Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wij zijn schizofreem (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38261)

Pakspul 22 October 2003 15:59

Wij zijn schizofreem

ik ook :wave:

Riddler 22 October 2003 15:59

wat willen de dames drinken? :)

PFP 22 October 2003 15:59

Citaat:

Originally posted by Riddler
wat willen de dames drinken? :)
hehe :D

Pakspul 22 October 2003 16:01

wij gaan werken, tjow

Kampie 22 October 2003 16:21

Schizofreen moeten jullie schrijven met een N ipv een M op het einde.. :)

Een schizofreen is nooit alleen.. :Y)

WhizzCat 22 October 2003 16:23

Citaat:

Originally posted by yo-de-plo
wij gaan werken, tjow
Wij, Keizer WhizzCat I van Groningen, gaan niet werken :Y)

dupke 22 October 2003 16:25

wij zijn allang Schizofreen:p

PFP 22 October 2003 16:26

Citaat:

Originally posted by WhizzCat
Wij, Keizer WhizzCat I van Groningen, gaan niet werken :Y)
gewoon goed gek :thumbsup:

Stapper 22 October 2003 16:43

ik en mezelf melden zich

WhizzCat 22 October 2003 17:10

Citaat:

Originally posted by PFP
gewoon goed gek :thumbsup:
uhuh :yes:

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik en mezelf melden zich
Eigenlijk gaat het maar om 3 personen, ik, mezelf en mij :p

Judith 22 October 2003 17:11

Citaat:

uhuh :yes:

Eigenlijk gaat het maar om 3 personen, ik, mezelf en mij :p

Ik ben pas in de meerderheid :P (lees: blond ;))

AmbyPur 22 October 2003 19:41

Hah, de dokter zegt ook dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet hoah , puh :7

Pakspul 22 October 2003 20:21

Citaat:

Originally posted by Kampie
Schizofreen moeten jullie schrijven met een N ipv een M op het einde.. :)

Een schizofreen is nooit alleen.. :Y)

Wij wisten het even niet meer.

UrbanLegend 22 October 2003 20:24

foei...
ik ikzelf me mezelf mij mijzelf en spiegelbeeld :7
7 personen :p

Sgatje 23 October 2003 16:57

Zou iemand deze topic willen verwijderen, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe mensen zo met een stoornis spotten...

The6thgate 23 October 2003 17:00

Citaat:

Originally posted by Sgatje
Zou iemand deze topic willen verwijderen, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe mensen zo met een stoornis spotten...
ik wist gewoon dat dit zou komen toen ik zag dat jij de laatste post in dit topic had:z
weinig reden om het te sluiten aangezien niemand anders zich er blijkbaar aan stoort

Sgatje 23 October 2003 17:01

Citaat:

Oeps, ik zie dat dat niet gaat lukken, want Forumbaas Kampie doet zelf ook mee aan deze onzin..

Tyskie 23 October 2003 17:08

Citaat:

Ik begrijp best dat jullie zonder humor een verschrikkelijk leven hebben, maar overdrijven jullie nu niet een beetje, Sgatjes?

Sgatje 23 October 2003 17:54

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Ik begrijp best dat jullie zonder humor een verschrikkelijk leven hebben, maar overdrijven jullie nu niet een beetje, Sgatjes?
Nee..Ik ken veel mensen die Schizofrenisch zijn en het is gewoon héél erg als je dat hebt! En hier wordt er gedaan alsof het juist heel erg grappig is!
En ik heb genoeg humor in mijn leven hoor, don't worry! Ik geef alleen mijn mening

The6thgate 23 October 2003 18:00

http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=430680

Babysmurfie 23 October 2003 18:01

I used to be scizofrenic but now I'm lonely:'(

Tyskie 23 October 2003 19:43

Citaat:

Nee..Ik ken veel mensen die Schizofrenisch zijn en het is gewoon héél erg als je dat hebt! En hier wordt er gedaan alsof het juist heel erg grappig is!
En ik heb genoeg humor in mijn leven hoor, don't worry! Ik geef alleen mijn mening

Ja, en ik ken ook iemand met een rode neus en dat is voor diegene ook niet leuk. Mag ik nu ook niet meer lachen om clownsmoppen?

Natuurlijk wel. Ik lach om grappen die ik LEUK vind... Tuurlijk is het wel degelijk erg als je last van schizofrenie hebt, maar als dat betekent dat je er niet meer om mag lachen, dan heb je zelf ook maar een heel matig leven.. :{

Overigens.. aangezien jij WEL de neiging hebt om regelmatig te schelden met kanker vind ik je behoorlijk hypocriet.
Overigens kan ik moppen daar over wel waarderen, mits het gaat om goede moppen...

Denden 100 piek 23 October 2003 19:51

Ja op dit moment ben ik Denden 100 Piek, ik 'neem het over' als die kneus van een Dennis wil internetten of gamen.
Naderhand laat ik hem weer zijn gang gaan, lekker laat zodat hij ons huiswerk niet afkrijgt.
MUHAHAHA
*Puts up evil pinky*

The6thgate 23 October 2003 20:17

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Ja op dit moment ben ik Denden 100 Piek, ik 'neem het over' als die kneus van een Dennis wil internetten of gamen.
Naderhand laat ik hem weer zijn gang gaan, lekker laat zodat hij ons huiswerk niet afkrijgt.
MUHAHAHA
*Puts up evil pinky*

oké dan....:no:

lieve colafles 23 October 2003 20:28

ik ben een fietsfreem :p :+

L_angeldc 23 October 2003 21:25

Citaat:

nou nou je kent een iemand met die stoornis en al zijn alter ego's zeker? :+

we weten dat het als grap bedoeld is en zo reageren mensen er toch ook op? dan kan je helemaal nergens meer om lachen joh, er is altijd wel iemand die zich dan beledigd voelt of watdanook

Kampie 23 October 2003 21:43

Citaat:

*zoekt op woord "k*nker + Sgatje"*

Schizofrenie ga je niet direct dood aan.. en is niet zo'n lijdensweg..

