![]() |
Ruzie met me mama
WAAROM steekt die een rode t-shirt bij mijn
WITTE boxershort en mijn paars met WITTE t-shirt... Gatverdamme.... Alles is homo-roze geworden :'( :[ |
op zulke momenten zijn mama's af te schieten eh:+:aai::*
|
Re: Ruzie met me mama
foto ... :7
|
:|
|
Citaat:
|
doe zelf je was kutwijf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ruzzie?????????
ik vind dat je het niet leuk vind dat begrijp ik maar ruzie dat hoeft niet,
maar ieder zijn mening:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erm? Een normale reactie mag ook hoor, ipv je me hier direct gaat liggen uitmaken voor kutwijf? Persoonlijk heb ik je toch niets in de weg gelegd? Ik ken je nie eens. Vraag ik me ook af wrom JIJ mij dan ineens gaat uitmaken voor kutwijf... |
Citaat:
Tuurlijk ben ik niet razend kwaad op haar ofzo, ik vind het gewoon heel erg zonde, mja... :) Me mams zit er nx mee in om men kleren te wassen hoor... dus jah... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d lol echt zo'n fizz opmerking :|
|
*tikt Ko op de vingers* :{
|
meteen staat het saartje legioen weer op haar achterste poten
|
wat zeg je? :?
|
Citaat:
|
ja maar wat bedoel je? :p :?
|
Citaat:
|
ik betwijfel t :x
|
Citaat:
|
dan nog heeft hij wel een punt! :p
En eelco, ko doet zijn eigen was wel hoor :Y) |
Mijn mama heeft een paar weken geleden een knalrode (zo rood als deze smilie :[ ) jurk bij mijn blauw-met-witte shirt én mijn werkblouse gedaan. Mijn blouse was ook roze en iedereen op mijn werk weet dat dat mijn blouse is die ik zo anoniem mogelijk heb ingeleverd..
Mijn shirt is heel lelijk geworden.. :( |
mag ik je kleren nu ze zo roze zijn 8-) *)
|
Citaat:
|
hahahah geweldig topic :9
|
Citaat:
|
Twee jaar geleden ook al?
|
Hoezo nou weer HOMOrose :?
Hoezo is rose tegenwoordig ineens alleen maar voor homo's?? Ik heb nou ook rose aan, maar kben toch zekers geen man dus ook geen homo :? |
:Y) Ghahahahaha
|
Citaat:
mareuh.. dit is niet de point... het gaat erom dat ze misschien wel kwaat op der moeder is, maar eigenlijk kan je het niet kwalijk nemen.. want een foutje is SNEL gemaak. Daarom moet ze niet zo zeiken. Oke dat ze even uitvalt naar der moeder is goed.. maar om het nou zo mee te delen? een beetje moeder geeft geld voor nieuwe ofzow... en zoveel kost die shit nou ook weer niet.......... ze reageert gewoon te overdreven :Y) wedden dat ze het zelf ook wel eens verkeerd zal doen? :Y) |
en dan moet ie maar gaan schelden :x
|
Moeders *zucht* kunnen ze dan helemaal niks :p
|
Citaat:
|
das op tzelfde niveau :p
|
sinds wanneer is kutwijf een scheldwoord O-)
|
Citaat:
|
Re: Ruzie met me mama
Citaat:
moet je naar een gay bar gaan en ze verkopen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.