![]() |
Wij zijn schizofreem
ik ook :wave:
|
wat willen de dames drinken? :)
|
Citaat:
|
wij gaan werken, tjow
|
Schizofreen moeten jullie schrijven met een N ipv een M op het einde.. :)
Een schizofreen is nooit alleen.. :Y) |
Citaat:
|
wij zijn allang Schizofreen:p
|
Citaat:
|
ik en mezelf melden zich
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hah, de dokter zegt ook dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet hoah , puh :7
|
Citaat:
|
foei...
ik ikzelf me mezelf mij mijzelf en spiegelbeeld :7 7 personen :p |
Zou iemand deze topic willen verwijderen, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe mensen zo met een stoornis spotten...
|
Citaat:
weinig reden om het te sluiten aangezien niemand anders zich er blijkbaar aan stoort |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb genoeg humor in mijn leven hoor, don't worry! Ik geef alleen mijn mening |
|
I used to be scizofrenic but now I'm lonely:'(
|
Citaat:
Natuurlijk wel. Ik lach om grappen die ik LEUK vind... Tuurlijk is het wel degelijk erg als je last van schizofrenie hebt, maar als dat betekent dat je er niet meer om mag lachen, dan heb je zelf ook maar een heel matig leven.. :{ Overigens.. aangezien jij WEL de neiging hebt om regelmatig te schelden met kanker vind ik je behoorlijk hypocriet. Overigens kan ik moppen daar over wel waarderen, mits het gaat om goede moppen... |
Ja op dit moment ben ik Denden 100 Piek, ik 'neem het over' als die kneus van een Dennis wil internetten of gamen.
Naderhand laat ik hem weer zijn gang gaan, lekker laat zodat hij ons huiswerk niet afkrijgt. MUHAHAHA *Puts up evil pinky* |
Citaat:
|
ik ben een fietsfreem :p :+
|
Citaat:
we weten dat het als grap bedoeld is en zo reageren mensen er toch ook op? dan kan je helemaal nergens meer om lachen joh, er is altijd wel iemand die zich dan beledigd voelt of watdanook |
Citaat:
Schizofrenie ga je niet direct dood aan.. en is niet zo'n lijdensweg.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het erg jammer dat er dingen van mij naar boven worden gehaald wat al echt heel erg lang geleden is..Heb je mij dat de laatste maanden nog horen/zien zeggen? Nee dus..
Maar oke, ik zal me er verder niet meer mee bemoeien, als dit jullie vorm van grapjes maken is..Dan is dat zo..Alleen mijn mening moet wel gerespecteerd worden vind ik |
Ik respecteer jullie mening wel hoor, ik ben het er alleen absoluut niet mee eens.. ;)
En dat jouw gekanker tot het verleden behoort vind ik best, maar jij komt hier nauwelijks meer, dus is het nogal makkelijk om te roepen dat je dat nooit meer roept. Feit is wel dat je nu een probleem maakt van iets waar je zo lang geleden nog geen problemen mee had. |
3 koffie en 3 appelgebak met slagroom. komt eraan *)
|
Schizofrenie heeft niks te maken met een gespleten persoonlijkheid! :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach kerel..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.