![]() |
Training --> Koud
Nou mensen, moest ik vanavond gezellig mijn laatste training van korfbal op het veld meemaken. Lekker met 3 graden een beetje lopen rondrennen enzo...maar eigenlijk was het helemaal niet zo koud, de terugrit op de fiets was kouder.
Mja, nu komt er iets veel ergers....ik moet morgen om 11.15uur in Zeewolde!! Dan is het ongeveer 3 graden, moet ik in een rokkie en shirtje lopen spelen..lekker koud als je stil staat...dus ik heb een verzoekje. Als jullie koffie/thee/chocomelk drinkt ofzo of lekker in je warme bedje ligt, denk dan aan mij...misschien krijg ik het nog wel een beetje warom...:( |
Re: Training --> Koud
sorry ik denk liever aan iemand anders :p
Citaat:
|
ahhhg meisje toch...!!
als ik morge lekker uitslaap tot 12 uur zal ik over je gaan dromen okej... als je klaar bent moet je wel ff terug aan me denken, dan sta ik op de tennisbaan....ghehe suc6 joh...:* |
Citaat:
|
jah das echt ziek man, me hande bevriezen altijd man.
*denkt nu aan Judith2140 omdat hij et nu lekker walm heeft* :):):):):):):):):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan moet je ook maar niet van die verdomd korte rokjes dragen 8)
|
Citaat:
|
zeewolde is hier vlakbij
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet straks ook in de kou gaan fietsen, maar zit daarna wel een hele tijd binnen, of ik moet een buitenspel gaan doen, maar dat mag ik zelf beslissen
|
en ik moet straks naar de boot om m winterklaar te maken
pokke klus in dit koude weer.. ik zal maa rniet aan je denken want het is koud :| succes he :) |
Re: Training --> Koud
moet vandaag een wedstrijd spelen ben al zo verkouden8|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.