Impressions 23 October 2003 21:47

Citaat:

Niet om lullig te zijn, maar deze grappen zijn in onze ogen niet negatief bedoeld, gewoon onschuldig tijdverdrijf naar onze nederige mening. Daaaaaaag, Mark en ik :wave:

Tyskie 23 October 2003 21:54

Citaat:

*zoekt op woord "k*nker + Sgatje"*

Niet napraten wat wijze mannen al eerder zeiden... :+

Kampie 23 October 2003 22:02

Citaat:

Niet napraten wat wijze mannen al eerder zeiden... :+
ik weiger jouw posts te lezen.. :+

Tyskie 23 October 2003 22:04

Citaat:

ik weiger jouw posts te lezen.. :+
Dat stellen wij niet op prijs... :+

supergirl 23 October 2003 22:19

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
Hah, de dokter zegt ook dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet hoah , puh :7
ahum.....

AmbyPur 24 October 2003 09:59

Citaat:

Originally posted by supergirl
ahum.....
zeg het eens :p

WhizzCat 24 October 2003 10:18

Citaat:

Willen jullie daar mee ophouden? :p

Kampie 24 October 2003 10:39

Citaat:

3 koffie

WhizzCat 24 October 2003 10:41

Citaat:

3 koffie
En ook nog 3 appelgebak met slagroom :9

Kampie 24 October 2003 10:42

Citaat:

En ook nog 3 appelgebak met slagroom :9
jullie - wij volgende week HT ?

WhizzCat 24 October 2003 10:42

Citaat:

jullie - wij volgende week HT ?
Ik kan niet, maar mezelf en mij komen uiteraard wel :p :D

Sgatje 24 October 2003 13:27

Ik vind het erg jammer dat er dingen van mij naar boven worden gehaald wat al echt heel erg lang geleden is..Heb je mij dat de laatste maanden nog horen/zien zeggen? Nee dus..
Maar oke, ik zal me er verder niet meer mee bemoeien, als dit jullie vorm van grapjes maken is..Dan is dat zo..Alleen mijn mening moet wel gerespecteerd worden vind ik

Tyskie 24 October 2003 13:47

Ik respecteer jullie mening wel hoor, ik ben het er alleen absoluut niet mee eens.. ;)

En dat jouw gekanker tot het verleden behoort vind ik best, maar jij komt hier nauwelijks meer, dus is het nogal makkelijk om te roepen dat je dat nooit meer roept.
Feit is wel dat je nu een probleem maakt van iets waar je zo lang geleden nog geen problemen mee had.

AmbyPur 24 October 2003 14:25

3 koffie en 3 appelgebak met slagroom. komt eraan *)

Femezz 24 October 2003 14:30

Schizofrenie heeft niks te maken met een gespleten persoonlijkheid! :9

Kampie 24 October 2003 16:10

Citaat:

Ik vind het erg jammer dat er dingen van mij naar boven worden gehaald wat al echt heel erg lang geleden is..Heb je mij dat de laatste maanden nog horen/zien zeggen? Nee dus..
Maar oke, ik zal me er verder niet meer mee bemoeien, als dit jullie vorm van grapjes maken is..Dan is dat zo..Alleen mijn mening moet wel gerespecteerd worden vind ik

Wie zegt trouwens dat wij er grapjes over maken? Wij hebben het misschien zelf wel.

Sgatje 24 October 2003 17:30

Citaat:

En dat jouw gekanker tot het verleden behoort vind ik best, maar jij komt hier nauwelijks meer, dus is het nogal makkelijk om te roepen dat je dat nooit meer roept.
Feit is wel dat je nu een probleem maakt van iets waar je zo lang geleden nog geen problemen mee had.

Ja maar zo lang geleden was ik nog een heel andere meid, ik ben heel erg veranderd en anders gaan denken over dingen, omdat ik zelf verschrikkelijk veel heb meegemaakt het afgelopen jaar en zelf oog in oog met de dood heb gestaan..Zulke dingen veranderen een mens echt..

PFP 24 October 2003 17:31

Citaat:

Ja maar zo lang geleden was ik nog een heel andere meid, ik ben heel erg veranderd en anders gaan denken over dingen, omdat ik zelf verschrikkelijk veel heb meegemaakt het afgelopen jaar en zelf oog in oog met de dood heb gestaan..Zulke dingen veranderen een mens echt..
jah maar een feit blijft dit is adb

Banaan 24 October 2003 17:37

Citaat:

Wie zegt trouwens dat wij er grapjes over maken? Wij hebben het misschien zelf wel.
:D:D:Y)

DarkAngel 24 October 2003 17:39

Citaat:

Originally posted by Femezz
doe is ssssssssssssst :p

Headliner 24 October 2003 17:41

Ach kerel..

biffyclyro 24 October 2003 17:51

Citaat:

:d

AmbyPur 25 October 2003 09:10

Citaat:

Originally posted by Femezz
stemmetjes :9

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:51.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.