![]() |
stomme kutruis @ kazaa
Denk ik download ff mooi liedje die ik nog niet heb, zijn alle nummers bevuilt met ruis 8|. Nu moet ik t hele album downloaden om zo de goeie versie te krijgen. Nou muziekindustrie, dat heb je mooi voor elkaar :wave:
|
OF gewoon niet zo illegaal bezig zijn :yes: O-)
|
tsja...ik heb nou besloten om niet meer te downloaden met KaZaa of iets dergelijks omdat
- er kweeniehoeveel virussen en spyware in verstopt zaten - ik platgebombardeerd werd met spam - mn compu er veel slomer van werd dat alles is nog te bekijken, en mn virusscanner kan al die zooi wel aan, maar de belangrijkste reden waarom ik KaZaa erafgepleurd heb - 9/10 van de liedjes die ik downloade stopten er na precies 28 seconden mee:huh: maar goed....heb net een cd bon van 25 euro ontdekt die al sinds mn verjaardag (11 maanden geleden :p ) nog niet uitgegeven is...:d |
dat heb ik ook bij 1 zo'n nummer... alles ruis
|
luister dan ook eerst met die mediaplayer dat in kazaa zit :{
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is het hem juist, als je download en tegelijkertijd luistert en je hoort ruis dan cancel je die download .. snap je? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Daar had ik voorheen ook last van, nu gelukkig niet meer :) *klopt af*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik heb de laatste tijd ook kei vaak last van da geruis...!
komt tog doordat de kazaa eraf willen gooien ofzoiets, had ik ergens gehoord.... achja boejt me ook niet, ik heb nu ook imesh...ofzoiets...werkt wel goed, zonder geruis en een stuk minder virussen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar is omdat de "platenmaatschappijen" de stukken in het liedje gewoon herhalen. Je hebt dus een liedje van bv.3,12mb, "platenmaatschappij" zal de eerste 150kb van het liedje precies hetzelfde zoals het normale liedje maken (kazaa controleert enkel maar de eerste 150kb (of zoiets) om te kijken of het het zelfde liedje is als een andere gebruiker) en daarna gewoon herhaling van het eerste gedeelte.. nl.zo dat kazaa meestal verschillende deeltjes afhaalt bij verschillende gebruikers.. resultaat: je liedje klopt niet meer ;) is toch een of andere uitleg die ik gekregen heb :p |
Citaat:
|
heb der ook net een topic over geopend 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.