![]() |
2-D --> 6pack!
Ik heb gister 2-D gezien bij 6pack! Met Chris in zn rug. ! Had ie trouwens beter die Froukje kunne pakken maargoed. Dit is evengoed bikkel :7 Ben jaloers op je kerel. Vind die Chris echt een toffe gozer haha
|
WTF :huh: praat je nou allemaal :huh:
|
Citaat:
Duidelijker? :z |
jep:thumbsup:
|
:d cool :p
|
even gezocht, hier zegt ie er zelf wat over, maar aangezien dat er nog geen thread was geopend over dat hij echt gezien was deed ik dat maar :z
owja .. --> hier --edit-- kan dus goed dat er nog een kerel van het forum bij liep, maar ging allemaal zo snel. ik moest eerst wel goed kijken of het 2-D wel echt was :z |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die blonde mag er ook best wezen ! |
Toen wij aan kwamen lopen was Froukje al pleite ;)
Maja... Chris heeft tenminste als voordeel dat ie niet veel groter dan 1.60 is, dus zo heel zwaar zal die gast niet zijn :D |
Dat t je was opgevallen dat ik op TV was.
Ik ben nou ook eenmaal niet de bekendste persoon van dit forum. Maar ja als het goed is komt vanavond een herhaling op Veronica :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das echt ene kutprogramma dat sixpack :{
|
ken't nie, kijk't nie en ik ga het waarschijnlijk ook nie kijken :p
|
die froukje heb een lekker kontje :7
|
Citaat:
|
zag ik BoP 8-)
|
Citaat:
maar ik had ze nu ook gezien, was puur toeval was aan het zappen en toen zag ik op veronica dat mensen werden gedragen, toen dacht ik aan dit topic en toen zag ik 2-D en BoP |
ik was te laat8)
die dorpsgek was wel cool8{ |
die Sophie mag er anders ook best wezen hoor :9
haha en die menno met zn blindedarm ontsteking, en dat voor stukje van die inzendingen, dat maarten zo zit te praten zit chris zo achter m een rotje af te steken haha ... ik ging kapot toen ik dat voor de eerste keer zag:d |
ik heb m ook gezien:yes:
en fraukje:thumbsup::7:+ en ja met dat rotje was echt cool:D |
Citaat:
Zoals Marco Borsato ons al jaren geleden leerde: De meeste dromen zijn bedrog... :yes: ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.