus ik zal ht zeggen wanneer ze nog eens bellen of anders vrijdag8):d

Little Angel 21 October 2003 20:57

Citaat:

Originally posted by Judith14
Kheb geen idee, maar zal wel met de internetverbinding te maken hebben :d

0Vera 21 October 2003 21:07

mjah mijn mama's comp gaat momenteel ook vet traag maar voglens mij komt dat meer door dr computertje dan aan de verbinding. Mijn compie is gewoon de oudste EN snelste van het huis 8-) :d

Naja misschien is dat ook wel omdat ik er WEL handig mee om kan gaan 8) :p

inVision 21 October 2003 21:33

Neem Kerio Winroute Firewall! Winproxy sucks, is wel een van de slechtste routers die er zijn... imho

dext0r 21 October 2003 21:38

neem een router... (danwel een linux/unix servertje...) dat is beste wat er is...

Little Angel 21 October 2003 21:40

Citaat:

neem een router... (danwel een linux/unix servertje...) dat is beste wat er is...
Linux heeft al 5 keer onze computers (3) verneukt......:{

ik_ben_de_man 21 October 2003 21:41

Citaat:

Originally posted by Judith14
of je reageert niet , of je gaat naarwww.ikbenzo'ndomblondjedienixvancomputersafweetmaa rwtochwiltreageren.nl

Little Angel 21 October 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by ik_ben_de_man
of je reageert niet , of je gaat naarwww.ikbenzo'ndomblondjedienixvancomputersafweetmaa rwtochwiltreageren.nl
Of je gaat naar http://www.ikbenirritantendaaromgaik...senafzeiken.nl

Nightwolf 21 October 2003 21:45

Citaat:

geef eens normaal antwoord of reageer niet :{ niet iedereen weet alles van computers en software af :z

Bobba. 22 October 2003 08:25

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
geef eens normaal antwoord of reageer niet :{ niet iedereen weet alles van computers en software af :z
:?
Dan zou jij juist in moeten grijpen want dan moet diegene hier niet reageren behalve als hij een goed geformuleerde vraag stelt aan de topic starter en die zie ik ook niet echt. Dus eigenlijk zou je de post moeten verwijderen want dit is duidelijk een post om je aantal mee omhoog te krikken

ontopic: linux serv is waarschijnlijk wel beste oplossing voor klein net werk van 7 pc's

FunFair 22 October 2003 09:11

winproxy? bestaat die troep nog??? :o

DeSSie 22 October 2003 09:48

Schop je broer gewoon :] O-)

Headliner 22 October 2003 09:50

Citaat:

jij bent echt de man :respect: :{

Impressions 22 October 2003 10:15

Citaat:

Originally posted by Headliner
jij bent echt de man :respect: :{
Hmm.. Het kan toch dat hij niet weet wat Winproxy is? Ik neem aan dat er vast wel iemand is die dat aan hem wil uitleggen, en ook gelijk aan mij omdat ik het toevallig vergeten ben. :yes:

Little Angel 22 October 2003 10:23

Citaat:

Originally posted by Bobba

ontopic: linux serv is waarschijnlijk wel beste oplossing voor klein net werk van 7 pc's

Niet als ie onze computer verneukt lijkt me he?:{

Citaat:

Schop je broer gewoon:] O-)
:] Hehehe.

Stapper 22 October 2003 10:44

linux sme server is best wel makkelijk te installeren en werkt ook nog, alleen heb ik er alleen maar problemen mee, hij vind mijn internet aansluiting maar niet :'(

btw ontopic
broer van battle net gooien

Nightwolf 22 October 2003 10:45

Citaat:

Originally posted by Bobba
Dan zou jij juist in moeten grijpen want dan moet diegene hier niet reageren behalve als hij een goed geformuleerde vraag stelt aan de topic starter en die zie ik ook niet echt.

eigenlijk zou ik deze post van je dan moeten verwijderen want wat jij nu zegt, blijkt wel dat je niet kan lezen

Little Angel 22 October 2003 10:46

Citaat:

Originally posted by Stapper
linux sme server is best wel makkelijk te installeren en werkt ook nog, alleen heb ik er alleen maar problemen mee, hij vind mijn internet aansluiting maar niet :'(

Same here:(

btw ontopic
broer van battle net gooien

Schoppen wil ik nog wel doen, aangezien mij dan wel terug schopt, maar als ik hem van battlenet gooi..... denk dat ik dan de komende 3 weken ook niet op het forum ben:no:

Headliner 22 October 2003 12:22

Citaat:

leuk werk heb je trouwens :wave:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.