![]() |
Waarom zit je op dit forum?
Tja, de vraag zegt al genoeg lijkt me. Wat is de reden waarom je je hebt geregistreerd op dit forum?
Mijn reden is omdat ik waarschijnlijk in het leerlingenparlement bij mij op school kom (als alto tussen de studjes maar dat terzijde) en discussietalent moet oefenen :) en omdat mensen van mij zeggen dat ik mijn intelligentie te weinig gebruik :p |
mijn redenen:
1. veel goede dingen gehoord over dit forum :p 2. omdat ik heel lang geblesseerd ben en niet mag sporten voor onbekende tijd, had ik nogal veel vrije tijd over aangezien ik bijna altijd met sport bezig ben:p en toen ben ik maar gaan forummen....maar wees niet bang (of juist wel;)) als mn blessure weer over is blijf ik nog wel doorforummen |
oh fijn,weer zo'n 14-jarig pubertje die denkt alle wijsheid te hebben... :rolleyes:
en voor zover ik kan volgen: zijn linkin park,slipknot en korn 'alto'? |
tijdverdrijf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk dat je alle forummers in 2 groepen kunt verdelen:
- tijdverdrijvers :p - mensen met een probleem (hebben vaak ook niet meer dan 12 posts ofzo) |
Citaat:
|
Citaat:
Ennieweej, ontopic, dat ik hier ben is Kampie zun schuld :+ |
om de baas te spelen
duh :7 8) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik kan zeggen dat ik er goed mee kan rondkomen.... 8) :rolleyes: |
verveling
|
om het nederlands een beetje bij te houden...
ik woon al meer dan 10 jaar niet meer in nederland..:respect: en omdat er niet zo vaak bezoek komt :{ , met nieuw nederlands bloed, moet ik het wel door iets anders bijhouden :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goed nummer 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom op dit forum omdat ik gebanned was van scholieren al een hele tijd terug |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehmmm..FF denken..Ik kwam ooit eens terecht op Brugklas.nl toen ik nog Brugger was! En dat verwees me naar dit Forum..Is al eeuwig geleden
|
Ik zit hier om mijn post aantal omhoog te halen:z
|
uhh tsja...
soms heb ik tog nix beters te doen, dus dan maar ff naar LL.com...:P |
Op de meeste forums gaat het over een bepaald vast onderwerp, hier kom je allerlei onderwerpen tegen :) Das veel leuker om over te praten !
Is ook alweer meer dan 2 jaar geleden :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
tegen de verveling :p
|
Citaat:
|
ik vind het wel grappig
|
omdat ik triest ben
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://users.pandora.be/Dr00py/pics/attention_whore.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij het gaat om een functie bij een soortgelijk bedrijf, maar de kans dat ik daar terecht kom is miniem... ;) Waarom ik hier zit: pure verslaving en verveling... en tegenwoordig een klein beetje plichtsbesef... |
Ik wacht trouwens op de eerste die zegt: "om mijn liefdespartners te vinden..."
:+ |
omdat ik geen leven heb :{
|
"Om mijn sociale leven op te krikken."
Hilarisch... :{ :+ |
omdat ik iemand ken die hier ook op zit en die zei dat het wel leuk was
en vooral voor tijdverdrijving, alles is beter dan huiswerk maken 8) |
Ik zit hier omdat mn zusje hier zat te kloten. Ben zelf eens gaan kijken wat ze allemaal aan het lullen was en kwam er achter dat ze alles bij elkaar loog. Vond mn moeder niet zo fijn toen ze dat ook las. Dus toen wou ik eigenlijk weer weggaan, maar toen kwam ik er achter dat het hier TOEN best gezellig was.
|
funfairs schuld 8)
|
ik zit hier om jullie het leven zuur te maken :p :]
|
Omdat ik geen zin heb om de joden te kijken en omdat ik naar binnen ben gegaan omdat ik achterna werd gezeten door een vent die het erg vond dat ik zijn TV heletijd harder zette :?
|
en hoe doe je dat nou weer???
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.