![]() |
Kleine broertjeser
Waarom moeten kleinere broertjes al zo vroeg naar bed toe. Nu kan ik me muziek niet hard zetten 8| maja dan maar me koptelefoon op (heb m vandaag gerepareerd (nou jah iets wat erop lijkt 8-) ))
|
wees blij
ik heb helmaal geen broertje i m alone das echt geen leven:notgood: |
Citaat:
|
lijkt me ook :) maja mijn oudere broer is al t huis uit dus ben ik ook een beetje enigskind :p hoewel ik niet echt kind meer ben :{
|
tsja...bij ons is het drukke boel in huis, is dat leuk? Neej..!
2 zusjes....alle twee 15 (geen 2ling) en ook nog een broertje van 10... |
Citaat:
alleen zijn is soms leuk maar je hele leven.. later pas ga je wat aan broers en sussen hebbe nu is het alleen maar ruzzie en irritant |
Citaat:
maar dan nog, het kan ook verschrikkelijk fout lopen. Niet dat dat vaak gebeurd denk ik, maar toch.. 't heeft allebei zo zijn voordelen en zijn nadelen lijkt me. :) |
Citaat:
later als je alleen bent kan je ergens heen maybe later je kinderen hebt of samen opa en oma bent kun je bij elkaar op bezoek het is altijd van jezelf die broer of zus that makes it special |
Citaat:
|
Citaat:
denk dat ik pas later wou dat ik misschien een broer of zus had. nu nog niet iig |
Citaat:
heb er meer dan genoeg :) :p |
Citaat:
|
nooit last van, mijn kleine broertje is maar een jaartje jonger dan dat ik ben, dus gaat die ongeveer rond dezelfde tijd naar bed
|
haha ik heb ook geen last van mijn kleine broertje :) hij is lief en aardig en hij is ook al 16 eigenlijk :+
we doen gewoon veel samen en naja we gaan ook wel ongeveer rond dezelfde tijd slapen ik heb geluk :d |
Citaat:
wil je een jongetje of een meisje....:) ;) |
hmz nou ligt me broertje niet in bed, maar wel me ma 8|. Kan ik alsnog mijn muziek niet hard zetten :(
|
mwoah soms heeft enigst kind wel zn voordelen:p :+
|
Citaat:
|
Mijn broer gaat altijd later als mijn naar bed of tegelijk ofzo :)
|
mijn broertje is nu bij een vriendje slapen :)
en 1 van mijn zusjes is op vakantie met een vriendinnetje, en me andere zusje gaat vanaaf ook ergens slapen... rust in huis!! ghehe....:) |
broertje van 16 is ook niet grappig :no: :{
|
Kheb 2 oudere broers, soms kan ik ze wel afschieten maar ben toch wel blij dat ze er zijn, heb ik tenminste altijd 2 grote en sterke jongens die mij eventueel van lastige mensen kunnen ontdoen en waar je heel gezellig mee uit kan gaan. Vind het wel best om de ajongste te zijn:yes::thumbsup:
|
Citaat:
Ik zie er iig geen nadelen aan: privacy zat zo iig, nooit ruzie, je hoeft niets te delen. Als je de oudste bent heb je een soort voorbeeldfunctie te vervullen ie je niet hebt als je enig kinds bent. Ga zo nog maar ff door... Het zal zowel voor- als nadelen hebben om broers/zussen te hebben, maar wat je niet hebt kun je ook niet missen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.