![]() |
Voorspel hier in welke maand er sneeuw valt-topic
Ja
|
januari 8|
|
waar is april ?
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ik denk trouwens dat die probly bedoelt :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
OKTOBER!!!!:yes:
Ze hebben bij ons voor zondag nacht natte sneeuw gemeld :p :d |
Ik denk vandaag nog, maar dan niet in NL maar ergens op de wereld, stond er een gebied bij in de topic? Inderdaad... Nee dus... :wave:
|
echt pak sneeuw in januari, precies op mn verjaardag:7
|
net bij t nieuws op de radio;
morgen kans op sneeuw in het oosten... het zal wel.. mn neus, dan heb k zo mn verjaardg in de sneeuw....brrrr koud... maar zal wel grappig zijn :P *edit* Komende nacht kan het landinwaarts weer enkele graden vriezen. In de vroege ochtend komt vanuit het noordwesten een buienstoring naderbij en met name in het oosten van het land kunnen de buien dan ook (natte) sneeuw bevatten. Door een noordwestelijke stroming gaan in het weekeinde de temperaturen langzaam wat omhoog, met name de nachten worden minder koud. */edit* |
18 december
|
Citaat:
|
hmmm, niet? :)
|
Sneeuw is lief
Reminds me of that Christmasday last year :love: :( Oh well, ieder jaar is dat wel leuk toch ? :) |
Ik ga voor november
|
Ik denk/voorspel december.
laat ik t nog mooier maken. dit jaar hebben we een witte kerst. :d |
Oktober, kheb gehoord dat het morgen gaat sneeuwen:d
|
morgen kijk je uit het raam en dan is alles wit*)
|
Citaat:
|
natte sneeuw telt niet
|
Citaat:
Trouwens, sneeuw is altijd nat, want het bestaat voor wel bijna zeker 99% uit water:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zou vannacht gesneeuw hebben maar hier is der niet veel van te zien. een laagje van o,1 mm op de stoep
|
EEEEEEEEEEEEEEN JA HOOR het sneeuwt hier... bij jullie ook :7
|
yeah! :)
|
jaja mensen...
het sneeuwt in Hengelo :P |
Citaat:
|
Citaat:
probability is "waarschijnlijkheid" dat is wat meer kans berekening achtig ;) Maar ontopic. Ik denk november, op de 15e, gaat hier sneeuw vallen :Y) :+ |
vandaag!! joehoe!!! :7
|
er is al sneeuw geweest
beetje laat of niet? dit te vragen
bij ons kwam de eerste sneeuw al zondag avond en bleef tot maandag middag liggen:yes: |
Citaat:
|
nou Mark
ik gok bij ons in Nijmegen op 24 oktober, ergens in de ochtend dat als je wakker wordt in de weerspiegeling van de spiegel ziet dat het buiten aan het sneeuwen is Ik gok ook dat ik dan gelijk wakker ben en medelijden heb met me vriend die op ze heftruck ziet Maargoed, het kan anders lopen O-) |
Het lijkt erop dat alle mensen die oktober gokten gelijk hadden, ik liep net buiten en ging bijna op mn bek door de sneeuw... Applaus voor de oktoberisten :+
|
Citaat:
;) |
Re: er is al sneeuw geweest
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het sneeuwde hier vanochtend al
redelijk pak op het veldje voor mijn deur mensen gingen al sneeuwpoppen maken en alles 8) |
December, met een 8)tje
|
volgens mij oktober :D
|
Had ik toch gelijk:d Vet leuk, uit de droomvlucht komen in een sneeuwlandschap stappen:yes::d8)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons kan je al schaatsen :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.