![]() |
ik ben naar de tandarts geweest
en ie heeft twee gaatjes gevuld :( zonder verdoving :( en k heb dr nog 6 te gaan op 1 week tijd :'(
|
wrom niet met verdoving?
|
Als je de volgende keer geen verdoving neemt, ram ik die spuit zelf in je bek :yes:
|
:aai:
0 gaatjes heeft /3 |
in belgie hebben ze geen tandpasta/tandenbostel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik poets ook dagelijks minimaal 2x en ik heb ook veel vullingen.. Een slecht gebit is daar de oorzaak van.. doe je niets aan.. |
god bestaat :respect:
|
Citaat:
Heeft er nx mee te maken :no: |
damn 8 gaatjes::huh:
volgende keer maar wel verdoven?:p |
ik heb ook nooit verdoving...
ja ik heb 3x moeten vullen ofzo... waarom verdoving als je er tog nix van voelt :? maar 8 gaatjes :S hoe lang ben jij al nie meer naar de tandarts geweest?? |
ik ben gewoon veeeeeel te bang van spuitjes :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ikk ga ook altijd om het half jaar al uhh....5 jaat geen gaatjes meer gehad, alleen beetje tandsteen :) |
ik was ook naar de tandarts, en hij had haast, en toen en toen en toen moest ik zo een spalke achter mn tanden. :(
|
Citaat:
|
grrr, tandarts bij mij ook één keer gaatje gevuld zonder verdoving :kwaaist:
pijn dat dat deed :( :( en kon nx zegn want hij zat met z'n handen in m'n mond :( maar vanaf nu :kwaaist: altijd met verdoving! (moet trouwens dringend eens gaan :$ al 3jaar geleden :$) |
mijn gebit staat op instorten volgens tandarts...vele vele gaatjes
vorige keer dat gevuld was was mte verdoving..en dat vond ik echt supergaaf dus hup spuit in dat tandvlees en kom maar op..vind het wel grappig :7 8) |
kheb ook gaatjes 8)
Die prikjes vallen wel mee, alleen raakt mijn halve gezicht verlamd door een prikje, omdat ik er waarschijnlijk allergisch voor ben.. maar zonder verdoving heb ik te veel pijn:x |
Ik heb opzich geen slecht gebit, maar 2 gaatjes 8-)
Hebbik echt van me vader ge-erfd...die heeft ook nooit ergens last van. Me zusje daarentegen wel..die kan iedere keer weer boren..best lullig maar jah ===>> gebit van me moeder he |
voor 1 gaatje vind ik een verdoving niet echt nodig, dan maar even een paar seconde doorbijten :) anders loop je weer een halve dag kwijlend rond :p
maarja, damn, voor 8 gaatjes is het misschien wel even fijn :z |
Citaat:
ik weet eink nie hoe ze bij jullie eink die gaatjes vullen, maar ik heb geen van de 3 keer een verdoving gehad...en het deed echt alles behalve pijn...:S maargoed want maakt het ook uit...!! |
pfff lijkt me pijnlijk
ik heb nog nooit gaatje gehad :d 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moest eigenlijk vandaag maar de tandarts was ziek maja suc6 dermee
|
Re: ik ben naar de tandarts geweest
Citaat:
Toch wel met (extra stevig) condoom hoop ik? :o :o |
Citaat:
|
Re: Re: ik ben naar de tandarts geweest
Citaat:
|
Re: Re: Re: ik ben naar de tandarts geweest
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.